Op dit onderwerp reageren  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 06, 2004 12:00 am 
'hoi m'n zus je eeft het ook maar bij haar helpt het als je het even in een bakje met warm water doet misschien werkt het bij jou ook wel

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 12:00 am 
Jahoor dat hebben heel veel mensen. Althans ik mag ook geen aardbei want ik krijg het dan in mijn gezicht en weet ik veel waar.

Maar ik denk niet dat je de enige bent. Met geen enkele allergie ben je de enige!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 10, 2004 12:00 am 
hoi, ik heb het ook na het eten van aardbeien en tomaten, bij mij zijn het galbulten. Het nadeel is dus dat ze erg jeuken, en ze zitten ook op mn benen rug en buik) heb nog geen remedie gevonden maar nestocyl (oranje tube witte dop, verkrijgbaar bij de drogist en aphoteek enz.) werkt wel heel goed tegen de irritatie en jeuk.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 12:00 am 
hey!
ik heb gisteren aardbeien gegeten voor dat ik naar bed ging, en ik kijk de volgende dag in de spiegel. nu heb ik rode bultjes op mijn linkerkant van mijn gezicht en op mijn nek. ze jeuken ook.
is dat een allergie wat ik heb voor aardbeien? wantik zou het niet weten. hoelang duurt het voordat het weg gaat? kan ik een zalfje bij de apotheek halen wat helpt?

zou ik hier z.s.m. antwoord op kunnen krijgen?

m.v.g. Anne van Arkel

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re:
BerichtGeplaatst: Za Apr 17, 2010 4:39 pm 
anne van arkel schreef:
hey!
ik heb gisteren aardbeien gegeten voor dat ik naar bed ging, en ik kijk de volgende dag in de spiegel. nu heb ik rode bultjes op mijn linkerkant van mijn gezicht en op mijn nek. ze jeuken ook.
is dat een allergie wat ik heb voor aardbeien? wantik zou het niet weten. hoelang duurt het voordat het weg gaat? kan ik een zalfje bij de apotheek halen wat helpt?

zou ik hier z.s.m. antwoord op kunnen krijgen?

m.v.g. Anne van Arkel

Hee, ik heb precies het zelfde. alleen aan de linkerkant en niet aan de rechterkant van me gezicht.. weet u mischien al hoelang het duurt voordat ze weg zijn? of wat je er tegen kan doen?
xxx

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: aardbei uitslag??
BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 10:44 am 
hallo ook ik heb last van bultjes in mijn gezicht
en heeft zaterdag aardbeien gegeten
ook heb ik last van mijn gewrichten een opgezet gevoel .ik heb dus netelroos hoort dit er bij
groetjes alie

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 7 berichten ]