|
Hoi Ik weet niet welke medicijnen je vriend allemaal heeft gehad maar er zijn veel verschillende soorten medicijnen en niet allemaal werken ze even goed voor iedereen, het is dus even uittesten welk medicijn voor hem wel helpt. e zou ook bioresonantie kunnen proberen, maar dat moet je voor een deel zelf betalen. Of ook een natuurgeneeskundige zou kunnen helpen. Dan heb je ook no immunotherapie, maar daar ben je wel 3 tot 5 jaar mee bezig maar dan verlicht je in ieder geval de allergie of je komt er helemaal vanaf. Omdat je vriend ook allerisch is voor huisstofmijt kun je via je huisarts ook van die allergene bedhoezen krijgen, die helpen echt heel goed. Ik gebruik ze zelf nl ook omdat ik sinds kort erg last had van huisstofmijt. Ook een stofzuiger met hepafilter is aan te raden en gladde vloeren en nat afstoffen, veel ventileren ed. Ook de kat regelmatig wassen, zo eens in de maand wil nog wel eens helpen. Over de medicijnen, zelf helpt bij mij cetirizine, telfast en semprex ( deze moet je wel soms 3x per dag nemen, maar alleen als je last heb) heel goed. Vee; succes ermee!
|