Op dit onderwerp reageren  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 21, 2006 12:00 am 
bel me op aub ik loop ook al jaren met die klachten mischien da wemwkaar kunnen helpen

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 28, 2006 12:00 am 
Ik heb precies hetzelfde als Steven. IK wou dat het maar een keelpijntje was. Ikzelf heb door de hooikoorts / huisstofmijt allergie regelmatig klachten als vol hoofd, lamlendigheid, lusteloosheid en zelfs depressieve buien.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 12:00 am 
hallo kan mij iemand helpen niemand begrijpt mij ik heb over 4 jaar en hart operatie gehad aorta boog verandert te veel gesport zeggen ze nu over 2 jaar heb ik altijd en benauwd gevoel op mijn long als het warm is of vochtich kan ik ni tegen ik denk dat dat schimels zijn ik heb fotos laten nemen ze zien ni echt iets

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
hallo sins 2 jaar heb ik last van luchtwegen als het warm is of vochtich kan ik echt niet ademen en benouwd gevoel heb je dat ook en slaap slecht geen verwikelende slaap

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
hallo sins 2 jaar heb ik last van luchtwegen als het warm is of vochtich kan ik echt niet ademen en benouwd gevoel heb je dat ook en slaap slecht geen verwikelende slaap

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 12:00 am 
Wat ben ik blij om dit te lezen. Eerst dacht ik dat het komt doordat ik hyperventilatie heb. Ik zit nou al 6 jaar met deze lichamelijke/geestelijke probleem. Hoofdpijn, rare druk in mijn hoofd, rare gevoel net alsof ik mijn hersens voel bewegen, benauwd, snotterig, misselijk, zweverig gevoel, en vaak niezen. Deze problemen heb ik het hele jaar door maar meestal rond de lente worden ze erger. Het raarste dat niezen. Ben getest voor allergien maar mijn huisarts kan niks vinden. Maar nou ik deze site leest weet ik wat mijn probleem is. Er is iets waarvoor ik allergisch ben. Maandag ga ik meteen naar mijn huisarts, want hij denkt dat ik geestelijke problemen heb. Groetjes Nadia

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 16, 2007 12:00 am 
ik heb dus ook van die vervelende klachten, steken aan de rechterkant van het oor wat steeds weer terug komt . en dan zo,n kriebelig gevoel op de borstkast ,om gek van te worden.hebben jullie een antwoord hierop.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 17, 2007 12:00 am 
Hallo Allemaal ik al deze stukjes zitten lezen over dezelfde klachten
eerst de verstopte neuzen en druk op de ogen piep in de oren,
dat wordt veroorzaakt door dat je neus verstop zit daar krijg je al deze problemen van, heb ik zelf al jaren en ik gebruik hier voor
Tonsiotreem keeltabletten van VSM (dat is puur natuurlijk) en of je het gelooft of niet na een paar keer zo zuigtabletje heb je snotneus is de piep uit je oren en je heb geen druk meer op je ogen, het is wel zo dat je na een tijdje het weer terug krijgt nou dan pak ik weer wat van en dat werkt prima ik gebruik liever dit als alle andere
troep van de dokter.ik heb ook nog last als er pollen in de lucht zijn
pijn in mijn ogen daar neem ik plantergie voor en dat wekt ook zeer goed.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 12:00 am 
Hoi allemaal
Wauw, wat fijn om dit te lezen. Niet leuk natuurlijk dat iedereen deze klachten heeft, maar heel goed om te weten dat ik niet gek ben. Ik heb al een jaar 'vage klachten', kom regelmatig bij de huisarts maar ze kunnen niets vinden, alleen allergie. Ik ben allergisch voor huisstofmijt en katten, maar dacht niet dat al mijn klachten daarmee te maken zouden hebben. Maar ik herken mij precies in al deze berichten: ontzettende druk op mijn hoofd, 's ochtends al en soms zo erg, knalt bijna uit elkaar en hoofdpijn erdoor. Soms is mijn hoofd gewoon te moe en moet het liggen. Pijn als je op bepaalde plekken drukt tegen me hoofd. Steekt ook door naar mijn oor, en een constant suizen en een piep die me gek maakt. Duizeligheid, alsof mijn hersenen in water liggen en er af en toe in geroerd wordt, ze bewegen en draaien rond...voel een afstand tot de werkelijkheid, moeilijk concentreren af en toe. Verder constant dikke prop in mijn keel, slijm dat niet weg wil, benauwd, druk op mijn borst, moeilijk ademhalen alsof er iets in de weg zit, het zit dicht in mijn hele lichaam, VOL! Druk, pijn... Ik ben ook regelmatig erg misselijk. En vooral, vermoeid, heel erg kapot...
Ik word er echt gek van, weet niet wat ik moet doen, maar vooral omdat ik me zorgen maakt wat ik nou precies heb. Blijkbaar heeft alles gewoon met allergie te maken, toch? Zou ik dit dan de rest van mijn leven houden?
Had namelijk eerst hele andere klachten van allergie, alleen niezen, verschrikkelijke jeuk in ogen neus oren en keel. Dat is nu minder, maar heeft plaats gemaakt voor alle andere klachten.
Ik heb wel pilletjes en een spray die ik elke dag neem, maar helpt niet veel. Verder voor mensen een tip: ik ben bezig met een kuur bij allergoloog Widjaja, dat duurt 4 jaar, krijg je regelmatig een prik om op die manier een afweersysteem te ontwikkelen tegen waar je allergisch voor bent. Hij zit in Amsterdam.
Groetjes, Kim

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2007 12:00 am 
Hoi Nadia,
Heb jij al gevonden wat het was? Ben je ergens allergisch voor? Wat dat voelen alsof je hersenen bewegen en een zweverig gevoel zijn zoooo herkenbaar!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 23, 2007 12:00 am 
dag Patrick uit apeldoorn
Heb vanaf mijn 15 jaar een druk op de ogen. Soms had ik mijn ogen niet meer onder controle en dacht ik dat ze zouden loskomen en was ik totaal in paniek.Heb 5 jaar dokters afgelopen(de oogarts stuurde mij naar een pshychiater :die zeiden allemaal dat ik het mezelf aandeed). Heb dan zelf gedacht dat het van mijn neus zou kunnen komen.Bij neus-keel en oren hebben ze dat bevestigt. Op de scanner zagen ze dat het allergie was. Ze hebben dan een neusseptumoperatie(het tussenschot in mijn neus rechter zetten om minder verstopping te krijgen) uitgevoerd. De dokter zei wel dat ikj er nog last zou van hebben. De last aan mijn ogen was dan grotendeels gedaan, maar bijna elk jaar(maart-april) krijg ik erge hoofdpijn,waardoor ik niet kan gaan werken. 2à3 dagen na het inspuiten van flixonase aqua gaat het weer over. Ben ondertussen 37 jaar en de laatste dagen ben ik voor het eerst op uitwerk geweest en in felle wind gestaan en heb ik mij ziek moeten melden: ik dacht dat er iets in mijn oog zat. Na het raadplegen van de dokter en de oogarts(die vonden terug dat ik dat allemaal uitvond) begin ik nu te denken dat het terug van een verstopte neus komt en de pollen in de lucht en neem ik daarvoor terug medicatie en hoop ik dat het over gaat. Op één oog heb ik het namelijk nog nooit gehad
Ik schrijf dit omdat ik er nu terug mee geconfronteerd word en om misschien anderen te helpen die hetzelfde meemaken, want blijkbaar is die druk op de ogen door een verstopte neus zeer zeldzaam en weten dokters niet vanwaar het komt.
Volgens dat ik lees kan Patrick dat ook hebben.
Zijn er nog mensen?
Groeten Francis

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 24, 2007 12:00 am 
Ondertussen weet ik van de dokter dat het nu sinusitis is, omdat het maar aan 1 kant is. Moet nu antibiotica nemen.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: allergieen, druk in het hoofd,oren en ogen
BerichtGeplaatst: Zo Aug 23, 2009 12:08 am 
Gebruik van Weleda, een antroposofisch middel,
Rhinodoron, dat helpt! Zie:
http://www.weleda.nl/index.php?id=599

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Okt 14, 2009 4:12 pm 

@kim Ik heb ook exact dezelfde allergieën , namelijk katten huisstofmijt+astma. En ook druk in eerst mn rechter maar nu ook mn linkeroor+ daar zit iets achter onder mn oor tegen mn kaak aan en mn hoofd voelt raar aan. Ik heb ook regelmatig als ik mn kaak beweeg dat het los lijkt te schieten, het kraakt hard. Ook lijk ik door die druk op mn oren kaak daardoor een irritante hoge piep in beide oren te hebben, waar ik ook sinds mn twaalfde al een raar gevoel heb omdat er een keer iemand vol met zijn hand plat een klap op gaf + niet lang daarna ben ik ook in een vliegtuig op vakantie gegaan toen is er ontzettende druk in mn hoofd geweest niet alleen op mn trommelvlies , maar echt erdoorheen in mn hoofd een keiharde steek gehad daarna heel lang. En nu heb ik nog vaak dat mn oren door tonen of trillingen gaan klapperen mn trommelvliezen die trillen dan heb ik een rare druk in mn oor, nee mn leven is al lang niet leuk meer denk ook regelmatig eraan er een eind aan te maken. iig bedankt herkenbare dingen voor me neerzet. Ik ben dus niet de enige

Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
 Titel: Re: help me wie weet wat het is betekend of wat dan ook ?
BerichtGeplaatst: Ma Okt 26, 2009 8:06 pm 
ik stond op stadion te wachten op me busje toteens ging ik slecht zien later nog veel erger en me oren dingen beetje dicht zitten en kreeg hoofdpijn dacht dat ik flauw ging vallen (dat heb ik nog nooit gehad) en het werd maar erger ik heb het 1 keer eerder gehad 2 jaar geleden? me moeder zij ga even liggen dus dee ik dat en het werd lichter bij mij me ogen stelden bij dus op het stadion ging ik onderuit zitten op een bankje en het ging weeer beter weet iemand wat het is ?
groetjes mij,

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: hoi
BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2010 1:21 am 
mirjam schreef:
hallo k heb nu al 4 dagen last van af en toe een druk op het hoofd en met als ik te lang naar iets kijk me ogen beginnen te iiriteren en tranerig worden met duizeligheid en wazig zien.... weet iemand wat dit is ..?

het kan instractele hypertensie zijn ,druk in de hersenen en als je niet behandelt wordt kan je blind raken ga even naar neurooog en laat een lumpaalpunctiee

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2011 8:25 pm 
1mm.. ik heb ongeveer hetzelfde het begon rond met 9de jaar ben inmiddels 18 en heb denk niet zoon last van me oren omdat ik bijna om het jaar nieuwe buisjes aanschaf in mijn oren om zo dezelfde druk buiten als binnen het oor te hebben, maar toch zit ook nogsteeds met me oog het is meestal maar een week of 2 dat ik erge druk in me oog heb maar ik heb het alleen aan het einde van de morgen dan heel erg en voorderest van de dag is de pijn nog te doen, en heb het gevoel dat mijn neus verstopt zit en dat zit het niet en het rare is dat ik het ook alleen maar heb aan 1 oog en die andere nooit gehad, ik vraag me af of er inmiddels al een medicijn voor is om er van af te komen??

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 17, 2012 8:00 pm 
Hallo all, ik ben 22 jaar en heb huisstofmijt, honden, katten, paarden allergie en bepaalde boomsoorten en hooikoorts. Nu heb ik het meeste last van huisstofmijt. Dan krijg ik gewoon jeuk in mijn neus, ogen en keel. Als ik niet snel weg kom van de stoffige plek gaat alles dicht zitten en prikken.
Maar hier heb ik niet continue last van.

Nu heb ik 2 maanden geleden last gekregen van warme rillingen op mijn rug en snelle, harde hartkloppingen met daarbij duizeligheid en gevoelloosheid in de handen. Volgens de dokter hyperventilatie. Deze symptomen hebben een paar weken geduurd, en waren toen ook weer weg.

Erna kreeg ik last van duizeligheid, en een enorme druk op mijn ogen en vooral tussen mijn ogen. Dit werd versterkt als ik naar een leraar moest kijken bv. dan kreeg ik enorme steken in de ogen en een gevoel van stromende druk op de ogen. Dit gaat na een tijdje wel weer weg. Nu heb ik ook een druk onder mijn oren/keel en doen mijn oren pijn bij geluid met veel trillingen of scherpe geluiden. Daarbij zie ik soms plots vlekjes of een groene waas.

De dokter zei dat het waarschijnlijk een migraine is.

Nu vraag ik me af of iemand misschien een andere mogelijkheid vaststelt. Bv door de allergieën. Want mijn migraine pillen helpen ook niet en ik geloof mijn dokter niet meer.

O en er is een bloedonderzoek geweest wat er op wees dat ik nergens een tekort aan had en mijn bloeddruk is ook in orde.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Za Mrt 01, 2014 12:31 am 
Als je aan pollenallergie of hooikoorts denkt verwacht je vooral een loopneus etc.
Bij mij geeft het de volgende symptomen:
- gezwollen slijmvliezen in de neus, zonder slijmproductie
- pijn/ziek gevoel tussen de ogen, achter de ogen en rond de oogkassen
- druk op de oren, oren slaan dicht bij harde geluiden, hoge piep en getsjirp in de oren
- drukkend gevoel van voorhoofd tot achter de oren, 'klem' om je hoofd
- gevoel alsof alle spieren in het lichaam zich schrap zetten, en je neergedrukt wordt (zandzakken op je schouders).
- lichte keelpijn
- moe en tot niets in staat
Gelukkig neemt de huisarts mijn klachten serieus. Klachten beginnen meestal al rond 20 januari. Ik begin dan stelselmatig cetirizine te slikken en zonodig antihistamine neusspray te gebruiken.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Za Mrt 01, 2014 1:10 am 
kleine aanvulling, toen de pollenallergie destijds begon was ik duizelig, zweverig en vooral hondsmoe, naast de druk rond mijn ogen.

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3