[ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 19, 2005 12:00 am 
Lijkt mij om klierkoorts te gaan! Ga snel even bij de dokter langs!

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
hey ophelia,
dankjewel voor je reactie inderdaad ik ga ook naar de dokter maar in eerste instantie zou ik gaan om die vreselijke vermoeidheid! ik ben echt zo snel moe zeg,dat ik soms gewoon niet dingen onderneem!en de hele dag gewoon op de bank zit en ik kan niet lang slapen ik heb een dochtertje en die is natuurlijk vroeg wakker en heeft ook mijn hulp en aandacht nodig en dan ben ik zo blij als ze langer doorslaapt sochtens maar dat hoort niet vind ik ik wil er helemaal voor de zijn en geen moeie mama zijn en nergens zin in hebben want dat heb ik echt niet alleen maar door die moeheid ik wil de hele dag liefst liggen maar dat kan gewoon niet!en wil ik ook niet maar mn hoofd voelt zo moe aan en mn benen voelen als een wrak aan!maar nu ook weer de amandelen pijn doen denk ik ook zou het daar misschien doorkunnenkomen,want die zijn ongeveer 10 keer in het jaar onstoken? ik gebruik ook door sommige probleempjes antidepresivia en oxesepan maar ik weet dat je daar ook moe van kan worden maar niet zo erg dat kan niet!dus ik ga snel naar de dokter om te vragen of ik een onderzoekje kan krijgen of eventueel een bloedonderzoekje!!nou ik laat het jullie dan nog wel weten hoe het is gegaan bij de dokter en wat hij denkt dat het is en alle reacties zijn echt heel erg welkom want wie weet hebben meer mensn zo een last van die overdreven vermoeidheid en zich ook een wrak voelen nou ik hoor het wel doeiii groetjes mirjam

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Als het klierkoorts is kan dat ook de oorzaak zijn van je vermoeidheid. Na 5 jaar heb ik er nog steeds last van! Er is nu chronische tonsilitis bij mij vastgesteld, waarschijnlijk is dit ontstaan na de klierkoorts, want ik ben toen een hele tijd erg ziek geweest. Ik heb sindsdien veel meer problemen gehad met mijn gezondheid en weerstand.

Heb je soms last van witte/geelachtige bolletjes die soms in je mond komen? Die bolletjes kunnen duiden op al chronisch ontstoken amandelen.

Een vriendin van mij gebruikt ook antidepressiva (weet niet juist de welke) maar ze wordt er ook slaperig door. Bij haar is er nu ook wel een ijzer/B12tekort vastgesteld dat ook de oorzaak van haar vermoeidheid kan zijn...

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
hey,
wat is klierkoorts dan precieS? want ik heb niet zo heel erg vaak problemen met mn klieren ze zijn wel vaak opgezet en pijnlijk maar ik dacht dat dat ook wel normaal is dat je dat af en toe krijgt ja die wittebolletjes heb ik ook heel erg vaak bahh hou op die dingen stinken zo heel erg joh!!ja daarom weet ik ook ja dat het mn amandelen zijn door die bolletjes maar ik ga naar de dokter en laat me is goed onderzoeken en vraag dan ook of mn amandelen verwijderd kunnen worden want het slikken is nu al 3 dagen zo heel erg pijnlijk zeg..lijkt wel of je iet scherps doorslikt!en die vermoeiheid ja mn medicijnen hebben er zeker ook mee te maken maar slik ze al 4 jaar en die 4 jaar ben ik wel heel moe altijd al maar daar viel echt mee te leven,maar sinds een jaar is het zo erger geworden dat is gewoon niet gezond meer pff en dan ben ik dus ook nog zo bang he dat de uitslag kanker is ofzo pfff erg zeg!!nou ik hoor je reactie graag doeiii groetjes mirjam

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Je kan hier wat lezen over klierkoorts http://nl.wikipedia.org/wiki/Klierkoorts
En als je het als zoekterm in google invoert zal je ook heel wat vinden.

Ja, die witte bolletjes zijn niet leuk. Ik heb er ook al enkele jaren last van, maar ik wist niet dat mijn amandelen ontstoken waren. Ik hoop dat met het verwijderen van mijn amandelen mijn vermoeidheid ook weg is! Want ik studeer nog en het is telkens vreselijk tijdens mijn examenperiode! Ik ben enorm snel moe en ik word snel ziek.

Laat in ieder geval je bloed even onderzoeken, het kan aan vele dingen liggen, klierkoorts, een vitamine-tekort, een allergie, ... Het is zoeken!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
jaaa.ik heb er even gekeken maar ik heb nooit koorts enzo,,dus of dat het zou kunnen zijn ik heb het meer met mn amandelen en dan erge moeiheid,,maarre ik kijk wel verder natuurlijk bij google is er idd genoeg informatie te vinden,,en helemaal erg ja als je nog studeert dan is het zo belangrijk om er goed mee bezig te zijn en je te kunnen consentreren want die moeheid neemt veel dingen af ,moet jij je amandelen ook bijna laten knippen dan!!jaa ik heb op een van deze forums idd gezien dat vele mensen minder moe zijn als de amandelen eenmaal verwijderd zijn,,maar precies kom je er niet achter want moeiheid kan zoveel oorzaken hebben vooral bij mij ook ligt het aan de medicatie? amandelen? problemeN?? is erg moeilijk om er achter te komen maar ik leef er al zo lang mee dat ik het gewoon goed zat ben en nu echt naar de dokter gaat want den k veel te gemakkelijk zo van dat gaat wel weer over dus niet he!.....

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: amandelen en overdreven erg moe
hallo allemaal?
ik heb heel erg vaak keelpijn en hele pijnlijke amandelen? en ben ook ontzettend moe kan de hele dag slapen en ben als ik iets heb gedaan helemaal uitgeput kan dat ook komen door de amandelen die vermoeidheid??en ze doen zo heel erg vaak p

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
 [ 7 berichten ]