Op dit onderwerp reageren  [ 262 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 26, 2006 12:00 am 
Een jeuk die pijn doet tussen de schouders, op armen en binnenarm. Lees veel van het zelfde hier en weinig oplossingen. Ik smeer er Volatile Rode Zee gel met Tea Tree op en dan verdwijnt het onmiddellijk voor een uur of wat. Zuinig en goed spul. Maar ja een echte oplossing is het niet.

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 27, 2006 12:00 am 
hallo ik heb sinds een jaar of drie ook last van mijn huid (branderig gevoel etc) in bijna heel m n lichaam dan links dan rechts en wordt steeds erger en vaker en je ziet gewoon helemaal niets aan je huid doktors weten niks en kunnen me niet helpen dit is echt niet meer leuk als er iemand is die me kan helpen hoor ik dit graag groetjes pascal

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 28, 2006 12:00 am 
Hallo allemaal
Ik lees hier zoveel over rode huid en branderige rode vlekken,
pijnlijke spieren buikklachten enz enz.
Hiebij wil ik jullie een tip geven,het zelfde probleem heb ik ook al een tijdje.En nu zijn ze tot de ondekking gekomen dat het om een
candida schimmel gaat.Kan ook om een verzuring gaan die
ook in je bloed kan zitten ook verwant aan de candida .P H waarde
Daar denken de huisartsen niet zo snel aan dus even laten checken
en anders naar de dermateloog die weet er alles van.

Succes Allemaal

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 28, 2006 12:00 am 
nou ik word er ook helemaal gek van me man heeft het ook
al twee jaar het is ineens gekomen en maar dokter zus en zo en dermotologen niks helpt . en maar de hele dag insmeren met zalf word je toch ook hele maal gek van toch
ze weten gewoon niet wat het is
maar dit is toch ook geen leven zo de hele dag sta je in de brand
je voelt je niet een dag meer fit je bent zo moedeloos van alles .

maar ja dat is ook niet zo prettig

ik zou niet meer weten wat ik er aan moet doen ik voel me zo machteloos tegen over me man

kan niemand zeggen wat ik moet doen . help me a. u b

groetjes joke

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 30, 2006 12:00 am 
Hallo iedereen.
Ik heb een probleem. Als ik zweet krijg ik een hevig brandend gevoel aan mijn bovenlichaam. Ik heb het nu al een jaar en ik dacht dat het wel over zou gaan... Nu kan ik er echt niet meer tegen!
Ik ben ook iemand die heel verlegen is, dus als ik bij mensen ben krijg ik het altijd warm, waardoor ik begin te zweten en waardoor het brandend gevoel opkomt. Daarom zonder ik mij nu een beetje af omdat ik niet wil dat mensen mijn probleem merken. Maar ik wil echt terug een normaal leven leiden.
KAN IEMAND MIJ HELPEN?

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 31, 2006 12:00 am 
Ik heb het ook al een tijdje, en ik ben onder behandeling bij de dermatoloog maar die kan ook niks vinden.
Ik heb telkens een brandende pijn, lijkt er een beetje op als je koorts hebt.. Dan is je huid ook zo gevoelig. Ik kan geen normale spijkerbroek aan en loop nu al een maand of 3 in een trainingsbroek.
Ik ben ook telkens heel erg moe en ik heb ook veel spierpijn.
Ik heb nu van de dermatoloog medicijnen gekregen en die moet ik 1 x daags 4 weken lang slikken. Morgen is de laatste dag maar het heeft niet geholpen. Het was niet specifiek voor dit, maar voor netelroos. Maar ik heb helemaal geen uitslag ofzo, helemaal niks!
M'n moeder heeft er af en toe ook last van alleen ik heb het nu al veel langer, en veel vaker. Weet iemand wat het is of wat helpt?
Laat het me weten, ik zal het ook laten weten als ik iets hoor van de dermatoloog, homeopaat of neuroloog.
Dank je wel, groetjes yara

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 31, 2006 12:00 am 
Mijn moeder heeft sinds een week of drie last van een brandend gevoel op haar rug en armen, wat soms heel pijnlijk is. Eerst was er niets te zien maar sinds een dag of tien heeft ze nu ook een rode huid (rug, armen) en sinds twee dagen is die rode huid uitgebreid naar haar hals.

Wat kan dit zijn? Ze voelt zich algeheel beroerd en zegt dat het voelt alsof haar huid in brand staat.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 12:00 am 
Beste Anoniem,

Ik heb zelf exact dezelfde symptomen als jij.
Dokter zegt dat het rugklachten zijn. Al 4x naar de fysio geweest. De pijn/tinlingen/brandend gevoel neemt iets af, maar ik kan nog niet zeggen dat ik het kwijt ben.

Ben jij al naar de dokter geweest en wat waren zijn/haar bevindingen. Hoe gaat het nu met je?

Groet,

S

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 12:00 am 
ik heb een vraag
sinds vannochtend heb ik last van een
brandend gevoel op mijn wangen en oren
ik ben bang dat het iets ergs zou kunnen zijn
maar misschien weet een van jullie hier wat over?

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 12:00 am 
Nou bij mij begon het met ontzettende steken in de buik/maag. Daarna erg de verschijnselen gehad van griep. Toen dat eenmaal over was begon de ellende pas. Ontzettende pijn op me borst en op me bovenrug. Zoals velen het gevoel dat het verbrand is. Ik ga morgen maar even naar mijn huisarts. Hopen dat die er wel wijzer van word.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 12:00 am 
Hallo

Is er iemand die al weet wat het is? Ik heb in een periode van een jaar of 10 ook die branderige huid. Het doet erg zeer als je het zachtjes aanraakt. Meestal begint het ergens bij op mijn linkerbeen. Het kan zich uitbreiden tot allerlei lichaamsdelen en het eindigt vaak met echt pijn binnenin. Een soort pijnscheuten. Naar mijn gevoel heeft het iets met de zenuwbanen te maken. Ook al vaak bij de huisarts geweest. Zelfs al eens bij een neuroloog. Niemand kan er wat mee. Toch is het wel degelijk iets. Soms ben ik bang dat het een voorbode is van een of andere ernstige ziekte. Momenteel heb ik er zoveel last van dat ik er ziek van ben. Ben maar onder de douche gaan staan voor wat afleiding. Ben wel blij om te horen dat het meer voorkomt. Daardoor voel je je wat geloofwaardiger.
Linda

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 12:00 am 
Hoi

ik ben 4 weken geleden geopereerd,dificlonac,en erna ontsteking,maar hier ging het al fout,was al beroerd,maar kreeg doxy,beroerd,toen een kuur,dat kon niet fout gaan,nou ging heel fout,alles in overleg,apotheken,huisarts,ziekenhuisarts het werd co-trimoxazol,we probeerde laag te starten,na 1 pil ging het pas goed fout,ik stond in brand,fontanel,borstpartij,longen,armen en benen,met tintelen,vreselijke pijnen,zweten,shaken,dus aanvallen,we zijn 4 weken verder,dus echt gillen en huilen shaken,van de brand in mijn lichaam,en raar maar hielp even 2 maal daags zaditen,dus nu 4 maal daags plus prednison 30 mg,nou komt er nog doorheen,aan deze pijn komt geen einde,en alle artsen zeggen ook,tja,is reactie,maar na 4 weken niks verminderd,Maandag naar een dermatoog,de pijn is zo intens,inderdaad ik sta in brand en niemand,maar ook niemand snapt er iets van,bloed was goed,was het de narcose,dificlonac plus antibiotica,maar na die laatste pil binnen een half uur,stond ik in brand en nu,ze hopen dat het vanzel overgaat,

Groetjes Bianca

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2007 12:00 am 
Enkele jaren geleden heb ik ook vreselijke last gehad van een brandende zeer pijnlijke huid,vooral op mijn rug en bovenbenen maar ook buik en armen.Het was zo erg dat ik het liefst onder een koude douche stond. Er was niets aan te zien, wel had ik enkele dagen ervoor last van galbulten gehad.De dokter heeft bloedonderzoek gedaan maar niets gevonden.
Nu is het mij opgevallen dat als ik gestresst ben ik snel galbulten krijg en in die tijd was ik heel erg gestresst waarschijnlijk komt het dus door stress/zenuwen. Pijnstillers helpen inderdaad niets, maar ik heb in die tijd wel medicijnen tegen stress gehad, en de pijn ging weg!
Misschien een tip??
succes

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 12:00 am 
Hoi allemaal!! wat ben ik blij dat ik jullie gevonden heb!!!
Sinds jaren heb ik terugkrende huid pijn. Vreselijk. Het begint met een klein plekje, en verspreid zich. O wat is het pijnelijk. Ik krijg het niet altijd op de zelfde plaatsen. Veel keer op mijn hoofd en gezicht, heel raar omdat het een aan een kant zit. Op mijn boven dijen, middenrif, bil en rug, en een keer een plekje in mijn keel. Ik voel me ook stijf en moe als ik het heb, alsof ik griep gaat krijgen, alsof je spieren pijn doe over je hele lijf. Niets te zien, geen roodheid, maal het is een combinatie van schaaf-wond pijn brand, soms stekend, en spierpijn gevoel. WAT IS HET weet niemand wat het is??? Sterkte allemaal

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 15, 2007 12:00 am 
Beste allen,

Ik heb er ook last van gehad. brandende sensatie op de huid en niets te zien.het duurde ongeveer twee maanden, eerst in de gordel streek (buik) dit trok weg en verplaatste zich naar de nierstreek. Later bleef het het links achter aanhouden. had er niet heel veel last van alleen met autorijden of als ik in mijn bureau stoel zit. (ik doe voornamelijk kantoorwerk.) Ik voelde het overigens wel de hele dag. Toen het ook onder mijn oksel begon wilde ik er aktie op ondernemen omdat dat wel pijnlijk werd.

Ik geloof ook in stress oorzaken en dergelijken maar ben begonnen met multivitaminen te slikken waar B2 en B12 in zitten Bijvoorbeeld van dagravitamon. en doe dit nu al vier weken en sinds de derde dag dat ik slik heb ik niets meer gevoeld en is de brandende sensatie weg. Pillen zijn te verkrijgen bij de drogist. Ik hoop dat het bij jullie ook werkt.
groetjes
Guillaume

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 15, 2007 12:00 am 
En Hetty, hebben de B12 en B2 geholpen?

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 16, 2007 12:00 am 
Sjonge....dacht dat ik de enigste was met dit rare gedoe.
Sinds een paar maanden zo'n vervelende plek op mijn linkerbovenbeen, branderig, net een schaafwond dan zit het er wel en zakt weer af, net golven.
Ben nu weer snipsnot en hoesten maar vermoed gewoon griep.
Dan ga ik ook maar eens over op B2 en B12 tis een rot gevoel!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 19, 2007 12:00 am 
Het laatste stukje is ook zeeeer herkenbaar voor mij. Zijn jullie er ook misselijk en/of duizelig bij? Ik wel namelijk.
De pijn zit bij mij op mijn rechterbovenbeen. Het is inderdaad de soort spierpijn die je voelt bij de griep maar dan op je huid.
Ik ga maandag wel even de huisarts bellen... ben er niet gerust op.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: Brandende huid, niks te zien!!
BerichtGeplaatst: Ma Aug 25, 2008 4:59 pm 
Ik ben echt blij om te lezen, dat ik niet de enige ben met zoiets. Het brandende gevoel begon naast mijn navel a/d linker kant van mij lichaam. dan trok het door om mijn middel tot mijn rug en de huisarts zei, dat ze denkt, dat het gordelroos is. in de chreche van mijn zoon heersen ook de waterpokken, dus dat was best logisch. maar nu zijn we bijna 2 weken verder en je kan nog steeds niks zien, maar ik heb wel nog een brandende plek eerst op mijn been en daarna op mijn bovenarm erbij gekregen. die op mijn boven arm trekt nu door tot mijn hand en dat voelt ook een beetje als spierpijn. ik vindt het wel best eng allemaal. de arts gaat nu een bloedonderzoek doen. zal wel niks uitkomen. ben benieuwd. ik hoop niet, dat het zoals bij somigen van jullie steeds maar weer weg gaat en terugkomt, ik wordt er gek van!ga iig alvast van vitaminen bijkopen, ofschoon ik al vitamines neem, want als het met B12 te maken kan hebben, dan kan dat voor mij als vegetariër best van toepassing zijn.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Aug 25, 2008 6:38 pm 
nelleke, neem eens contact op met de physiotherapeut, ik had dezelfde klachten en met rugmassage voel ik mij weer helemaal oke. veel succes, nicole.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Apr 16, 2009 10:38 am 
Hoi, allemaal.

Ik heb sinds ongeveer 2,5 weken dezelfde klachten als jullie. Het begon achterop mijn been en op mijn elleboog. Daarna verplaatste het zich naar mijn stuitje en kreeg ik ook een raar gevoel bij het plassen. Niet pijnlijk maar gewoon raar. Toen heb ik besloten naar de dokter gegaan. Inmiddels was het verplaatst naar mijn heupen. Het gevoel dat als je een riem de hele dag heel strak omgehad hebt. Nu is het daar voor het grootste gedeelte weer weg en zit het vernamelijk op mijn onderrug een rond mijn navel. En sinds gisteren avond is mijn lies begonnen met het gevoel.

De omschrijving voor mijn klacht is: een brandend gevoel. Net alsof je in de zon hebt gezet en verbrand bent. Als ik er hard op druk doet het geen pijn maar als ik er zachtjes overheen wrijf dan voelt het verbrand. Het gevoel is te vergelijken met opkomende gordelroos. Echter is er niets te zien. Begin er onderhand gek van te worden.

Er is nu bloed geprikt aangezien de dokter ook niet weet wat het is. Het heeft de sympthomen van de ziekte van Lyme. Daarop word het bloed getest en op vitamine B.

Wat me opval is dat iedereen 12 pagina's lang praat over het rot gevoel. Alleen dat er sinds een half jaar niets meer geschreven is.

Hebben jullie een oplossing gevonden? Please help me. Ik ben 27 jaar Train 6 jaar lang al vechtsporten zoals Thai-boksen en Krav maga en ben kerngezond. Dus ik ben echt niet kleinzeerig. Ik begin alleen een beetje gek te worden van het gevoel.

Groeten,

Ruud

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Di Mei 19, 2009 12:13 pm 
Ook ik heb last van mijn armen. Ik word gek van de jeuk en het lijkt alsof ze in brand staan. Nu heb ik veel overgevoeligheden van de huid en kan bijvoorbeeld geen huidverzorgingsproducten en cosmetica gebruiken. Ook heb ik veel last van bepaalde voedingstoffen. Ook een zonneallergie heb ik gehad maar meestal trekt dat weer weg. Ik bedek zoveel mogelijk mijn huid en mijd de zon maar ook als er geen zon is hou ik de klachten.
Ik zou graag willen weten wat ik eraan kan doen. Welke crème of zalf is er geschikt voor.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Mei 27, 2009 9:36 pm 
Gast schreef:
Ook ik heb last van mijn armen. Ik word gek van de jeuk en het lijkt alsof ze in brand staan. Nu heb ik veel overgevoeligheden van de huid en kan bijvoorbeeld geen huidverzorgingsproducten en cosmetica gebruiken. Ook heb ik veel last van bepaalde voedingstoffen. Ook een zonneallergie heb ik gehad maar meestal trekt dat weer weg. Ik bedek zoveel mogelijk mijn huid en mijd de zon maar ook als er geen zon is hou ik de klachten.
Ik zou graag willen weten wat ik eraan kan doen. Welke crème of zalf is er geschikt voor.

ik heb er ook last van zelfs op mijn hoofd af en toe gister op mijn enkel vandaag op de mijn binnendij..
zo te zien maar mee leren leven want het gaat ook vanzelf weer weg.
denk idd dat het ook met je rug te maken heeft aangezien ik daar ook last van heb

gr

maui

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2009 6:36 am 
Hallo allemaal,

Ik heb ook regelmatig last van een brandend gevoel in mijn bovenbeen. Het voelt ongeveer hetzelfde als dat je door de zon verbrand bent, kleding erop is heel vervelend en ik kan het ook bijna niet aanraken.

Nu loop ik al ruim een jaar 2x pwk bij de fysio vanwege reuma en slijtage aan mijn onderrug en mijn therapeut zegt dat dit brandende gevoel en de tintelingen in mijn voet die ik erbij heb afkomstig zijn van de afwijking in mijn SI gewricht, in combinatie met vochtvasthouding. Mijn gevoelige been was gisteren ook 3cm dikker dan mijn andere.

Mss iets om eens op te letten. rugklachten en vochtvasthouding.

Succes allemaal.

Groetjes Chantal

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 05, 2009 11:57 am 
Dit gevoel heb ik nu ruim 2 weken aan de buitenkant van mijn rechtervoet. Dat ben ik nog niet tegengekomen. In het begin ook alleen bij het uit bed stappen, heel vreemd, maar nu steeds vaker. Nog eens verder zoeken op het Wereld Wijde Web en anders de huisarts maar eens inschakelen.

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 262 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende