|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Anna
|
Titel: Geplaatst: Ma Dec 06, 2004 12:00 am |
|
|
|
|
Dit is heel apart... ik dacht dat ik de enigste was die een dikke buik kreeg na het eten. ALs ik 's morgens op sta is mn buik plat maar zodra ik iets heb gegeten lijk ik wel zwanger. Ik ben ook regelmatig verkouden en moe en heb acne is mn gezicht. De pil helpt daar wel wat tegen maar nooit helemaal. Als er nog nieuws is hoor ik dat graag;Marum (GR)
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
|
|
maranda
|
Titel: Geplaatst: Za Dec 25, 2004 12:00 am |
|
|
|
|
hallo...willem. ik zit dus met het zelfde vraag! rode vlekken lijken wel soort waterpokken wat dat kan zijn? ik scheer regelmatig mijn oksel haren...maar vooréén heb ik nooit geen klachten gehad. sinds een paarmaanden is het actief vooral met stress situatie komt het weer op zoals opgezette oksels en rode vlekken, het zowel kan het zijn op lymfklieren die op zijn gezet ik zat er nog te denken zou het lymfklierkanker zijn? ik ga binnenkort ff het huisarts bezoeken....ik hou je op de hoogte willem...
vriendelijke groeten...maranda!
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Amy123
|
Titel: Epipen Geplaatst: Di Aug 05, 2008 11:24 am |
|
|
|
|
Inmiddels heb ik afgelopen vrijdag een epipen gekregen voor mijn bijen/wespenallergie.
Nou vraag ik me af: wat gebeurd er zodra je zo'n ding gebruikt? Werkt dat meteen of wat voor effect kan je verwachten? Dat je weer bij bewustzijn komt of niet?
Dat is mij niet uitgelegd namelijk.
Heeft iemand zo'n ding moeten gebruiken? Hoe ging dat?
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
lotto
|
Titel: Re: Epipen Geplaatst: Di Okt 21, 2008 6:03 pm |
|
|
|
ik moest hem wel eens gebruiken voor mijn pinda allergie, alleen is het allebei de keren niet gelukt om zelf te doen want ik was al weggevallen. Gelukkig waren er telkens mensen bij die wisten wat ze moesten doen (uit zichzelf of doordat ik het had verteld). Het ging bij mij best snel weer over (is mij verteld), maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is. Verder is het altijd handig om daarna naar het ziekenhuis te gaan, just for sure.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Nine
|
Titel: Re: Epipen Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 2:41 pm |
|
|
|
hoi, Ik heb een dodelijke melkeiwit allergie, waarvoor ik dus altijd een epipen bij me heb. Ik heb het al 2x moeten gebruiken. Het haalt de top van de aanval iets weg, maar ik moet altijd 112 bellen, anders overleef ik het niet. De epipen geeft je iets meer lucht en tijd om op tijd bij de dokter te kunnen komen. Mijn allergoloog heeft me onlangs geadviseerd er 2 te grbuiken, omdat 1 te weinig gaf.
Sterkte! Nine[/size][/i]
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|