Op dit onderwerp reageren  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2006 12:00 am 
Alllerpet C is volgens mij in Nederland niet te verkrijgen, in Duitsland wel bij sommige apotheken. In Nederland is wel de Engelse variant Petal Cleanse te verkrijgen. Je kan het via internet bestellen. Als je gaat googlen in Nederlandse pagina's kom je de website wel tegen. Overigens heeft de lotion bij ons niet geholpen maar het is altijd de moeite van het proberen waard. Verder kan je ook nog de Medinose proberen. Dit is een apparaatje met infrarood licht dat je in je neus moet gebruiken. Dit hielp bij ons beter. Succes

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 12:00 am 
Hallo,
Je kunt petal cleanse ook gewoon in Nederland kopen, bij de DA drogist. Ik heb het net gehaald en het kost € 16,95,- (Petal Cleanse voor de kat). Ik hoop dat het helpt, want mijn vriend heeft sinds kort last van allergie voor onze kat (kortademig, niezen).
groet,
Willemijn

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2006 12:00 am 
als er iemand allergisch is moet je je huisdier helaas wegdoen,weet je wel hoe vreselijk egoiistisch je bent als je het niet doet,weet je wel hoe ellendig iemand zich voelt??
ik weet je houdt van je dier,ik heb zelf ook dieren,maar heb ook gezien hoe ziek iemand ervan kan worden,zoek een goed veilig adres waar je je dier nog eens op kan zoeken,maar wees verstandig..

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2006 12:00 am 
hallo allemaal,

1 september vorig jaar is mijn kat dood gereden, was heel erg van slag, de hele wereld mocht me echt afgenomen worden.

een aantal dagen later werd ik heel verkouden en kreeg jeuk in mijn keel, vooral als ik bij mijn zus was, die heeft vloerbedekking, ikzelf heb een houten vloer dus wij dachten toen aan een allergie. ik zei uit de grap dit zal mijn straf wel zijn, mijn kat is dood en wil dit verdriet niet nog een keer meemaken dus zal ik wel allergisch zijn voor katten.

ik naar de dokter voor een bloedtest en ja hoor mijn ergste droom werd werkelijkheid. dus ik dacht als ik nu weer een kat neem gaat het misschien wel weer over. nu moet ik zeggen dat het nu wel beter gaat, maar heb soms wel erge niesbuien en benauwdheid dus ik dacht moet toch maar stappen gaan ondernemen want ik ben gek op katten en vooral op mijn buddy.

nu ga ik morgen naar een NAET-therapeute en ben heel nieuwsgierig of het aanslaat, ik houd iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen.

groetjes meintsje

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 23, 2006 12:00 am 
Hi,
Ik zou graag een lotion willen hebben voor mijn hond die last heeft van hooikoorts. Haar voeten en haar oren hebben er het meeste last van. Is de lotion die jij noemt inmiddels in Nederland verkrijgbaar...en zo niet heb je dan een site-naam voor me. Bij bio-life kom ik er niet uit...alvast bedankt.
groet,
Marije

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2007 12:00 am 
Werkt allerpet net hetzelfde als petalcleanse? Dezelfde ingredienten? wat is het beste denk je? Dank je

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 12:00 am 
Hallo allemaal :D
.
Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe partner die allergisch is voor katten. Ikzelf heb sinds 5 jaar een tweetal Britse Korthaar katten in mijn bezit. Naar het zich laat aanzien zal ik daar afstand van moeten gaan nemen en het zal jullie niet verbazen dat ik daar bijzonder veel moeite mee heb. Ik heb alle reakties op dit forum gelezen en ben op het internet naarstig gaan zoeken naar een afdoende oplossing. Ik vrees inmiddels dat die (nog) niet voor handen is. Op onderstaande site kwam ik in ieder geval het volgende schrijven tegen over NAET hetgeen ik jullie niet wil onthouden !
.
-------------------------------------------------------------------------------------http://www.kwakzalverij.nl/427/NAET_therapie_Nambudripad_s_Allergy_Elimination_Technique_NAET gaat uit van de bizarre gedachte dat allergieën veroorzaakt worden door een energieblokkade. De diagnose wordt gesteld met een spiertest. De energieblokkade kan vervolgens definitief opgeheven worden met acupressuur en/of acupunctuur. De bedoeling is de immuniteit van het lichaam te stimuleren en te versterken. Hierdoor zou het lichaam zelfstandig weerstand kunnen bieden aan alles waar het tevoren intolerant – allergisch – op reageerde.
.
De NAET spiertest is afgeleid van toegepaste kinesiologie. Deze pseudo-wetenschappelijke theorie – http://www.chirobase.org/06DD/ak.html – is gebaseerd op het idee dat elke orgaandisfunctie samengaat met een specifieke spierzwakte. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor deze theorie. Het idee dat een aantal pillen in de hand de sterkte van een spier zouden kunnen meten, is absurd. Het idee dat iemand een tekort zou kunnen hebben van 20-30 duizend gram is nog gekker. De meeste vitaminepillen en supplementen bevatten slechts milligrammen of microgrammen van een vitamine of mineraal.
.
NAET is strijdig met de wetenschappelijke beginselen van anatomie, fysiologie, pathologie, natuurkunde en allergie. De diagnostische benadering – testen van spieren om allergieën op te sporen – heeft geen zin. De kans is groot dat men als gevolg van de behandeling tekorten aan voedingsstoffen oploopt en – zeker bij kinderen – dat er sociale problemen en eetstoornissen ontstaan.
-------------------------------------------------------------------------------------
.
Ik blijf vooralsnog zoeken naar een serieuze oplossing voor de kattenallergie van mijn partner, GEEN kwakzalverij methode. Een allergie zit namelijk niet tussen de oren of dat het, zoals NAET kenbaar maakt, veroorzaakt wordt door ... een energieblokkade ...
.
Groeten, Pieter

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 12:00 am 
Nogmaals hallo allemaal,

Mogelijk bied een Hyposensibilisatiekuur een afdoende oplossing. Echter gezien de duur van de kuur is dit in onze prive situatie helaas geen optie.
.
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/allergiehuisdieren.htm
.
BEHANDELING VAN ALLERGIE VOOR HUISDIEREN
.
.
Een allergie voor huisdieren kan worden behandeld met medicijnen of een injectiekuur (hyposensibilitiekuur).
.
Medicijnen
De medicijnen tegen huisdierallergie zijn er in verschillende vormen zoals tabletten, neus-sprays, inhalatoren of oogdruppels. Deze middelen kunnen de allergische klachten, zoals een loopneus, onderdrukken maar genezen de allergie niet. Veel van de medicijnen tegen huisdierallergie moeten jarenlang (zolang er klachten zijn) worden gebruikt.
.
Hyposensibilisatiekuur
Indien kat, hond of paard niet kunnen worden verwijderd of vermeden (bijvoorbeeld beroepsmatig, zoals in het geval van een wijkverpleegkundige), kan met een hyposensibilisatiekuur de oorzaak van de allergie worden aangepakt. Hyposensibilisatie is een injectiekuur waarbij de patiënt een kleine, oplopende concentratie huisdierallergenen krijgt toegediend. Het lichaam zal vervolgens "beschermende antistoffen" gaan aanmaken en meer allergeen verdragen. Als gevolg hiervan zal het afweersysteem van het lichaam op den duur minder heftig of zelfs helemaal niet meer reageren op huisdieren. Bij hyposensibilisatie zullen de klachten reeds in de loop van de behandeling afnemen. Om een blijvend effect te verkrijgen, is het echter belangrijk om zoveel mogelijk te streven naar een voortzetten van de behandeling gedurende tenminste drie jaar, hoewel hiervan in individuele gevallen kan worden afgeweken. Als na deze periode wordt gestopt met de hyposensibilisatiekuur, dan is de patiënt in de meeste gevallen vrij van zijn allergieklachten of zijn verschijnselen aanzienlijk verminderd.
.
Bron: Nederlandse Vereniging voor Dermatologie en Venereologie 2003
.
Groeten, Pieter

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: Medicijn kattenallergie
BerichtGeplaatst: Do Sep 24, 2009 2:41 pm 
Ik volg Naet om van mijn katten allergie af te komen.
Dat doe ik nu bijna een jaar (ik ben van beroep medich laborante) en in eerste instantie stond ik er wat lacherig tegen over, maar altijd medicijnen gebruiken is een enorme aanslag op je lichaam dus dan maar niet bij mijn schoonzus op visite en die goede vriendin moet maar naar ons toe komen.

Maar ik kan je zeggen het helpt bij mij echt.
Ik was al 5 jaar chronisch verkouden door een huisstofmijd allergie. Het huis is hier voor helemaal aangespast en nog bleef ik niessen en hoesten.
En het eerste wat ik van de therapie merkte was dat ik minder ging hoesten, ik kreeg weer lucht, en vervolgens ging het niessen ook steeds beter.

nu naar een jaar kan ik bij iedereen met dieren op visite zonder ziek te worden (ik kan ze nog niet aaien). en heb veel meer energie doordat ik niet continu meer verkouden ben.

Ik zou dus zeggen probeer het in iedergeval na een aantal behandelingen merk je al of het iets voor je is en als het niet helpt het richt ook geen schade aan wat medicijnen op lange termijn wel doen.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2010 4:33 pm 
Voor mijn partner heb ik een luchtreiniger gekocht.

We zijn echt zoo blij dat de katten niet weg hoeven. Zelfs als de katten nu op de bank naast hem zitten of langslopen heeft hij geen of nauwelijks last. Het is zeker 90% minder.

Na lang zoeken terecht gekomen bij
http://ionizer.nl/index.php?action=extra&extra=A_allergie___hooikoorts&lang=NL (er zijn natuurlijk nog veel meer merken)

Gr,

Kirsty

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2011 10:37 pm 
Jammer dat ik dit topic nu pas tegenkom! Ik heb zelf ook kattenallergie en daar zijn prima pilletjes voor, Xyzal. Voorgeschreven door mijn eigen huisarts. Ik heb zelf 1 volwassen kat en 1 kitten en de Xyzal werkt bij mij super! Wel zorgen dat je het op tijd inneemt (liefst een uur voordat je met de kat in aanraking komt), maar als je het inneemt terwijl je de kat al wel hebt geaaid zijn al je klachten ook binnen een uur weg.

Ik hoop dat niemand van jullie de katten weg heeft hoeven te doen!

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende