|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Loentje2
|
Titel: Niet beter met Neocate Geplaatst: Ma Okt 05, 2009 2:49 pm |
|
|
|
dag, mijn dochter van 16 maanden spuugt al al die tijd extreem veel. Ze wordt volledig via sonde gevoed, doordat ze vijf operaties moest krijgen, werd steeds gedacht dat het voedingsprobleem ging verbeteren, maar dat is dus helaas niet het geval. Nu zijn we aan het uitzoeken of het een allergie kan zijn. Ik gaf haar een dag met water aangelengde fruit- en groentenpap, en dat ging helemaal goed! Maar ze moet ook melk voor de nodige voedingsstoffen en dan gaat het fout. Ze heeft een krastest gehad vorige week, en blijkt niet allergisch voor koemelk (van een bepaald type) en soja, wel voor kippeneigeel en -eiwit. Toch braakt ze ook erg van Neocate en Nutramigen. Aan Neocate kàn je volgens de allergoloog niet allergisch zijn dus we vragen ons af wat het dan toch kan zijn. We zijn nu twee weken bezig met veel fruitpap en groentenpap via haar sonde, en wanneer het fou gaat is dat altijd tijdens een melkvoeding of tijdens de voeding die erop volgt. Ook haar ochtendslijmen zijn verdwenen. We zijn er bijna van overtuigd dat het door melk komt, maar dat kan dus blijkbaar niet. Normaal werd ze vorige week aan haar maagje geopereerd voor reflux, maar wij denken dat ze nog steeds last gaat hebben na de operatie, wanneer het braken een reactie is op de voeding, wordt het probleem alleen maar groter na zo'n operatie want dan kan ze niet meer braken. Iemand een idee of je toch kan reageren op Neocate? Misschien niet allergisch maar iets anders?
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
|
|
Gast
|
Titel: Re: Niet beter met Neocate Geplaatst: Di Okt 06, 2009 9:30 am |
|
|
|
|
Hallo, Ik zou naar een therapeute gaan die naet/jmt/nmt doet voordat ze weer een operatie krijgt en laten controleren of ze toch soms allergisch is voor melk of evt.andere produkten. Wil je meer weten dan hoor ik het wel.
Gr.T.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Loentje2
|
Titel: Re: Niet beter met Neocate Geplaatst: Di Okt 06, 2009 1:12 pm |
|
|
|
Dag, ik wil er graag wat meer van weten. Mijn man is helemaal niet te porren voor alternatieve dingen, dit klint wel alternatief. Ik zou er graag meer over weten voor in 't geval we toch nergens uitkomen via het ziekenhuis. Groeten, Loentje2
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Titel: Re: Niet beter met Neocate Geplaatst: Di Okt 06, 2009 2:21 pm |
|
|
|
|
Hallo,
Als je allergie-weg ingeeft zie je wat het inhoudt, ikzelf had 90 allergieen en ben door deze manier jmt ervan afgeholpen en kan nog steeds alles eten zonder ziek te worden,(het lijkt hocus pocus maar mij heeft het ontzettend geholpen) wil je mijn tel.nr dan hoor ik het wel. Tel.kan ik het je beter uitleggen.
Gr.T.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|