Op dit onderwerp reageren  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 12, 2006 12:00 am 
Ik heb er onlangs ook opeens last van en van het krabben ook dikke handen en polsen en voel het ook aan mijn voeten. Ik heb zelf een te hoge bloeddruk en neem daar ook medicijnen voor dus dat zou best de boosdoener kunnen zijn Ans. Ik heb wel een tip om het te verzachten gewoon ff insmeren met beetje azijn en in huid laten trekken ruikt wel ff beetje in begin het azijn maar alles beter als die jeuk en je moet het om de zoveel tijd herhalen maar nogmaals alles beter als die grrrr tergende jeuk.

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 26, 2006 12:00 am 
ik heb precies dezelde klachten als jou kheb afgelopen jaar nog helemaal onder de netelroos gezeten .maar over het algemeen meestal mijn handen polsen en voeten.kben er nu bijna van overtuigt dat het bij mij is dat ik allergies ben voor zand hoe absurd dit ook mag klinken,bij elke aanraking met zand gaat het fout,kneem morgen contackt op met huisarts want ik word op dit moment ook gek van jeukende voeten en het doet pijn,ik wens je veel sterkte en even koppie erbij als je last krijgt ga dan na wat je hebt gedaan en waarmee je in contackt bent geweest ,zelfs de domste dingen kunnen de veroorzaker zijn.met vriendelijke groet sonja

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 28, 2006 12:00 am 
Herken het gedeeltelijk.
Heb ook ontzettende last van opgezette jeukende handen maar ook van mijn voeten. Maar deze zijn niet wit maar eerder rood te noemen. Dit heb ik sinds een paar weken. Heb wel al langer last van galbulten van groot tot klein over mijn hele lichaam. Ik denk zelf dat dit komt van een bloeddruklagend medicijn. Krijg echter geen gelijk van mijn huisarts. deze heeft longfoto's en algemeen bloedonderzoek laten doen [roker]
Gelukkig niks geks aan de hand, maar ondertussen word ik gek van de jeuk, en vooral brandende jeuk op handen en voeten.
Heeft iemand een tip? Ik gebruik al telfast 180 maar dat verlicht even en dan is het er weer. Heb gelukkig s'nachts geen last.
Hoor het wel als er iemand iets weet.
groetjes, Ans

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re:
BerichtGeplaatst: Do Dec 09, 2010 2:42 pm 
je hebt waarschijnlijk een allergie voor de medicatie die je hebt. Ik zal als ik jou was een 2de opinie nemen.

ans schreef:
Herken het gedeeltelijk.
Heb ook ontzettende last van opgezette jeukende handen maar ook van mijn voeten. Maar deze zijn niet wit maar eerder rood te noemen. Dit heb ik sinds een paar weken. Heb wel al langer last van galbulten van groot tot klein over mijn hele lichaam. Ik denk zelf dat dit komt van een bloeddruklagend medicijn. Krijg echter geen gelijk van mijn huisarts. deze heeft longfoto's en algemeen bloedonderzoek laten doen [roker]
Gelukkig niks geks aan de hand, maar ondertussen word ik gek van de jeuk, en vooral brandende jeuk op handen en voeten.
Heeft iemand een tip? Ik gebruik al telfast 180 maar dat verlicht even en dan is het er weer. Heb gelukkig s'nachts geen last.
Hoor het wel als er iemand iets weet.
groetjes, Ans

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 5 berichten ]