Op dit onderwerp reageren  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 18, 2004 12:00 am 
evelien ik zou dan ven wachten met testen als de huisarts van jessica het voor niks doet.
Jessica ik zou me geen zorgen maken dat mevr. susan er boos om zal worden ze zal heus wel begrijpen dat iedereen het graag zou willen weten

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 18, 2004 12:00 am 
Dag Jessica,
Ook hartelijk dank voor dit bericht! Voor mij geldt precies hetzelfde voor wat betreft de Thaise mevrouw; zij is degene geweest die iets heeft, waardoor de eczeem en de bijbehorende jeuk weg is dankzij haar creme, waardoor mijn dochtertje weer normaal kan functioneren, waar ik nog steeds heel blij om ben! Om die reden hoop ik dan ook dat uit de test komt dat er geen hormonen in de creme aanwezig zijn, zoals zijzelf had aangegeven en ik de creme kan blijven gebruiken vanwege het goede resultaat en zonder ongerust te zijn. Nogmaals bedankt!

Vriendelijke groet,
Chérie.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2004 12:00 am 
Beste mensen!!

Het klinkt als een wonder, die creme uit Limmen. Werkt het ook bij volwassenen? Maakt niet uit. Ik ga naar Limmen. Daarna lees ik wel op dit forum of er hormoonspul in zit of niet.

Ik laat het resultaat weten.
fleur

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Cherie, ik ben ook erg benieuwd wat er uit de test komt. Ik heb zelf het gevoel dat er geen hormonen in zitten omdat die een uitdrogend effect schijnen te hebben. De huid met uitslag verschilvert dan en wordt de gezonde huid weer zichtbaar. De thaise creme droogt de huid van mijn dochtertje totaal niet uit. Maar goed laat ik maar niet op de feiten vooruit lopen. We wachten af.

Groetjes Daan

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hallo allemaal,

Met zeer grote belangstelling heb ik de discussie gevolgd over de kruidenzalf. Omdat wij het eczeem van ons dochtertje ook niet echt onder controle krijgen, heb ik meteen maar de zalf besteld. Dit kon gewoon rechtstreeks bij Body Health. Ik hoop dat het net zulke mooie resultaten heeft als die jullie hebben bereikt.
Ons dochtertje is bijna 1 en haar lijfje, nekje, gezichtje, handjes en armpjes en beentjes zitten helemaal onder. Ze krijgt al speciale melk (pepti), maar dit houdt het niet tegen. Het enige dat ik bij haar wel vind helpen om het in ieder geval te verminderen is rust, regelmaat en goed verzorgen. Als ze erg moe is, dan knalt het eczeem eruit. Als ze dan een paar uurtjes geslapen heeft ziet ze er weer heel wat beter uit. Ik ben heel benieuwd of er inderdaad hormonen in de zalf inzitten. Zelf ben ik ook al vanaf mijn geboorte eczeempatiënt en ik weet dan ook hoe vervelend het is om zo'n jeuk te hebben. Ik heb zelf op het moment wel baat bij Protopic. Dit is een zalf die geen hormonen bevat en derhalve ook minder bijwerkingen. Deze zalf gebruik ik voornamelijk voor mijn gezicht. Nadeel is wel dat ik daardoor erg vaak een koortslip heb. (dat is een van de bijwerkingen) en dat je het niet in de zomer kan gebruiken, tenzij je niet in de zon gaat. Ik blijf de discussie volgen met name voor wat betreft de vraag of er in de zalf nu hormonen zitten. Want als dat zo is, dan zal ik het niet gaan gebruiken en hoop ik dat we het nog kunnen uithouden totdat onze dochter 2 is. Dan mag ze protopic gaan gebruiken. Eczeem is en blijft een hele nare aandoening waar eigenlijk niets tegen te beginnen valt.

Marieke

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
hoi Marieke en de rest,

Ik had voor dat van het bestaan van de thaise zalf wist een afspraak gemaakt bij de dermatoloog om protopic te krijgen.
Maar 2 weken voordat ik heen moest ben ik met de zalf begonnen en was de eczeem weg (dus heb ik de afspraak maar afgezegd), maar protopic bevat dan wel geen hormonen, maar helemaal gezond spul is het ook niet volgens mij omdat ze het niet aan kinderen onder de 2 jaar geven. Dus dan zal er toch wel iets in zitten wat wel schade aan kan richten op langere termijn denk ik.
Ik ben maandag bij de thaise mevrouw geweest om 2 potjes op te sturen naar mensen die ook op deze site mijn verhaal hebben gelezen. En de thaise mevrouw was mij zeer dankbaar dat ik mijn verhaal hier op het net heb gezet, en dat er zoveel mensen bij haar langs zijn geweest en ook allemaal zeer goede resultaten hebben.
Ik ben ook zeer benieuwd naar de uitslag van de test, maar eigenlijk durf ik mijn handen voor haar in het vuur te steken, zij zegt dat er absoluut geen hormonen inzitten en ik geloof haar.

groetjes karin

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Na het lezen van deze discussie ga ik de zalf ook bestellen.
Ben benieuwd wat er uit de test komt.
Volgens mijn apotheek is een basiscréme meestal iets van vaseline of lanettecréme dus ik hoop dat er geen hormonen inzitten.
(Of misschien iets schadelijkers?)
Kan ik de zalf telefonisch bestellen?

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2004 12:00 am 
Hoi Karin,
Protopic heeft ook bijwerkingen.Dat is absoluut waar, maar hormoonzalven kunnen invloed hebben op je hormoonhuishouding en dat is bij Protopic niet het geval te. Helaas is het zo dat je moet roeien met de riemen die je hebt. In het geval van mensen met eczeem moet je eigenlijk kiezen tussen 2 kwaden. Ideaal zal het nooit zijn. Daarom zou het zo fantastisch zijn als die zalf die bij jouw dochtertje zo goed helpt geen hormonen of andere slechte ingrediënten zou bevatten en gewoon werkt. Mijn dochtertje zag er vanochtend voor het eerst in weken weer eens goed uit. Ik doe haar tegenwoordig om de dag in een vetbadje (Balneum Hermal), daarna smeer ik haar van top tot teen in met Unguentum Leniens. Dat verergert de zaak in ieder geval niet. Maar wat echt heeft geholpen (voor even) is dat ze op 1 dag 21 uur heeft geslapen en 1 dag extra is thuisgebleven i.p.v. het kinderdagverblijf. Eczeem is zoiets individueels. Wat voor de een werkt, hoeft niet voor de ander te werken. Maar rust is voor onze dochter een goed medicijn om het enigzins onder controle te houden. Overgaan zal het nooit. Mijn hoop is dat ze er nog overheen zal groeien. Bij mij is het niet gebeurd, dus dat kan ook, maar ik hoop dat het voor haar anders mag zijn.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hoi Janneke en alle andere lotgenoten

Met Cherie heb ik inmiddels contact gehad ivm creme e.d.
Ze vertelde me dat je allergisch bent voor hormonenzalf.
Ik ben benieuwd waar dat dan zich in uit. Hoe merk jij dat?

Zelf hebben we een 'algen' kuur gekregen. Helaas kun je dit niet in de winkel kopen. Alleen krijgen...het groeit nl dus je kunt het weer doorgeven.

Het is een reinigings product voor de binnenkant van je lichaam.
Ik was het alweer vergeten maar toen ik met Cherie sprak over de huidproblemen toen dacht ik er weer aan.
Een vriendin van me met een reuze plek eczeem op haar rug is er helemaal vanaf. Zelfs een vriend met psoriasis tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Doordat ik hiermee ging reinigen ben ik zelf 12kg afgevallen...dus heel positief.
Wij voelen onszelf er goed bij.
Ik heb een formulier hoe dit werkt, je drinkt 1 liter water waar het in zit. Het is lijkt op water met wat zoet erin. Dus ook kinderen kunnen het gebruiken.
Wil je het formulier eens lezen mail me dan dan mail ik het naar je toe.
ireenwetzels@planet.nl
groetjes, Ireen.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Beste Marieke

Ik zie dat jij nu ook bezig bent.
Lekker thuis even met een kopje koffie op het allergieplein.
Wat ik je kan zeggen dat ik je mening helemaal deel.
Je bent een wijze vrouw.
Heel veel gezondheid voor jullie.
liefs, Ireen.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hoi Cherie en Janneke

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hoi Cherie

Inderdaad de gegevens zijn verwijderd.
Je hebt me goed uitgelegd hoe ik op deze site kon komen.
Ben niet zo'n computer expert. Typen kan ik wel...tja 20 jaar een administratieve functie gehad dus dan lukt dat wel.
Nu ben ik helemaal op de natuurlijke tour zoals je al van me hebt vernomen.
Nu kunnen we ook via dit medium elkaar bereiken en inderdaad zoals je tegen me zei als we het hier plaatsen dan kan eenieder die wil het ook lezen zodat wij geen dubbel werk hebben. Want onze tijd ...daar komen we meestal van tekort.
Ik had dus de vermelding gegeven hoe je aan die producten kunt komen.
De man die die producten heeft ontwikkeld was tot 2x toe geelectrocuteerd. Hij kwam in het ziekenhuis en zou sterven.
Hij ging naar huis (wilde niet sterven) heeft in 30 jaar zijn leven weer opgebouwd, mensen geholpen, en daarnaast een producten lijn ontwikkeld (met een team) voor de wereld noem ik het.
Ik ben in contact gekomen met de producten en ben deze gaan gebruiken. (anders kan ik er ook niets over vertellen)
Hij heeft een zalf 60 ml 10 euro, jeuk verdwijnt als sneeuw voor de zon (ook acne en eczeem)MONO
Een zalf 60 ml 10 euro voor eczeem en psoriasis.BERBERIS
Maar ik blijf erbij (en dat heb ik inmiddels wel geleerd) dan alles van binnen uit komt.
De korrelkuren die hij heeft ontwikkeld (mag je zelfs in de zwangerschap gebruiken, en dus ook voor kinderen vanaf 0 jaar)
Deze kuren gaat naar je constitutie, waar heel veel problemen al zijn begonnen. Dus vanaf je geboorte. Je krijgt het al mee! Soms uit het zichzelf jaren later.

Dus wat ik nu weet wat goed helpt zijn de kuren, en de algen-kuur zoals ik die maar noem
De kuren zijn makkelijker (ook wel duurder) de algen nemen meer tijd in beslag en ik weet niet ofdat je er nu voor je hele leven vanaf bent want het wordt niet vanaf het begin aangepakt. begrijp je wat ik bedoel? De korrelkuren gaan simpel verteld naar je DNA en daar kan een transformatie, wijziging plaatsvinden, dat jij datgene wat je hebt niet nodig hebt in dit leven....
Zelf heb ik hier heel veel baat mee gehad. Ik voel me nu vrij...
Het gaat tever om dat hier nu uit te leggen.

Je mailt of belt me maar.
liefs, Ireen.
Wat fijn om je te mogen leren kennen.
Succes met al je ondernemingen.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hoi Cherie en Janneke

Vergeet ik nog wat te vertellen en te vragen over het testen.
Heb dus van Cherie wat zalf toegezonden gekregen.
Dit heb ik weer doorgezonden naar een team dat test.
Zij testen allerlei zaken.
Natuurlijk is het moeilijk om nu binnen dit forum te schrijven, mede te delen wat er is gevonden of wat er niet is gevonden.
Ik hoop dat je me hierin goed kunt begrijpen.
Ik heb dit heel spontaan aangeboden! zo ben ik van nature.
Een echte wereldverbeteraar noemen ze me hier.
Maar...ik lees hoeveel baat mensen hebben met de zalf, dit zou ik niemand willen ontnemen. Ik lees ook mensen in dit forum die echt zich verdiept hebben en schrijven dat hormoonzalf dus via de bloedbaan in je lichaam komt en daarom ook die extra voorzichtigheid er moet zijn (en het woord moet gebruik ik zo min mogelijk maar bij kinderen moet er soms iets). Je kind aan het begin van zijn-haar bestaan. Zij kunnen nog niet zelf beslissen. Wij , ouders,hebben die enorme grote taak om dat te doen.

Maar ik heb het hier niet bij gelaten Cherie, ik heb je telefonisch nog gesproken, en ik zoek samen met jullie verder. Terwijl ik nauwelijks jeuk heb, maar lees ik jullie berichten dan jeukt het maar dan meer de jeuk, de kriebel om jullie allen een stukje verder te helpen.

Donderdag-middag 3 febr. heb ik een afspraak gemaakt met het team.
We gaan dan rond de tafel zitten......

Janneke, jij gaat naar de dermatoloog begin febr. Ik ben heel benieuwd ofdat die kan testen...
Wat geweldig zou zijn als er een wetenschappelijke test gedaan zou kunnen worden...want niemand weet wat erin zit...tja kruiden...maar dat is een heel breed woord. Iemand anders schreef er binnen dit forum ook al over.
En zeker omdat het in je gezicht betreft, iedereen ziet dit...ik begrijp je hoe je jezelf hierin kunt voelen.

Ik lees wel iets over jullie en mailen als het te persoonlijk is dat mag.
ireenwetzels@planet.nl
doei. We doen ons best!!!!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hallo,

Ik wil eigenlijk nog een aantal algemene opmerkingen maken voor diegenen met een kindje met eczeem, maar die er zelf geen last van hebben. Eczeem/ Jeuk is verschrikkelijk. Het is erger dan pijn. Het is de hel. Het ondermijnt je weerstand en je zelfvertrouwen (je ziet er nu eenmaal niet altijd even appetijtelijk uit). Juist omdat ik weet hoe verschrikkelijk jeuk is, ben ik wellicht wat minder terughoudend in het gebruik van een hormoonzalf. We kunnen er heel lang over praten. Het is beter als je het niet hoeft te gebruiken, maar als jeuk zodanig is dat je kind er niet van kan slapen en de hormoonzalf werkt, wees dan niet zo terughoudend. Ik kan me voorstellen dat je het liever niet wil smeren, maar je kind moet uit die neerwaartse spiraal komen. Slaapt je kindje door de jeuk slecht dan belandt je oogappel in een vicieuze cirkel. Het slaapt slecht, dat is slecht voor de weerstand en dat is weer slecht voor het eczeem.
En zo houdt het zichzelf in stand. Als je kind echt constitutioneel/atopisch eczeem heeft dan is daar geen kruid tegen gewassen. Het gaat nooit meer over, het is iets dat bij je kind hoort. Je kunt alleen proberen het voor je kind zo draaglijk mogelijk te maken. En hoe je dat voor je kind kan doen is gewoon proberen, proberen en nog eens proberen. Ik hoop ook op die thaise zalf, maar ik ben reëel. Het eczeem kun je misschien onder controle krijgen, maar als het van binnenuit komt dan zal het gewoon niet over gaan.
Dit is absoluut geen pleidooi voor hormoonzalf, maar als het met enige voorzichtigheid gebruikt wordt dan hoeft het niet altijd problematisch te zijn. Onze dochter behandel ik met hormoonzalf bij een opleving. De volgende dag gebruik ik doorgaans een teerzalf, tenzij het echt heel erg is. Ik probeer de hormoonzalf eens in de drie dagen te gebruiken. Soms heb ik het een hele week niet nodig en soms moet ik het een week elke dag gebruiken voor haar.
Soms heeft ze zo'n verschrikkelijke jeuk dat ze er helemaal gek van wordt. Dan raakt ze helemaal geagiteerd. gevolg: de jeuk wordt nog erger. Ik probeer haar dan maar af te leiden en als het heel erg is, dan kleed ik haar uit en zet haar in haar blootje op de vloer. Afkoelen. Dan is de jeuk na 10 minuten meestal gezakt. Mijn ervaring is dat jeuk in aanvallen komt. Hoe meer je krabt hoe erger de jeuk. Uiteindelijk is de enige oplossing om alles maar kapot te krabben, want dan doet het gewoon pijn en heb je geen jeuk meer. Niet fraai. Ik wil absoluut niet pretenderen de wijsheid in pacht te hebben. Dit is wat bij ons redelijk werkt. Desalniettemin zal ook ik zeer verheugd zijn als er een zalf is zonder hormonen en bijwerking die het eczeem onderdrukt.

groetjes Marieke

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hallo Ireen,

Ik ben niet allergisch voor hormoonzalf, ik heb dit in het verleden veel moeten gebruiken waardoor mijn huid schade heeft opgelopen. Ik snap niet waarom het moeilijk is om in dit forum mede te delen wat uit die test blijkt. En hoezo zou je iemand iets ontnemen? De mensen die deze zalf gebruiken hebben er recht op om te weten of er wel of geen hormonen in de zalf zitten. Als ze dit niet weten en ze gebruiken de zalf vaak, kan dit grote schade aanbrengen aan de huid van hun kinderen. Ik vind dat je een onduidelijk verhaal ophangt. Je hebt aangeboden om de zalf te testen en cherie heeft je een monster opgestuurd. Je gaat ons dus gewoon vertellen wat er uit die test komt. En als je dit niet kan of als de test onbetrouwbaar is moet je dit niet aanbieden. En al die onduidelijke verhalen over de producten die je verkoopt hebben we hier allemaal niks aan. De mensen op dit forum zijn erg blij dat ze een effectieve zalf hebben gevonden en willen allemaal weten wat er nou in die zalf zit. Jij bied allerlei alternatieven, maar daar kan je mischien beter je eigen discussie over openen zodat deze discussie het onderwerp kan houden waar het oorspronkelijk over ging.

Voor de andere mensen op dit forum:
Als Ireen dus niet in staat is om deze zalf te testen zal ik dit aan mijn dermatoloog vragen. Ik vind dat jullie het recht hebben om te weten wat je nou op de huid van jullie kinderen smeren. Ik ben wel erg blij dat zoveel mensen baat hebben bij de zalf. En ik hoop dat de zalf voor mij ook een positieve bijdrage gaat leveren.

Groetjes Janneke

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hallo allen,

Een reactie op de test die is geweest.
Sorry dat ik hier onduidelijk over ben.
Een eerste test is er geweest.
In februari ga ik zelf naar dit team toe, en dan wordt er verder getest. Graag wil ik duidelijkheid, en zelf vragen kunnen stellen aan dat team. Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.
Heb ik de resultaten die zal ik daar dan ook noteren dan zal ik die plaatsen in dit forum.
Ook heb ik een laboratorium gevraagd ofdat zij de zalf kunnen en willen testen op hormonen. (weet niet ofdat er een kostenplaatje aan zit)
Als ik meer duidelijkheid heb in dit geheel zal ik het jullie laten weten.

Veel groetjes, Ireen.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hallo Wendy,

Toen ik jou verhaal las, moest ik denken aan wat mijn moeder mij ooit vertelde. Mijn jongste broer had dauwworm (hij is nu inmiddels 38 jaar) en de dokter had haar verteld dat hij er nooit meer vanaf zou komen , dat hij er mee moest leren leven. Mijn moeder vertelde dit verhaal aan een oude buurvrouw, die had (schrik niet)
zestien kinderen. Die buurvrouw adviseerde mijn moeder om de kleine ieder dag met karnemelk te wassen. Met een watje in de karnemelk gedrenkt, wreef mijn moeder mijn broertjer iedere dag in.
Na ongeveer een week was de dauwworm verdwenen.
Volgens mijn moeder kon de dokter het nauwelijks geloven.
Dit is dus het verhaal dat mijn moeder vertelde. In hoeverre het op waarheid berust weet ik niet, maar misschien toch het proberen waard.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Als het goed is zijn er nu dus 2 mensen die de creme laten testen. Evelien uit Den Haag bij een apotheker (betaald) en Jessica uit Roosendaal bij een huisarts (gratis). Helemaal geweldig.
Twee verschillende testen kan natuurlijk ook geen kwaad, dus ik ben nog steeds bereid om mee te betalen aan de test van Evelien. Ik heb een mailtje gestuurd naar Danielle uit Roosendaal, die ook al contact met je had gezocht begreep ik.
Ik ben zeer benieuwd naar de testresultaten.

Linda

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hoi Linda, Danielle en Chérie,

Wat een fijne reactie dat jullie direct aangeven mee te willen betalen aan het onderzoek!

Ik wil sowieso toch het onderzoek door laten gaan naast het onderzoek van jessica haar huisarts. Het lijkt me inderdaad goed om 2 losstaande onderzoeken te doen zodat de betrouwbaarheid ervan alleen maar groter wordt. Ik ga morgen (maandag) de apotheek bellen om te vragen wanneer ze verwachten dat de resultaten van het lab. binnen komen.
Jullie (en eventueel anderen die ook geinteresseerd zijn in het onderzoek en een bijdrage willen leveren) kunnen mij mailen op evelienveldkamp@hotmail.com.

Nogmaals bedankt voor jullie support!

Evelien

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Mijn ervaring met de Limmense zalf bij mijn dochtertje van 5 maanden:

Hefige eczeem op wangen was na 2 dagen smeren verdwenen. Ik heb toen niet meer gesmeerd. Zij is een week eczeem vrij gebleven. Daarna kwamen langzaam weer wat rode plekjes op haar wangen en hoofd en binnen 2 dagen was het weer net zo erg als voor het smeren met de zalf.
Ik wilde de testresultaten graag afwachten voordat ik de zalf weer zou gebruiken maar het werd zo hefig (daarnaast is ze zwaar verkouden geworden) dat ik toch de zalf weer heb gebruikt. Nu is het weer zo goed als weg.

Evelien

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 21, 2004 12:00 am 
Mijn zoon had dit vroeger ook en ben hem gaan wassen met zemelenzeep.En niet iedere dag in bad.Ook heb ik zalf gebruikt maar ik weet niet meer hoe de naam is,geen zalf van de huisarts.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Het lijkt er volgens mijn apotheker op dat het toch een zalf is met hydrocortisonen. Dat helpt gegarandeerd, zo stelt hij, maar heeft een tijdelijk effect. Cortisonen zijn inderdaad hormonen die door het lichaam zelf worden aangemaakt. Wat je doet is het aanbrengen van een concentratie waardoor de huid herstelt. Echter zodra je stopt komt de aandoening weer terug.
De apotheker stelt overigens dat het goed is om te laten testen, alvorens te gebruiken. In feite mag de dame uit Limmen niet zomaar een geneesmiddel verkopen zonder bijsluiter met werkzame stoffen, gebruiksaanwijzing en waarschuwing.
Ik hoop van harte dat er geen hormonen inzitten, echter heb ik een vermoeden dat dit toch uit de testen zal komen.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Bij Mandy komt het na het smeren van een paar dagen en dan afbouwen niet meer terug...misschien dat ik dan heel veel geluk heb??
Afgelopen donderdag was ik voor het eerst wezen zwemmen met haar en ja hoor s'middags helemaal onder gelijk die dag 2 maal gesmeerd de volgende dag nog een keer en het was al weer weg. Nu smeer ik nog om de dag en soms om de twee dagen..

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Evelien ik zie dat je gereageerd hebt en ik heb je net gemaild..overigens heb ik je gelijk de mails door gestuurd van de 2 reacties die ik heb gekregen.
Ondertussen zijn er dus inclusief mij 4 personen die een eigen bijdragen willen leveren voor de zalf had verwacht dat er nog wel een aantal fantiekelingen op dit forum zouden reageren maar wie weet komt dit nog of hebben ze jou al gemaild...
Ik hoop snel bericht terug tekrijgen van je
groetjes danielle

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Geachte Pieter,

Bedoelde apotheker moet niet iets roepen dat het toch op lijkt dat etc. maar als je iets roept danook graag de onderbouwing waarop de roep is gebaseerd. Ook die dame, voor ons Mevrouw Susan, beweert ook niet dat als je de zalf gebruikt dat dan de eczeem wegblijft. Op het potje staat: "een mengsel van Thaise kruiden, te gebruiken bij (hartnekkige) jeuk, eczeem en anderen huidklachten." Ook geen reguliere zalf geeft aan dat na gebruik de eczeem niet meer terug komt.
Met vriendelijk groet
Andre

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende