Op dit onderwerp reageren  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Producten met allergie-informatie op Voedingnet.nl
BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2009 11:33 am 

Als beheerder van een website over voeding wil ik de bezoekers van dit forum wijzen op www.voedingnet.nl.

Op deze website kun je tijdens je registratie o.a aangeven of je een voedselallergie hebt. De vertoning van producten wordt gepersonaliseerd aan de hand van de keuzes die gemaakt zijn bij het onderdeel 'voedselallergie' in het persoonlijke profiel.

Om een idee te geven van de opzet van de website heb ik een bijlage toegevoegd.

Daarnaast kent de website een nieuw onderdeel 'Productenvergelijker'. Hiermee kunnen de voedingswaardes van 2 producten met elkaar worden vergeleken.

Omdat de wensen van de bezoekers op de eerste plaats staan, ben ik altijd benieuwd naar opmerkingen en vragen over deze website.

Bijlagen:
voedingnet_allergie.gif [39.23 KiB]
797 keer gedownload
Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Re: Producten met allergie-informatie op Voedingnet.nl
BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2009 1:34 pm 
héél mooi initiatief! oprecht mn gelukwensen! het zal voor vele mensen een geruststelling zijn iets objectief en algemeen te vinden die hun vragen beantwoordt! echter, ik ben allergisch aan tarwe, rogge, soja, bewaarmiddelen en kleurstoffen, alsook aan banaan en appel en aardappel....daar vind ik in uw website niks van terug? ergens een mogelijkheid om een reactie te plaatsen die niet aan één produkt gerelateerd is?...

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2009 1:53 pm 

een heel mooi initatief,graag zou ik zien dat in het presoonlijke veld waar je kan invullen waar je allergies voor bent,meer ruimte komt om zelf in te vullen,omdat ik voor erg veel produkten allergies ben,die niet in het voorgedrukte lijstje staan.
ik wens jullie veel sucses toe,en heb me dus al aangemeld.
gr leny

Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2009 8:49 pm 
leuke website, waar ik veel informatie dan vinden! echter, ik ben allergisch aan tomaten...dit kan niet ergens in mijn profiel worden vermeld....wellicht zijn andere personen ook nog wel allergisch aan andere zaken dan deze die in het profiel-overzicht worden aangegeven...

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 4 berichten ]