|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
fatima
|
Titel: Ben zo moe help Geplaatst: Vr Feb 05, 2010 2:03 pm |
|
|
|
|
Ik heb een baby van 5 mnd oud, ze is mijn vierde. Geef haar volledige borstvoeding. Ze heeft v.a 2,5 mnd eczeem. Ze reageerde ook duidelijk op wat ik at, kreeg soms rode plekken. Ik heb al een zoon met voedselallergie, dus ik wist al hoe laat het was. Ben al bij een allergeloog geweest bewezen is koemelk en pinda. Ga over 2 weken naar dieetiste. Heb nutrimagen gekregen maar ze weigert de fles. Geprobeerd om het wat dik te maken met rijstebloem, maar dat verdraagt ze niet. Ze spuugt dan alles eruit tot gal aan toe. Ze word s'nachts 3 tot 4 keer wakker voor borstv. Ik kan dus wel huilen want ik ben lichamelijk en geestelijk een beetje aan me latijn. Heeft iemand nog tips voor wat de fles betreft en waarom verdraagt ze geen rijstebloem.
alvast bedankt,
Fatima
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
|
|
martientje
|
Titel: Re: Ben zo moe help Geplaatst: Za Feb 13, 2010 8:23 pm |
|
|
|
|
Hoi Fatima
Mijn zoontje is nu net 1 jaar en had als baby ook veel eczeem, hij heeft vanaf dat hij 4 maanden is de neocate voeding gekregen dit is de eninge voeding die helemaal vrij is van koemelk en hij verdraagd inderdaad ook geen rijstebloem (rijst) maar ook geen aardappel, peer, appel, bloemkool, en zelf geen gewoon kraan water. het is een heel gepuzzel en gezoek en erg vermoeiend al die slapeloze nachten.
HIj eet nu sinds een maand vast voedsel, de tarwe gaat goed, ook een banaan en manderijn en witlof en courget niet zo heel veel keus dus maar hij kan iets eten.
We lopen sinds hij 9 maanden is ook met hem bij een allergoloog.
succes er mee.
Martientje
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|