|
| Auteur |
Bericht |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Za Jan 23, 2010 9:12 pm |
|
|
CLOORZUURLEK . In de kerncentrale van Tihange was er een lek ontstaan in een opslagtank. De tank werd ondertussen geledigd en zal hersteld worden. Hoe gevaarlijk het goedje ook is, Er was geen enkel moment gevaar voor de mens en het milieu. Bron: gazet van Antwerpen, 23/01/2010. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... hange.aspxWat zou dan één glaasje regenwater kwaad kunnen? We naderen februari. Dan is het nog twee maand en een half wachten op het seizoen. Ik hoor graag wie het allemaal ook wilt proberen. Vriendelijke groeten, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
|
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Di Feb 02, 2010 11:21 pm |
|
|
|
WELKOM IN REGENLAND EN ALLES WAT DAAR BIJ HOORT ZOALS ZUIVERE LUCHT.
Dat waren de woorden van weerman Frank Deboosere in de uitzending van twee februari om kwart na elf op radio 2. Ziezo. De woorden van mijn dokter zijn hiermee nogmaals bevestigd. "Het kan geen kwaad". Hopelijk regent het genoeg vanaf half april. Zij die nu al willen starten, nogmaals, het kan geen kwaad.
Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Di Feb 09, 2010 8:36 pm |
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Za Feb 13, 2010 4:15 pm |
|
|
|
LENTE WORDT HEL VOOR WIE HOOIKOORTS HEEFT.
Ondanks alle medische vooruitgang, vroegere doorbraken en alle ontdekkingen tot diep in onze genen, verwachten ze veel ellende voor de komende lente. Namelijk; De vrieskou belet de bomen hun pollen uit te zwaaien en zullen weldra exploderen. Zo stond te lezen in de krant " Het laatste nieuws" van vrijdag 12 februari 2010. Zulke berichten lach ik als ex- zware hooikoorts patiënt al meer dan tien jaar weg. Het is gewoon zoals ik van in het begin zei: "De natuur leidt de wetenschap om de tuin en zet de geneeskunde op een dwaalspoor". doe zoals ik en zet vanaf half april iets buiten om het regenwater "vers" op te vangen. Je zult er geen spijt van hebben. Slechts één natuurproduct maakt het verschil.
Vriendelijke groeten, eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Za Feb 20, 2010 5:37 pm |
|
|
MAAL ACHT IN ZESTIG JAAR TIJD. (Volgens Humo.) Hooikoorts werd voor het eerst beschreven in Het jaar 1819. In 1873 werden de boosdoeners ontdekt. Met name de pollen. Zie bron op onderstaande link: http://www.hooikoorts.info/content/hooi ... koorts.aspToen was nog slechts één procent van de bevolking allergisch. Aan het einde van de tweede wereldoorlog was vier procent van de bevolking allergisch. Nu zitten we al aan dertig procent. Deze exponentiële stijging, zoals ze het zelf noemen, kunnen ze nog altijd niet met zekerheid verklaren. Het wordt al beschouwd als een epidemie. Er is volgende week een tv- uitzending over op canvas. Het staat echter nog niet op de site: www.canvas.beOp dinsdag 23 februari om 22.10 uur. Bron: Weekblad Humo 3624/07,16 februari 2010. Voor mij is het al twaalf lentes achter mekaar eenvoudig. “Slechts één natuurproduct maakt het verschil”. Amper één glaasje regenwater per dag gedurende de hele maand mei vervangt al mijn medicatie-, dokters- en apothekerskosten. Graag uw reactie. Vriendelijke groeten, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
henry
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Di Feb 23, 2010 4:05 pm |
|
|
|
|
heb zelf in maart/april veel last van de pollen van de berk die dan bloeit ,maakt het iets uit dat je het dan in deze periode drinkt ?
mvg henry
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Di Feb 23, 2010 9:44 pm |
|
|
Hoy Henry. Alvast bedankt voor uw reactie. Ik ben er toevallig mee begonnen vanaf begin de tweede week van de maand mei. Uit vroegere antwoorden, nog op het oorspronkelijke forum, kan ik afleiden dat het weinig zin heeft om nu al te beginnen. Alhoewel ik toch niet echt zeker ben. Waarom dus niet proberen? Ik hoor graag het resultaat en bij het uitblijven van resultaten, zeker blijven volhouden tot einde mei. Ik zou eigenlijk ook nog eens moeten proberen om vroeger te beginnen. Maar tot hier toe komt het er weer niet van. Ik ga mij dit jaar 100 % concentreren om nieuwe mensen in de buurt aan te trekken. dit verhaal wordt dus vervolgt. Ook mijn collega op het werk wilde vorig jaar na een stop van vier of vijf jaar terug beginnen. Hij had een gezicht vol eczeem. En reken maar van yes dat het volledig weg was. Maar door omstandigheden had ik er geen tijd voor. Dit jaar ga ik er mee door. Binnen een half uur is er op canvas een documentaire over de explosieve toename van allerlei allergieën waar vroeger totaal geen sprake van was. Ze snappen het niet. Maar voor mij is het zo natuurlijk eenvoudig. Zie onderstaande link. Groetjes, Eric. http://www.canvas.be/extra/html/vandaag ... daag.shtml
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
henry
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Wo Feb 24, 2010 10:06 am |
|
|
|
|
das toevallig na het lezen van je bericht begint de documentaire ik ga kijken bedankt voor de tip
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Zo Feb 28, 2010 8:35 pm |
|
|
|
WERKAANBIEDING
Er worden vrijwilligers gezocht voor een onderzoek met een nieuw geneesmiddel met het nummer "CNT05825". Tegen astma en eczeem. Het is te doen in de maand mei. Dat het op eigen risico is staat er niet bij vermeld. Proefpersonen worden namelijk niet verzekerd. Wie weet knoeit dat middel met uw immuunsysteem. Er is evenmin sprake van een vergoeding. Wat hier toch gebruikelijk is. Interesse? Lees "de zondag" van 28 februari.
Of: Drink vanaf half april tot einde mei één glas vers regenwater per dag. Dat zet ons immuunsysteem op het juiste spoor. Anders zou dat niet zomaar al mijn medicatie naar de vergeethoek doen belanden. En daar zijn geen risico 's aan verbonden. Mijn huisdokter, man van de wetenschap, die in het begin nog mee werkte, zei zelf dat het geen kwaad kan. En hij kan het weten.
"Slechts één natuurproduct maakt het verschil".
Tot hoors, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Do Mrt 04, 2010 11:46 pm |
|
|
INTERESSANTE STUDIE. Wij zijn meer microbe dan mens. Zowat 100.000 miljard van die beestjes leven er in ons lichaam. Vooral massaal in onze darmen. Zie voor meer uitleg op onderstaande link. http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid ... -mens.aspxEn wij maar hygiënis leven. Zo één glaasje regenwater hoort er dus zeker bij. Het vult zonder twijfel de ontbrekende schakel in ons voedingspatroon. Slechts één natuurproduct maakt het verschil. Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Zo Mrt 07, 2010 5:29 pm |
|
|
|
ECZEEM VAN DE LUCHTWEGEN.
Op radio twee was vandaag om 16.uur te horen dat een groep astmapatiënten een hoge berg willen gaan beklimmen. Een professor gaf meer uitleg over astma. Astma is een ontsteking van de luchtwegen. Je kan het vergelijken met eczeem. "Eczeem van de luchtwegen". Dus.
Ik begon met regenwater te drinken in 1999. Een jaar later gaf ik het aan iemand met een gezicht vol eczeem. Hoewel hij er al zeven jaar geleden mee gestopt is, mag het resultaat nog altijd gezien worden.
Hooikoorts, astma, eczeem of iets anders dat met het immuunsysteem te maken heeft, het is allemaal één pot nat. Ons immuunsysteem is in de war. "SLECHTS EEN NATUURPRODUCT MAAKT HET VERSCHIL." Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Zo Mrt 14, 2010 9:45 am |
|
|
ZUIVER WATER DANK ZIJ BOOMZADEN. In India wordt al duizend jaar gebruik gemaakt van zaden van de Moringa Oleiferaboom, om het water te zuiveren van allerlei bacteriën. Het zou het water ook minder troebel maken. De wetenschap wilt het overal gaan toepassen om cholera en dergelijke te bestrijden. Bekijk het artikel via onderstaande link; http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid ... water.aspxZo zie je maar. Ondanks alle medische vooruitgang zoeken ze het terug in de natuur. Vers opgevangen en apart opgeslagen regenwater is nooit troebel en bovendien onschadelijk. Dat laatste heeft mijn dokter zelf gezegd. Werkte hij in het begin nog mee, dan volgde hij snel de weg van de ongelovige wetenschap. Help mij mee ze er van te overtuigen dat amper één glaasje per dag de enige ontbrekende schakel is in ons dagelijks voedingspatroon. SLECHTS EEN NATUURPRODUCT MAAKT HET VERSCHIL.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
TeGast
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Vr Mrt 19, 2010 6:10 pm |
|
|
|
|
Beste Eric,
Mijn partner heeft al jarn vreselijke last van hooikoorts, medicatie helpt amper. Nu wil hij de regenwaterkuur wel gaan proberen, maar vragn wij ons af hoe je dit bewaart na opvang?? Stel dat het een week niet regent, kun je toch geen regenwater van een week geleden gaan drinken uit de koelkast?? Of wel...?
Alvast bedankt!!
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Za Mrt 20, 2010 2:47 am |
|
|
|
Hallo TeGast.
Waar is de tijd dat mijn medicatie amper hielp. Het is en blijft een prangende vraag. Ik begon in 1999 met een klein bakje. Net genoeg voor één klein glaasje per dag. Daarna "nam ik uitbreiding". En nam ik voldoende voorraad voor de droge dagen. Zodra het dan opnieuw regende gaf ik die voorraad aan de planten. En: Ik wordt enkel en alleen maar beter met de jaren. Dus: Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Alhoewel? Ik zocht in het begin naar een verklaring. En, Ik ben geen wetenschapper maar een leek. Maar toch zag ik "iets". Ik heb het vers regenwater opgeslagen in een glazen bokaal met gesloten deksel. Deze achter glas op de vensterbank laten staan. Na twee weken zag ik de pollen "groeien". Het water kleurde groen. Zelfs dan is het nog drinkbaar. Maar of "de werkzame bestanddelen" dan nog actief zijn, weet ik niet. Ik weet een ding. Mijn dokter, die in het begin nog meewerkte, kon niets anders dan positieve resultaten vaststellen en zei: "Ja het werkt, Maar het moet natuurlijk regenen". Tot hiertoe was de lente van 2004 het enige jaar dat het in de maand mei op twee dagen na totaal niet regende. Zolang ik zoveel hooikoorts had, even lang stelde stelde ik mij dezelfde vragen. Wat hebben de “wilde dieren wat wij niet hebben en waar halen ze het. Het antwoord is eigenlijk oersimpel. Wij mensen denken gewoon teveel na. Terwijl de dieren instinctmatig het water oplikken. Zonder het te bewaren.
Ik denk dat het nog wat vroeg is , mar het kan zeker geen kwaad. Zeker volhouden tot einde mei of liever nog tot half juni en… Ik hoor graag het resultaat. Veel succes. Vriendelijke groeten, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
a2j
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Vr Mrt 26, 2010 9:26 pm |
|
|
|
Is het niet handiger om pollen gewoon te oogsten?. Bij els en berk is dat zeer eenvoudig. Vervolgens invriezen en mengen met water (bijv bronwater) en andere ingredienten bijmengen. Zo kan je het gebruiken wanneer je wilt. Dat opvangen van regenwater is een enorm gedoe lijkt mij. De dagen met de meeste pollen zijn vaak wat warmer en droog. Vorige week 18 en 19 maart waren mooie pollen dagen van de Els die je met de 2 wekelijkse weersvoorspelling lang van te voren kon zien aankomen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Za Mrt 27, 2010 3:00 pm |
|
|
|
Hallo a2j.
Handiger? Wij mensen denken gewoon teveel na. Al dat werk. Inzamelen, oogsten, invriezen,.. wat een gedoe allemaal. We moeten gewoon de natuur zijn werk laten doen. De pollen zweven gewoon in de lucht. De regen wast de lucht proper en doet de pollen op de grond vallen. Dat komt allemaal terecht in mijn bakje en het enige wat ik nog te doen heb is er een glaasje uit scheppen en op te drinken. Bovendien, ik weet niet of de pollen wel belangrijk zijn. Toen ik er mee begon in 1999 regende het heel veel. Dagenlang, maandenlang,… Wat het ook mag zijn, er zit iets in dat in leiding- en flessenwater niet meer in zit. In de natuur gaat het nog eenvoudiger. Daar valt het water gewoon op de grond en wordt het gewoon door de dieren opgelikt. Geen gedoe met verzamelen, kweken, oogsten,.. Laat staan invriezen. Alhoewel? In de winter wordt dan weer de sneeuw opgelikt. Elk seizoen zijn water. Maar tot hiertoe blijf ik er bij dat de maand mei cruciaal is. Ik heb gisteren mijn eerste, en voorlopig het enige pilletje claritine genomen. Twaalf jaar geleden was ik rond deze periode al een maand met al die medicatie bezig en had al minstens een volle doos op. Om dan nog te zwijgen van al die puffers. En dan had ik nog veel last.
SLECHTS EEN NATUURPRODUCT MAAKT HET VERSCHIL.
Ik hoop dat je het ook eens probeert. Vriendelijke groeten, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Vr Apr 02, 2010 10:52 pm |
|
|
|
Hallo iedereen.
Ik stelde mij al meer dan 30 jaar dezelfde vragen. een krantenartikel gaf de doorslag. Ze zochten naar een micro-organisme dat het lichaam van gezonde dieren activeert tegen de pollen. Ze dachten dat het in de grond zat. De dieren zouden er mee in contact komen. Zo dachten ze. Dus begon ik in januari 1999 het onkruid met de blote hand uit te trekken. Nee, dacht ik, na twee weken. Dat kan niet want dat doe ik al heel mijn leven. Dan wou ik dagelijks een voetbad nemen. Met modder uit de tuin. Nee dacht ik. Onze huid is gemaakt om indringers buiten te houden. Dus ook dat micro-organisme. Ik vroeg mij af. Waar zit dat beest. Maar natuurlijk. Dat is het. Ik begon regenwater te drinken vanaf het begin van de tweede week van mei. Tegen einde mei was ik automatisch mijn medicatie aan het afbouwen. Mijn zwaar verstropte neus was volledig open en mijn zwaar piepende longen bleven alleen nog lichtjes ratelen. En mijn huisdokter, die werkte in het begin mee. Maar volgde dan snel de weg van de wetenschap. Maar dat is buiten het internet gerekend. Sinds 2003 staat het op dit forum. en ik ga hardnekkig verder. Want: SLECHTS EEN NATUURPRODUCT MAAKT HET VERSCHIL. We zijn april. Ik ga nog een week wachten en dan begin ik weer met drinken. En ik hoop ook enkele mensen uit mijn omgeving te overtuigen om mee te doen. Daar maak ik dit jaar werk van.
Ik hoop dat jullie het ook eens proberen.
Vriendelijke groeten, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
tutu
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Do Apr 08, 2010 6:19 pm |
|
|
|
|
Hallo, ik heb ook hooikoorts en wil er graag vanaf. Heb alleen geen methode om regenwater op te vangen enzo. Zou je mij misschien aan regenwater kunnen helpen Eric ?
Mvg.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 6:58 pm |
|
|
|
Beste tutu
Ik begon twaalf jaar geleden met een oud rechthoekig groentebakje van een ijskast. Dat leverde mij na één kwartier hard regenen een half glaasje op. Om dagelijks water op te vangen voor jezelf volstaan dus enkele badjes. Een klein afdak met een afvoergoot en daaronder een emmer is ideaal om snel een paar petflessen vol te krijgen. Die houd je bij als reserve voor de droge dagen en zodra het opnieuw regent geef je die oude voorraad aan de planten. Als het een week lang niet geregend heeft kan je bij de eerstvolgende regenbui best even wachten. De lucht zit namelijk vol met vervuiling. Als het dan weer goed blijft regenen kan je na een half uur het regenwater opnieuw opvangen. Je kan soms het verschil zelfs proeven. Probeer maar. Ik ben er in ieder geval nog niet ziek van geworden. Veel succes en, ik hoor graag het resultaat. Vriendelijke groeten, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Ma Apr 12, 2010 10:32 pm |
|
|
SUPERBACTERIE RUKT OP. Ere wie ere toe komt. Dank zij de wetenschap leeft de mens nog. Vroeger ging de mens dood aan de kleinste ontsteking. Maar tegenwoordig hebben ze het onder controle. Echter... De pokkenvirus werd met succes uitgeroeid. Maar de natuur vecht altijd terug. Zo zijn er in de plaats tientallen nieuwe ziektes ontstaan. De ene al dodelijker dan de andere. Na de gevaarlijke ziekenhuisbacterie, volgt nu een superbacterie. Dat beestje maakt zichzelf onmiddellijk resistent en wordt dus een probleem in de toekomst. Bron: Zie onderstaande link. http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid ... rie-2.aspxIkzelf ben nog lang niet immuun tegen griep. Maar ik reageer er wel anders tegen dan vroeger en ben snel weer aan de slag. Slechts één natuurproduct maakt het verschil. En, zij die het moeten weten, die weten het. Doe mee en help mij de geleerden te overtuigen dat ze op het verkeerde spoor zitten. Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Wo Apr 14, 2010 10:28 pm |
|
|
|
DRINK GEEN PUTWATER.
Hallo iedereen. Het blijft nog droog. Hopelijk niet te lang. Ondertussen moeten we wat geduld oefenen en zeker geen water uit de put halen. Dat water zit vol oude bodemresten, Rottende bladeren, enz... Dat maakt ons juist ziek. Even wachten dus en dan bij de eerst volgende regenbui een half uurtje wachten. Dan is de meeste luchtvervuiling uit de lucht gespoeld.
Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Do Apr 15, 2010 10:56 pm |
|
|
|
OVERTUIGD.
Reeds vorig jaar melde ik al dat ik enkele mensen uit mijn omgeving ging proberen te overtuigen om het ook eens te proberen. Het is me gelukt. Ik mocht heel mijn verhaal doen en had ook wat materiaal bij ter demonstratie. Minstens twee mensen, hopelijk drie gaan mijn verhaal aan tand voelen. Slechts één natuurproduct maakt het verschil. Bedankt voor het vertrouwen en veel succes.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Vr Apr 16, 2010 11:08 am |
|
|
STOFWOLK. De vulkaanuitbarsting in IJsland zou wel eens roet in het eten kunnen gooien. Buiten wat kleine plaatselijke ongevallen in het verleden is dit de eerste keer dat zoiets gebeurt. Maar nog geen paniek. Het zou weinig kwaad kunnen. De stofwolk zit hoog genoeg en bestaat enkel uit verpulverde gesteente. Er zouden zelfs geen giftige stoffen bij zijn. Dat wordt toch bevestigd door de bevoegde instanties. Zie hiervoor het krantenartikel via onderstaande link. http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid ... eid-2.aspxMet andere woorden: Laat het eventueel een beetje langer regenen alvorens je het water begint op te vangen. Omdat het nog wel even kan duren heb ik alvast een voorraad uit mijn bad opgeslagen. Ik ben sinds gisteren begonnen. Tot hoors, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Zo Apr 18, 2010 8:22 pm |
|
|
|
DRINK GEEN PUTWATER.
Het ziet er naar uit dat het nog een week niet gaat regenen Ik heb ondertussen mijn "oudere" voorraad binnengehaald. Dat is regenwater van de laatste keer dat het regende. Zowat twee weken geleden. Of het "werkzaam" is weet ik niet. Maar,... Dat is nog wel drinkbaar. Zolang het regenwater "apart" is opgeslagen is er geen gevaar. Ik heb zelfs een fles "gekraakt" van vorig jaar. Je kan dus gemakkelijk water drinken van meer dan een week oud. Wanneer het water zich kan vermengen met oud putwater, dan kunnen we pas ziek worden. Kijk maar naar de natuur. Het regent. Het water ligt op de grond, en wordt opgelikt door de dieren. De rest verdamt gewoon. Wat in de grond terecht komt is nog goed voor de planten. Daar dienen de wortels voor. Wij mensen, denken gewoon teveel na.
"SLECHTS EEN NATUURPRODUCT MAAKT HET VERSCHIL."
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Eric
|
Titel: Re: STOP HOOIKOORTS.DRINK IN MEI VERS REGENWATER. Geplaatst: Wo Apr 21, 2010 3:46 pm |
|
|
ASWOLK GEVAARLIJK VOOR ASTMAPATIËNTEN. Dat zou mogelijk zijn als de aswolk gaat zakken. Tot hiertoe is er dus nog geen gevaar. Zie artikel via onderstaande link. http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid ... enten.aspxWeer eens iets anders dan smog of dergelijke. En dat mogen we ook nog verwachten als het wat warmer wordt en het droog weer blijft. Iedereen met een allergie en/of astma zal het nu waarschijnlijk niet gemakkelijk hebben. Ikzelf heb het toch een beetje benauwd. Maar buiten twee pufjes in drie dagen tijd heb ik nog niets moeten nemen. Het mag snel gaan regenen want de cruciale meimaand nadert en er gaat niets boven vers regenwater. Dat zit boordevol microleven en ons lichaam zal dat nodig hebben. Anders zal dat niet mijn hele apotheek vervangen. Ik heb nog iemand met een longprobleem overtuigd om het te proberen. Zij is alvast begonnen met mijn voorraad. Haar hond met eczeem krijgt het eveneens. De allereerste man die het probeerde had een gezicht vol eczeem. Het resultaat is zelfs na zes jaar stoppen nog altijd te zien. Slechts één natuurproduct maakt het verschil. Vriendelijke groeten, Eric.
|
|
| Naar boven |
|
 |