|
|
Pagina 2 van 2
|
[ 28 berichten ] |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
| Auteur |
Bericht |
|
Babette
|
Titel: Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 12:00 am |
|
|
|
|
Hallo Martijn,
Ik heb je berichtje gelezen op de forum, heb je daarna ook echt PetalCleanse gebruikt?
Ik ben heel erg op zoek naar mensen die ervaring hebben met PetalCleanse! Ik heb dingen erover gelezen, wat allemaal erg positief lijkt! Maar ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die mij er wat over kunnen vertellen? gebruikt iemand PetalCleanse? En heeft het echt effect?
Ik ben erg benieuwd. Ik heb mijn katten weg moeten doen vanwege allergie en voor honden ben ik ook allergisch. Toch zou ik heel graag een huisdier willen. Als ik lees wat er op de site staat, moet PetalCleanse dé oplossing zijn!
Dit is de site: http://www.heelhuys.nl/
Ik hoor het heeeel graag! Alvast bedankt.
Groetjes, Babette
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
|
|
anneke
|
Titel: Geplaatst: Do Dec 13, 2007 12:00 am |
|
|
|
|
Hallo allemaal, Een hele discussie zo langzamerhand. Als je een allergietest laat doen, bloedtesten of huidtesten, kan daar een allergie uitkomen, maar wat je niet meet, weet je ook niet. Meestal worden er een bepaalde series ingezet en dat is misschien bij jullie helemaal niet aan de hand. Kijk eens of NAET-behandelingen wat voor je zijn. Deze therapeuten hebben heel veel allergenen en kijken veel beter naar de mogelijke oorzaken (allergenen) en kan ook testen (kinesiologie) voor je eigen hond. het kan het haar of huidschilfers, maar ook het speeksel van de hond zijn, waar je een allergie of intolerantie voor hebt. Met bloedtesten worden over het algemeen alleen maar IgG-antistoffen aangetoond. Het kunnen ook IgM of zelfs IgA-antistoffen zijn. De website van NAET.nl kan jullie misschien verder helpen! Er staat ook een lijst van therapeuten op. Succes ermee, Anneke
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Kat
|
Titel: Re: allergie mijten Geplaatst: Wo Feb 24, 2010 3:19 pm |
|
|
|
|
Een oud topic zie ik, toch wil ik graag even over mijn ervaring vertellen, misschien dat iemand anders er iets aan heeft.
Ik gebruik zelf sinds vorig jaar juli PetalCleanse D voor mijn hond. Ik heb zelf jarenlang honden gehad zonder problemen, toen een jaar geen hond en toen na lang getwijfeld te hebben toch weer een hond in huis genomen en ik bleek opeens allergisch te zijn. Na een zoektocht heb ik PetalCleanse gevonden en bleek voor ons de uitkomst te zijn. Alle klachten verdwenen dankzij dit geweldige spul en onze hond kan lekker bij ons blijven wonen.
Gr. Kat
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Pagina 2 van 2
|
[ 28 berichten ] |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |