Op dit onderwerp reageren  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 21, 2004 12:00 am 
Beste bezorgde moeder(s) en anderen,

Ook ik heb nu zo'n jaar ervaring met mijn zoontje van nu 2 jaar oud met zoals de artsen zeggen "constitutioneel eczeem". Hij is bij het Allergie Centrum in Utrecht getest en daar kwam uit intolerant voor: koemelkeiwit, kippeneiwit, alfa caseine, bijvoet (plantje), en dieren huidschilfers.