Op dit onderwerp reageren  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Allergie bij natuurlijke haarkleuring
BerichtGeplaatst: Wo Jan 29, 2014 12:58 pm 

Ik las een heleboel reacties op synthetische haarkleuring. Een goed alternatief is inderdaad henna. Helaas zijn er ook mensen die daar allergisch voor zijn.

Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Re: Allergie bij natuurlijke haarkleuring
BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2014 7:29 pm 
Caluho schreef:
Ik las een heleboel reacties op synthetische haarkleuring. Een goed alternatief is inderdaad henna. Helaas zijn er ook mensen die daar allergisch voor zijn.

Ik heb ook een mega ppd allergie, mocht nooit meer haar meer verven, ook zware allergie voor Henna.
Na veel research, ben ik uitgekomen bij Elumen, prachtig produkt, prima grijsdekking, prima kapper in Boxmeer, er dus er is hoop.
http://www.kapsalongijsbers.nl/?p=4

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2014 7:29 pm 
Caluho schreef:

Ik heb ook een mega ppd allergie, mocht nooit meer haar meer verven, ook zware allergie voor Henna.
Na veel research, ben ik uitgekomen bij Elumen, prachtig produkt, prima grijsdekking, prima kapper in Boxmeer, er dus er is hoop.
http://www.kapsalongijsbers.nl/?p=4

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2017 4:12 pm 

Hallo dit bericht is al enige tijd geleden gestart, doch wil mijn ervaring toch graag melden. Maak al langere tijd gebruik van diverse haarkleurmiddelen. Bij recent gebruik van een voor mij nieuw middel Henna Plus Men Perfect een zware allergische reactie gehad. Die was zo heftig dat er via de huisarts 112 is gebeld. Initieel sterke jeuk, klieren opgezet, hartslag en bloeddruk zwaar ontregeld. Na een paar injecties stabiliseerde mijn lichaam weer. Ik ken meer middelen die irritatie veroorzaken aan de hoofdhuid. Maar dit vind ik toch wel erg ver gaan. Ben er erg van geschrokken en zal dit middel dan ook nooit meer gebruiken.

Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 4 berichten ]