Op dit onderwerp reageren  [ 291 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
 Titel: Re: Brandende huid, niks te zien!!
BerichtGeplaatst: Za Jan 21, 2017 12:52 am 
Jij ook Rutger.
Groetjes nicolaas.

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2017 6:28 pm 
nicolaas schreef:
Hij Rob, fijn nog eens van je te horen. Maar natuurlijk niet met je gezondheid. Ik kan er van meepraten want ik heb het ook gehad zo een 5 weken lang. Het was zo erg dat ik dacht dat het nooit zou over gaan maar toen ben ik gaan opzoeken op het internet en heb ik veel info opgedaan waardoor ik mezelf heb kunnen genezen. De huisdokter vertelde me dat ik maar naar de neuroloog moest gaan maar daar ben ik niet op ingegaan en gelukkig maar want dan zeggen ze toch maar dat het een depressi is :roll: .
Kan je mij eens wat meer vertellen over je eetgewoonten ,slapen, werk, medicatie ,enz...
Misschien vinden we samen een oplossing net zoals bij mij. Ik zou je graag helpen al is het maar om er verbetering in te krijgen. ;)
Groetjes nicolaas.

Hallo Nicolaas,

Bedankt voor je reactie :)

Je zegt dat je jezelf hebt kunnen genezen door te gaan zoeken op internet. Je hebt die 5 weken, gelijk aan mij, dus ook 24/7 de volgende klachten/pijnen gehad?:

- een scherpe, brandende pijn over HEEL je lichaam?
- daarbij -EXTRA- ook brandende pijn lijnen in armen/handen, (scheen)benen
- geen kleding/lakens/dekbed overtrekhoezen verdragen op ALLE lichaamsdelen (daar dit zo zeer doet alsof je huid word bewerkt met grof schuurpapier of constant de pijn voelt van verse schaafwonden)
- pijnen in gewrichten en spieren
- geen energie, de gehele dag moe voelen

Ik heb namelijk ook (en nog steeds trouwens) het internet afgezocht (binnen/buitenland) maar heb nooit enige aanwijzingen/oplossingen gevonden die maar enigszins konden helpen of nog liever; genezend zouden zijn.

Ik zou dan ook graag van je horen wat jij gevonden hebt en HOE je jezelf uiteindelijk 'genezen' hebt!

Zou je dat alles hier willen publiceren zodat wellicht iedereen die dit forum bezoekt hier hulp, kracht en eventueel ook genezing uit kan putten?

Alvast bedankt!

Mvg, Rob

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2017 2:52 am 
Hey Rob, ja inderdaad heb ik hetzelfde gehad als jou en veel van deze mensen hier op dit forum. Ikzelf heb nadat ik het kreeg zelfonderzoek gedaan op het internet en kwam tot de vaststelling dat het iets is wat veel personen zomaar ineens krijgen zonder aanleiding. Maar niets is minder waar het broed al heel lang in je lichaam en dat is iets waar je niets van merkt. Het belangrijkste om deze brand te kunnen laten verdwijnen is vitamine-D te nemen maaaaar let wel op! Neem ze niet in pillenvorm neem ze in de vorm van ampullen. Ik heb ze genomen van bij de apotheek "D-CURE 25.000 I.E." in Belgie verkrijgbaar. Maar deze moet je wel samen nemen met een vitamine kuur "SUPRADYN energie" en dit omdat als je te weinig calcium en te weinig vitamine C erbij neemt dan heb je minder goede opname van vitamine-D en dus niet veel effect. Nu ik ben geen dokter maar heb dit alles ook opgezocht op het net.
Daarbij moet je proberen een regelmaat in te bouwen, heb ik ook gedaan om 23.00 uur in bed en om 08.00 uur er uit elke dag dit om je lichaam rust te geven. Niet te veel suikers eten en niet te veel vetten.
Zekers geen alcohol want dit is niet goed voor je lever en als je lever niet goed werkt dan neemt je vitamine-D ook weer niet goed op. De ademhaling moet ook juist zijn want je lichaam heeft de juiste hoeveelheid niet te veel maar ook niet te weinig zuurstof nodig om je te kunnen genezen, dus let eens op je ademhaling zekers als je slaapt je moet dat dan wel door iemand laten controleren he. En tot slot heb ik elke dag 7 km gewandeld om mijn bloed goed te laten stromen ondanks de pijn heb ik me erdoor heen gebeten. Het heeft mij genezen en hoop voor jou ook, maar hoelang je het ook al hebt je moet blijven geloven in je genezing en niet opgeven.
Veel succes maatje.
Nicolaas.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2017 1:00 pm 
Hallo Nicolaas,

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik heb alleen nog wat vragen;

- Mbt. jouw 'zelfonderzoek gedaan op het internet'; zou je hier de verschillende web-linken willen vermelden waar jij al je informatie vandaan hebt gehaald die geleid hebben naar je uiteindelijke diagnose van 'zelfgenezing'?

Ik vindt alles interessant om te proberen van deze pijn af te komen, maar wil wel graag weten op welke kennis/informatie jij je hebt gebaseerd.

- Mbt. SUPRADYN energie; welke verpakking heb je gebruikt?, er zijn namelijk verschillende SUPRADYN energie varianten...

- Mbt. D-CURE 25.000 I.E.; hoeveel ampullen nam jij in per dag? Dit spul in namelijk niet bepaald goedkoop:
12 ampullen voor maar liefst € 13,05. Gebruikte jij 1 ampul per dag, 2 of nog meer?

- Slik jij deze cocktail tot op heden nog steeds dagelijks of heb je er mee kunnen stoppen?

- zou ik je leeftijd mogen weten?

Ik hoor graag van je!

Rob

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2017 1:11 am 
Hey Rob,
Ik zal hier proberen te omschrijven hoe het in elkaar zit.
1. Supradyn energie 30 bruistabletten zijn de juiste.
Elke morgen met een goed glas water innemen
na het eten zekers niet ervoor.
2. D-CURE 25.000 I.E smiddags innemen ook weer na
het eten.(om de 3 dagen 1 capsule en goed
uitzuigen).
3. Folavit 0,4 (1 tabletje) om de 3 dagen samen
nemen met D-CURE 25.000 I.E.
4. En ja wees gerust ik heb ook deze dingen allemaal
gehad zoals jij hier vermeld, diezelfde pijnen die
niet uit te houden waren. Ik heb zelfs zonder
broek aan gewandeld binnen in huis omdat als ik
aan het wandelen was ik niet kon verdragen dat
mijn broek mijn huid ook maar eventjes aanraakte.
Mezelf wassen was een ramp ik kon geen drup
water verdragen op mijn lichaam.
Pijnen in gewrichten en spieren daar kan ik ook
over meespreken en moe alsof ik dagen aan een
stuk kon slapen ook krampen en veel getikker
aan mijn oogleden. Dus ik heb mijn part wel gehad.
Maar het ergste was die brand over mijn lichaam die steeds erger werd en zich steeds meer uitbreide.
Op de vraag hoe ik mij heb genezen is heel simpel.
Ik heb een ritme ingebouwd, om 23.00 uur kruip ik in mijn bed en om 08.00 uur sta ik op dit om een regelmaat in mijn leven te hebben. Ik drink niets van alcohol. Eet weinig suikers en niet te veel vet dus goed gezond eten is de boodschap. Ik nam de vitamines zoals ik hierboven heb beschreven. En ik let op mijn ademhaling, ik adem dieper in zodat mijn longen meer zuurstof krijgen maar wel met regelmaat dus niet te snel ademen en ook niet te langzaam dus normaal ademen maar diep genoeg.
En ook elke dag een goede wandeling maken al is het binnenhuis rond de tafel met een stappenteller doe ik tussen 7000 en 10000 stappen dit om mijn bloed goed te laten circuleren. Op het internet heb ik veel gelezen over vitamine D tekort, met googelen vindt je veel. Ik heb veel info gevonden maar heb deze niet bijgehouden omdat ik niet wist dat jij er interesse voor zou hebben. Als ik de tijd heb zal ik nog eens wat opzoeken je de links doorgeven.
Ik zal hier wel altijd eens komen kijken hoe het met je gaat en als je iets meer moet weten dan zie ik het wel hier verschijnen. Maar zoals ik altijd zeg je moet erin geloven en niet opgeven.
Veel succes Rob.
Mvg. Nicolaas.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2017 1:09 pm 
Nicolaas schreef:
Hey Rob,
Ik zal hier proberen te omschrijven hoe het in elkaar zit.
1. Supradyn energie 30 bruistabletten zijn de juiste.
Elke morgen met een goed glas water innemen
na het eten zekers niet ervoor.
2. D-CURE 25.000 I.E smiddags innemen ook weer na
het eten.(om de 3 dagen 1 capsule en goed
uitzuigen).
3. Folavit 0,4 (1 tabletje) om de 3 dagen samen
nemen met D-CURE 25.000 I.E.
4. En ja wees gerust ik heb ook deze dingen allemaal
gehad zoals jij hier vermeld, diezelfde pijnen die
niet uit te houden waren. Ik heb zelfs zonder
broek aan gewandeld binnen in huis omdat als ik
aan het wandelen was ik niet kon verdragen dat
mijn broek mijn huid ook maar eventjes aanraakte.
Mezelf wassen was een ramp ik kon geen drup
water verdragen op mijn lichaam.
Pijnen in gewrichten en spieren daar kan ik ook
over meespreken en moe alsof ik dagen aan een
stuk kon slapen ook krampen en veel getikker
aan mijn oogleden. Dus ik heb mijn part wel gehad.
Maar het ergste was die brand over mijn lichaam die steeds erger werd en zich steeds meer uitbreide.
Op de vraag hoe ik mij heb genezen is heel simpel.
Ik heb een ritme ingebouwd, om 23.00 uur kruip ik in mijn bed en om 08.00 uur sta ik op dit om een regelmaat in mijn leven te hebben. Ik drink niets van alcohol. Eet weinig suikers en niet te veel vet dus goed gezond eten is de boodschap. Ik nam de vitamines zoals ik hierboven heb beschreven. En ik let op mijn ademhaling, ik adem dieper in zodat mijn longen meer zuurstof krijgen maar wel met regelmaat dus niet te snel ademen en ook niet te langzaam dus normaal ademen maar diep genoeg.
En ook elke dag een goede wandeling maken al is het binnenhuis rond de tafel met een stappenteller doe ik tussen 7000 en 10000 stappen dit om mijn bloed goed te laten circuleren. Op het internet heb ik veel gelezen over vitamine D tekort, met googelen vindt je veel. Ik heb veel info gevonden maar heb deze niet bijgehouden omdat ik niet wist dat jij er interesse voor zou hebben. Als ik de tijd heb zal ik nog eens wat opzoeken je de links doorgeven.
Ik zal hier wel altijd eens komen kijken hoe het met je gaat en als je iets meer moet weten dan zie ik het wel hier verschijnen. Maar zoals ik altijd zeg je moet erin geloven en niet opgeven.
Veel succes Rob.
Mvg. Nicolaas.

Hi Nicolaas,

Bedankt voor je uitleg!

Ik heb echter het middel D-CURE 25.000 I.E opgezocht maar kan niet terug vinden dat het iets doet tegen de 'brandpijn'; ofwel staat niet in het overzicht waar het voor gebruikt wordt;

Het hieronder geplaatste komt direct uit de Bijsluiter van de fabrikant:

informatie voor de patiënt
D-CURE 25.000 I.E., Drank
D-CURE 2.400 I.E., Druppels voor oraal gebruik, oplossing
Cholecalciferol

1. WAT IS D-CURE EN WAARVOOR WORDT DIT MIDDEL INGENOMEN?
D-CURE is aangewezen in de volgende gevallen:
· preventie van rachitis en osteomalacie bij kinderen en volwassenen;
· preventie van rachitis bij premature babies;
· preventie van vitamine D deficiëntie bij kinderen en volwassenen met een gekend risico;
· preventie van osteoporose;
· onvoldoende aanvoer van vitamine D: obstructie van de galwegen, bejaarde personen (bedlegerig
of weinig buiten komen), cirrose, gedeeltelijke of volledige verwijdering van de maag, toename
van het vet in de stoelgang;
· behandeling en/of profylaxis van in vitamine D deficiëntie: groei, zwangerschap, de periode van
borstvoeding en de inname van anti-convulsiva;
· preventie van vitamine D deficiëntie bij kinderen en volwassenen met malabsorptie;
· behandeling van rachitis en osteomalacie bij kinderen en volwassenen;
· ziektetoestanden als gevolg van secretiestoornissen van de bijschildklieren van ongekende of
chirurgische oorsprong of familiaal vooral bij vrouwen.
N.B.: een gevarieerde voeding speelt ook een belangrijke rol in de preventie van een tekort aan
vitamine D.

Dus mijn vraag is; hoe kwam jij er op juist dit te gaan gebruiken om die allesoverheersende brandpijn en kleding/laken op huid intolerantie kwijt te raken?

Tweede vraag: hoe kom jij aan die 'exacte' dosering 'om de 3 dagen 1 capsule'? Deze dosering vindt ik niet terug in de bijsluiter:

1. Zeer lage doses: (2 druppels D-CURE 2.400 I.E. per dag)
preventief gebruik na gedeeltelijke of volledige verwijdering van de maag en bij bejaarde
personen.
2. Lage doses: (6 tot 14 druppels D-CURE 2.400 I.E. per dag of 1 ampul D-CURE 25.000 I.E.per
maand)
- preventie van osteoporose: 6 tot 12 druppels per dag of 1 ampul per maand of per 2 maanden,
het is noodzakelijk gelijktijdig te zorgen voor een voldoende calciumaanvoer.
- preventie van rachitis bij pasgeborenen: 6 druppels per dag gedurende het eerste jaar;
vervolgens tijdens de volgende 3 jaren: ook 6 druppels per dag, maar alleen tijdens de
wintermaanden.
- bij vrouwen tijdens de zwangerschap of de borstvoedingsperiode: ongeveer 6 druppels per
dag of 1 ampul alle 2 maanden.
3. Middelmatige doses: (1 ampul D-CURE 25.000 I.E. per week)
- personen behandeld met anticonvulsiva, fenobarbital en fenytoïne bij wie een biologische
controle de noodzaak voor een behandeling met vitamine D aantoonde
- nutritionele osteomalacie
- aandoeningen als gevolg van een toename van het vetgehalte in de stoelgang
4. Hoge doses: (3 ampullen D-CURE 25.000 I.E. per dag gedurende 1 tot 2 maanden)
- rachitis of osteomalacie als gevolg van een slechte absorptie van vitamine D
- ziektetoestanden als gevolg van secretiestoornissen van de bijschildklieren van ongekende of
chirurgische oorsprong, of familiaal vooral bij vrouwen. De behandeling moet individueel
worden aangepast afhankekijk van het calciumgehalte in bloed en urine.

Ook wordt er gewaarschuwd eerst een arts te raadplegen voor alsnog dit geneesmiddel te gaan gebruiken;

Neem contact op met uw arts of apotheker voordat u dit middel inneemt.
· Vitamine D moet voorzichtig worden gebruikt bij patiënten met nierinsufficiëntie, lithiase of een
hartziekte, want deze patiënten hebben een hoger risico op hypercalcemië.
· Het is nodig om de fosfatemie te controleren.
· De behandeling dient stopgezet te worden in geval van symptomen als gevolg van een overmaat
aan vitamine D: vermoeidheid, misselijkheid, diarree, verhoogd urinevolume.
· Het gebruik van hoge doses vitamine D vereist een strikte controle van het calciumgehalte in het
bloed en/of in de urine.
· Tijdens een langdurige behandeling met een dagelijkse dosis vitamine D die hoger is dan 1.000
I.E.; moeten de calcium waarden van het bloed gecontroleerd worden.
· Voorzichtigheid is aangewezen bij patiënten die behandeld worden met geneesmiddelen verwant
aan digitalis.
· Als u reeds andere geneesmiddelen neemt, lees dan ook de rubriek « Neemt u nog andere
geneesmiddelen in?».

Ik som bovengenoemde feiten even op omdat ik al eerder het goedbedoelde 'advies' van iemand op dit forum heb opgevolgd door een hoge dosis B12 te gaan slikken om de 'brandpijn' kwijt te raken. Echter ipv de brandpijn kwijt te raken kreeg ik er een (bijna) vitamine vergiftiging.

Ik ga dan ook jouw 'kuur' eerst voorleggen bij mijn eerstvolgende bezoek aan mijn huisarts, alvorens er zomaar mee te starten.

Nogmaals mijn dank voor het 'meedenken', ik zal je in een later stadium laten horen wat mijn huisarts er van vindt.

Mvg. Rob

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Feb 17, 2017 2:15 am 
Beste Rob, ikzelf heb 1 ampul om de 3 dagen genomen en het heeft me genezen nu neem ik nog 1 ampul om de 2 maanden gewoon om het bij te houden maar ik eet ook veel vis en in de zomer kom ik zekers buiten in de zon nu om mijn vitamine voorraad aan te vullen. In de bijsluiter staat zelfs
Hoge doses: (3 ampullen D-CURE 25.000 I.E. per dag gedurende 1 tot 2 maanden) dus 1 ampul per 3 dagen is zekers geen overdosis he. Toen ik bloed heb laten prikken had ik een tekort aan vitamine D en daarom dacht ik dat de brand er misschien mee te maken had. Mijn huisarts vertelde me dat het er niets mee kon te maken hebben maar de pijn in mijn gewrichten en de krampen die ik had heb ik opgezocht op het internet en daar kwam ik bij het tekort aan vitamine -D en spierkrampen en gewrichtspijnen zoals hieronder de link.
http://www.optimalegezondheid.com/de-sy ... -tekort/#2

Ik heb dan maar de D-CURE gaan kopen en de apotheker gaf me de raad om er 1 ampul te nemen om de week maar ik heb ze genomen om de 3 dagen
en ben er van genezen.
Je mag altijd naar je huisdokter gaan maar ik ben er zo van genezen. In de bijsluiter van D-CURE staat er zelfs geschreven dat als je dagelijks 2 ampullen gedurende 6 maanden inneemt dat je dan kan spreken van toxisch bij normale individuen dus 1 ampul om de 3 dagen kan zekers geen kwaad.
Veel beterschap en tot de volgende keer.
Groetjes Nicolaas.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Feb 17, 2017 2:19 pm 
Hi Nicolaas,

Bedankt voor je toelichting mbt. het dosis gebruik. Ik had trouwens, net als jij, destijds toen ik voor het eerst (nu zo'n 4,5 jaar geleden) met mijn brandpijn klachten naar mijn huisarts ging, na een bloedonderzoek - ook een tekort aan vitamine D. Ik heb toen voor een kuur van 2 weken van die kleine ronde vitamine D tabletjes (1 per dag) moeten slikken om het tekort aan te vullen. Echter, daarna was volgens een 2e bloedonderzoek alles weer goed...

Kan jij me, vanaf het moment dat jij met deze kuur bent begonnen, vertellen hoe lang het (in dagen/weken) bij jou heeft geduurd voordat je de 'brandpijn' voelde verminderen en hoelang het daarna nog duurde voor de brandpijn volledig was verdwenen en je weer, als normaal, kleding op je huid kon verdragen?

Mvg. Rob

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Feb 17, 2017 8:26 pm 
Hey Rob,
Vanaf de 3 de week begon ik goed te voelen dat het begon te minderen, de eerste weken heb ik er weinig of niets van gevoeld en na 7 weken was het zo goed als weg , volledig weg na zo een 9 a 10 weken.
Mvg. Nicolaas.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2017 4:38 am 
rkuldip schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Hallo,

Ik heb sinds een week last van een prikkende/ brandende/slapende huid.

De eerste dag begon het in mijn voeten en onderbenen. De dag erna ook in mijn handen en had ik een gevoelloze huid op mijn bovenbenen, buik, borst en rug. De dag daarna begon het vooral heel erg te prikken/branden op mijn buik, borst, rug en handen. Zo is het tot nog toe gebleven..... ik wordt er gek van.

Ben 2x naar de huisarts geweest, deze zegt dat het stress is, maar ik twijfel daarover....ok ik heb wel stress gehad, maar kan ik daar zoveel zenuwpijn van krijgen op mijn huid??

Ik kan geen deken, kleding, handdoek, op mijn lichaam verdragen! En het vastpakken met de handen is ook een ramp!

Herkent iemand dit probleem?? Op internet kan ik niks vinden van mensen die de prikkende/brandende/slapende huid constant ervaren op dezelfde plekken net als ik.

Groetjes Jen

Hallo Jen,

Ik heb precies de dezelfde klachten (nu al weer 2 maanden!) en het gaat niet weg; branderig zeer onaangenaam gevoel op de schouders, borstpartij, armen, bovenbenen, schenen etc.

De huisarts wijt het ook bij mij als een aandoening van de zenuwbanen, heb het middel Amitriptyline (25mg) tabletten geslikt, zo ruim een maand nu, maar dit doet helemaal niets.

Ik slik het middel Oxazepam 10 mg (1 tablet per dag) voor een kalmerende werking voor het slapen gaan.

Zojuist weer contact met mijn huisarts gehad; wordt nu doorgestuurd naar het ziekenhuis afd. dermatologie....

Ben benieuwd hoe het met jou nu gaat na al die jaren...

Hoor graag van je!

vr. groet Rob

Plm. 10 jaar geleden, begon voelde ik ineens onderhuids in mijn vingertoppen, bij het aanraken van het toetsenbord een hevige pijn die aanvoelt alsof de vingertoppen verbrand waren, alsof er naalden in geprikt werden, alsof er stroom op zat, alsof het verdoofd was. Dokter zij dat er sprake was van een neuropathie en dat deze wel weer over zou gaan. Binnen 2 dagen verspreidde dit onderhuids gevoel zich via/naar mijn handen, armen, schouderbladen over bijna alle onderhuidse delen waar zich fijne zenuwen bevinden. Het sterkst was het gevoel in mond, tong, lippen, handen en vingers, voeten, tenen, knieen, gordel. Het gevoel is/was eng continu, pijnlijk en tergend en in het begin was het aanraken van dingen soms zo pijnlijk dat ik begon te duizelen. Spoedopname in het ziekenhuis waar men dacht dat dit zou kunnen leiden tot een verlamming. De meest enge ziekten werden uitgesloten, maar men kon niet erachter komen wat het dan wel waswas. Evenwichtsgevoel was volkomen weg. Kniereflexen waren volkomen weg. Testen met stroomstootjes door mijn lichaam wezen uit dat mijn (fijne) zenuwstelsel behoorlijk aangetast/beschadigd was (Myeline laag eraf gevreten). Bloedafnames wezen op infecties in het lichaam. De zenuw beschadiging bleek zich ook lichtjes doorgezet naar mijn autonome zenuwstelsel. Men dacht uiteindelijk aan een auto-immuun reactie, waarbij de myeline laag weg gevreten is. Jarenlang prednison en andere medicatie geslikt om een vermeende auto-imuun reactie te onderdrukken. Neurologen zaten/zitten met de handen in het haar. Er is op dit moment twijfel of de zenuw beschadigingen wel en gevolg zijn (geweest) van een auto-immuun reactie. Tot zover. Als iemand iets herkend waar hij/zij of waar ik iets aan kan hebben wil ik wel verder schrijven/info verstrekken.

Gr.

Roy

Hier hetzelfde nu. Zit een week aan kuur prednisolon. Net wakker geworden omdat m'n l. Hand in brand staat ( vingers)
Vorige week gestopt na week kuur antibiotica. Ook gestopt met wekelijks methotrexaat 30 mg. Week daarvoor dag na eerste antibiotica, 30 mg ( zes pillen totaal) methotrexaat gehad en 72uur daarna twee foliumzuur tabletten.
Ik heb palindroom reuma. ( Ontstekingsreuma auto immuun)

Ga dit morgenochtend melden bij huisarts. Ik stress niet, was verder gezond voor ik aan methotrexaat begon ( gestopt met mtx ivm extreme bijwerkingen is warrigheid; wist niet meer hoe oud ik was)

Groetjes C.jackson

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 01, 2017 2:11 am 
Aan iedereen, veel beterschap gewenst. ;)
Groetjes Nicolaas.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 24, 2017 7:12 pm 
Hey Rob, hoe is het met je nu?
Laat eens iets weten ;)
Groetjes Nicolaas.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Apr 05, 2017 7:45 pm 
Ik heb vele verhalen op dit forum gelezen. Er is veel overlap van klachten en ook ik herken mezelf hierin.
Waar ik jullie op wil attenderen is dat m.i. de klachten zoals huidpijnen, spierpijnen, fybromyalgieklachten, etc. gerelateerd kunnen zijn aan de ziekte van Lyme. Zelf heb ik daar iig ervaring mee.
In het reguliere circuit zal men hier niet snel aan denken en bovendien niet kunnen vaststellen/diagnoticeren. Stap daarom naar een van de in Nederland werkende artsen die volgens Ilads richtlijnen werkt. Langdurige AB kuren kunnen klachten verminderen of zelfs doen verdwijnen. Gezond leven, weinig suiker, etc. is daarbij ook erg belangrijk.....

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2017 6:19 am 
hey allemaal,

ik heb ook zo'n branderig gevoel in mijn onderrug en buik, bij het plekje dat als eerste pijn ging doen zitten nu rode jeukende blaasjes. ik heb wat opgezocht en ik heb waarschijnlijk gordelroos. dat komt doordat het waterpokkenvirus nog in je lichaam zit en nu dus tevoorschijn komt. voorafgaand heb je dus vaak zo'n branderige huid. de blaasjes zouden vanzelf weg horen te gaan na ongeveer 10 dagen. dus misschien is het bij sommige van jullie wel gordelroos.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 07, 2017 10:47 am 
Hallo lotgenoten ,

Alvast dank voor het mededelen van uw ervaring .

Ik heb nu al een jaar of drie pijn in me bovenbeen.
Het gaat om een inwendige branderige pijn die soms plots opduikt .Het komt niet altijd ,soms gaat weken voorbij dat ik niks merkt of voel.Het is wel lastig.
Soms voel ik me helemaal niet me gemak en sla ik even erop en het lijkt alsof het weggaat ,maar na een 5 minuten terug komt.de arts kan niets vinden.
Volgens een kennis van mij gaat het om een zenuw pijn en het kan met citroen te verwarmen en op de plek te wrijven en insmeren weggaan.
Groetjes, veel liefs
Dave

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: brandwondenpijn bij linker schouderblad gedurende 3 jaar
BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2017 12:42 pm 
ruim 3 jaar geleden kreeg ik plotseling een acute haarverfallergie waardoor ik van de dermatoloog te horen kreeg dat ik nooit meer mijn haar mocht verven omdat dat heel gevaarlijk zou kunnen zijn. Heb daarna nooit meer geverfd maar sinds die tijd heb ik dus een soort brandwondenpijn op en rond mijn linker schouderblad soms uitstralend naar de omgeving. 's Morgens is het meestal minder maar in de loop van de dag wordt het erger en soms zo erg dat ik nergens tegenaan kan zitten met mijn rug.Volgens mijn huidarts is er niets te zien en betreft het een beschadigde zenuw waar helaas niets aan te doen is. Ik zal er dus kennelijk mee moeten leren leven maar het is vreselijk vervelend en hinderlijk.

agnes van der sloot schreef:
ik heb al vier jaar pijn in mijn huid op armen en benen, dokters weten niet hoe het komt, moet nu naar het erasmus universiteit.
mee leren leven kan ik niet, het doet te veel pijn, maar men ziet verder niets.
hoop dat er een medicijn voor te vinden is.
groetjes

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 291 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12