Op dit onderwerp reageren  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: Nivea uit de blauwe doos helpt tegen eczeem???
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2014 11:53 am 
Dit is al een oud topic, maar ik heb al jaren lang last van een flinke eczeem op de binnenkant van mijn handen. Ik smeerde elke dag een zeer sterke hormoonzalf die mij door de dermatoloog was voorgeschreven. Zodra ik stopte kwamen de bultjes/blaasjes binnen enkele dagen op. Ik las over Nivea uit de blauwe pot en ik ben dit op goed geluk gaan gebruiken. Ik gebruik het nu 1,5 week en ben geheel gestopt met mijn hormoonzalf.........tot nu toe....geen terugkeer van mijn eczeem. Ik heb nog wel erg droge en gevoelige handen, maar dat kan ook niet anders na jarenlang gebruik van de hormoonzalf en de telkens opkomende eczeem. Ik hoop echt heel erg dat dit de oplossing zal zijn. ik smeer 2x per dag, zowel in de ochtend als in de avond. Hopelijk zijn er meer mensen die hier baat bij kunnen hebben. Succes!

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 31, 2014 8:36 am 
Update....bijna 2,5 week geen hormoonzalf meer. In de avond voor dat ik naar bed ga en in de ochtend de nivea creme (blauwe potje) gesmeerd.
Resultaat....nog steeds geen terugkerende eczeem.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Mei 12, 2014 9:06 pm 
Ik had plotseling zeer erge jeuk op mijn hals. Wat helpt tegen jeuk is er een koud washandje of doekje op leggen, en er nivea opsmeren. De simpelste din!gen zijn soms de beste!

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2014 3:08 pm 
Helaas is de eczeem toch weer aan het doorkomen. Maar ik blijf trouw in de avond en de ochtend nivea smeren. Ik ga geen hormoonzalf meer gebruiken. De 'uitbraken' zijn namelijk wel minder erg als voorheen en mijn handen doen niet meer pijn.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Nov 21, 2014 10:48 pm 
Vol gehouden met smeren van Nivea. Met als resultaat een rustige huid met maar af en toe een kleine 'uitbraak'. En deze zet dan ook niet door.
Voor mij hopelijk noooooit geen hormoonzalf meer.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Mei 04, 2015 2:15 pm 
Wat grappig.. mijn zoontje van een half jaar heft ook erge eczeem, ik heb vanalles geprobeerd maar niets hielp of het werd alleen maar erger.

Sinds een paar dagen nivea (uit het blik) erop en zijn wangen zijn weer aan het genezen! Zelf niet meer nattig... wat een wondermiddel!
En leuk te lezen dat ik niet de enige ben....

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2017 8:09 pm 
Ik ben volledig van mijn eczeem op mijn handen af. Smeer alleen nog als ik bijvoorbeeld veel in het water ben geweest met mijn handen.

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3