Op dit onderwerp reageren  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 30, 2006 12:00 am 
Hallo,
Ook ik laat mijn mirena verwijderen 7 mei.
Ik heb nu al bijna 10 jaar de mirena de derde is vorig jaar geplaatst.
IK heb sinds drie jaar al een vit b 12 tekort en hooikoorts. Moe gewricht klachten schildklier problemen, nu ook een cortisol tekort en mijn oestrogenen zijn ook verlaagd, vit a,d,e en mineralen magnesium selenium en zink tekort.
Ik weet niet of al deze klachten de oorzaak van de mirena zijn ? Maar ja als ik de verhalen lees op internet zou je het bijna gaan geloven.
Dus hij gaat eruit bij mij.
Ik laat het jullie weten hoe het bij mij verder gaat.
Graag hoor ik ook verhalen van andere hoe het hun verder vergaan is.


Naar boven
  
Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Re: mirena (AP-verzameldiscussie 1 / 1-200)
BerichtGeplaatst: Vr Jun 01, 2012 7:44 am 
Hallo!

Ik heb nu twee dagen een mirena spiraal en ik wilde aan die touwtjes voelen of ik ze ook echt gewoon voelde.
Maar toen ik voelde zat het ene touwtje een beetje geplakt toen heb ik het een beetje verplaatst het touwtje maar niet getrokken.
Daarna kreeg ik best wel even pijn en heb dat nu nog.
(De touwtjes voelde ik nog wel)
Kan het kwaad dat ik die touwtjes aangeraakt heb?

Groetjes!


Naar boven
  
Met citaat reageren  
 Titel: Re:
BerichtGeplaatst: Vr Nov 16, 2012 5:00 pm 
knofje schreef:
hoi,
ik heb de ziekte van graves. deze is nu al een poosje stabiel maar na het plaatsen van de mirena lijkt het weer in alle hevigheid terug te komen, vooral de oogklachten. ik weet dat ik erg hormoongevoelig ben maar heb per maand 2 weken menstruatie en ook zeer hevig en zie geen andere oplossing....
wie herkent dit of heeft toch een andere oplossing om van de zware menstruatie af te komen?
of worden klachten nog minder? (heb hem nu ca. 7 weken).


Ik heb in feb dit jaar een mirena spiraal laten plaatsen, als gevolg van een diepveneuze trombose vorig jaar in mijn linker kuit. hierdoor mocht ik geen pil meer nemen. Ook roken doet daar geen goed aan... Maar, na het plaatsen van het spiraal is mijn gezondheid er zo op achteruit gegaan... begonnen met enorme jeuk, over hele lichaam. als ik dan krabde, dan kreeg ik rode striemen over hele lichaam. Gezicht, handen, benen, rug, buik tot zelfs mijn voetzolen. dus ik nam Zyrtec tegen de allergie. Nadien hartkloppingen gekregen, snel zweten, moe maar tegelijk opgejaagd zijn, etc. Men stelde vast dat ik plots aan de ziekte van Graves leed, wat eigenaardig is dat dat pas op 30-jarige leeftijd doorbreekt... Mijn ogen zijn sinds de zomer niet om aan te zien, begon met druk op/achter mijn ogen, en nu, puilen ze uit... Symptoom van Graves, maar blijkbaar hebben meer mensen met Mirena spiraal er last van... Ik wordt momenteel behandeld voor die Graves, maar het pillen-menu ben ik nu al beu... Ik laat binnen 2 weken mijn spiraal verwijderen, want volgens mij is dat de aanleiding tot alle gevolgen...
fingers crossed...


Naar boven
  
Met citaat reageren  
 Titel: Re: info
BerichtGeplaatst: Vr Jun 20, 2014 11:39 am 
Dag barbara,

Ik ben amper 20 en kamp met chronische candida infectie. Dit sinds ik 17 was. Ik heb het met Fluconazol 200 wat in de hand maar weg is het nooit. ik heb al een implanon gehad in mijn arm en heb die na 6 maanden overmatig en en ontregeld bloedverlies moeten laten wegnemen. De dokter raadde mij het mirena spiraal aan maar kheb nu vaak last van migraine en nog andere, blijkbaar typerende, kenmerken zoals hier genoemd. Kan je mij misschien eens jouw kennis over candida doorsturen?

groetjes


Barbara schreef:
Pfff.....wat een ellende hè dames..! Ik heb ook besloten om de mirena eruit te laten halen en, hoe symbolisch, dat gebeurt op 14 februari. Na ong. 3 maanden bloedingen (nu bijna niets meer maar wel een stinkende en af en toe bruinige afscheiding bah), moeheid, krampen en een enorm opgeblazen buik (en dik geworden!!). Echt het lijkt net alsof ik een steen in mijn buik heb of zo :S Zo voelt het. Last van mijn spieren enz. Geen hormonentroep meer in mijn lijf! Zo.

Ook wil ik via deze weg even alle dames met een spiraal waarschuwen voor de grote boosdoener: de Candida gist/schimmel. Die kan, als je het hebt erger worden en als je het niet hebt kan hij verschijnen. Ik ben alles op het gebied rond Candida (-infectie) te weten gekomen, omdat ik een tijdje geleden erg te kampen had met spruw (veroorzaakt door Candida) dat enorm pijnlijk was. Ik geef namelijk borstvoeding.
Als iemand denkt dat hij deze schimmel heeft en er meer over wil weten (wat je niet overal leest of hoort, zoals dat onze Westerse leefstijl en voeding een groot aandeel heeft hierin!) moet mij maar even mailen! Ik ben bijna van plan om een campagne te starten....


Naar boven
  
Met citaat reageren  
 Titel: Re: mirena (AP-verzameldiscussie 1 / 1-200)
BerichtGeplaatst: Ma Apr 27, 2015 3:53 pm 
Hallo ik heb de mirena spiraal nu 1jaar en 6 maanden
en heb de laatste 3maanden veel last van misselijkheid dus vandaag ben ik naar de gynecoloog geweest
en het bleek dat mijn spiraaltje te laag zat.
Ze vroeg of ik het er uit wilde laten halen maar ik heb het er maar laten inzitte want ik wil nog niet direkt terug zwanger worden eerlijk zie het niet zitten die zwangerschap en al mijn 1ste was een hel! :lol: ben wel blij met mijn zoontje en wil er nog wel een dochtertje bij
. De gyne zegt dat ik best met condoom kan vrijen als ik nog niet zwanger wil worden dus ze is ongerust en denk niet dat het nog veel veiligheid geeft maar ze raadde toch ook aan om het nog te laten zitte dan.


Wat denken jullie?


Naar boven
  
Met citaat reageren  
 Titel: Re: mirena (AP-verzameldiscussie 1 / 1-200)
BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2017 12:32 pm 
Hallo allemaal,

Ik heb ook reeds 3 jaar een mirena spiraal en was er tot vorig jaar enorm tevreden over.
Tot een paar maanden geleden, ik herken mezelf bijna niet meer!
Ik heb constante hoofdpijn, sta ermee op en ga ermee slapen, altijd nekpijn (dacht dat dat van de hoofdpijn kwam), maar ook enorm opgezwollen in het algemeen, ik herken mezelf niet meer van een paar maanden geleden. Ik moet zo een 5 kilo zijn bijgekomen en eet gezond en sport veel. Ik ben nu nog intensiever beginnen lijnen en krijg er geen gram af. Ik heb constant een opgezwollen buik en mijn borsten doe nu enorm pijn. Het haar op mijn benen, oksels, bikinilijn groeit enorm snel (terwijl dat vroeger allemaal niet het zo was), ik heb enorme uitslag in mijn gezicht, mijn rug en schouders, die enorm jeukt. Ook veel acne in mijn gezicht...en mijn haar die dunner word en sneller vettiger. Wat is dat toch met hormonen? Ik vind het frappant dat zoveel vrouwen dezelfde bijwerkingen hebben! En ook, na een gehele tijd de mirena te hebben. Morgen gaat hij er uit!
Kan niet wachten om terug mezelf te zijn!
Groetjes
Britta


Naar boven
  
Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Zoeken naar:
Ga naar: