Op dit onderwerp reageren  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Narcose allergie
BerichtGeplaatst: Wo Apr 14, 2010 9:57 pm 
Ook ik en mijn broer zijn er mee bekend,mijn middelste broer heeft t niet..Bij mn enkelbanden operatie duurde t te lang eer dat ik echt goed wakker was,zo is het balletje gaan rollen,iedereen thuis moest getest worden,mn vader en zijn moeder zijn de drager,maar hebben er zelf geen last van met narcoses.Ik heb toen n ponsplaatje mee gekregen van het millitair ziekenhuis en draag dit altijd in mn portomenee mee!Nu wordt ik binnenkort weer aan mn enkel geopereerd,en ze proberen toch steeds weer n ruggeprik,die ik netjes weiger,gewoon algehele narcose!!

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2011 11:33 pm 
mensen die een pseudocholinesterase deficientie hebben moeten ook uitkijken voor tandarts verdoving met het middel articaine of ruggeprik met de stof articaine en thiofeen is slecht voor onze lever.je kan daar goed ziek van worden.welke verdoving we dan wel mogen weet ik ook nog niet,speur alles af op internet en vraag her en der helaas kan niemand me antwoord geven dus als een van jullie het weet hoor ik het graag.groetjes jolanda :o

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 14, 2012 8:59 am 
Ik ben aan het zoeken op internet naar het antwoord waarom ik uit een lichte narcose voor een kleine ingreep aan mijn onderkantje ben gekomen met een gigantische spierpijn rondom mijn borst en gigantische keelpijn...

Ik ben al eerder in een paniek situatie terecht gekomen omdat het slaapmiddel niet bij de verdoving zat. Je voelt dan je lijf op te houden met bestaan terwijl de mensen om je heen je zeggen dat het normaal is en dat je dadelijk wel zult gaan slapen.. tot je stikt.. gewoon letterlijk stikt omdat ook je longen ophouden met werken.
Was foutje.. kan gebeuren..

Maar nu ik dit allemaal lees, optel bij het feit dat ik na een narcose me een tijdje niet kan bewegen en praten, maar wel om me heen alles hoor zal ik me dan toch maar eens laten testen..

Men verteld me steeds dat ik psychisch teveel vecht tegen narcose.. dat ik daarom ook steeds zo emotioneel ben als ik 'bij' kom..

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Zo Sep 03, 2017 7:59 am 
Eindelijk een tandarts die met me mee heeft gedacht. Tegenwoordig word ik verdoofd met Citanest. Dat gaat een stuk beter.

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2