Op dit onderwerp reageren  [ 265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
 Titel: Re:
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2012 12:33 pm 
jo schreef:
Ik ga vandaag mijn dokter eens bellen want een virus kun je echt alleen maar uitschakelen met Antibiotica.
Ik zal hier later nog over schrijven.

Ben benieuwd wat je erover hebt geschreven, Jo. Want antibiotica helpen 0,0 tegen virussen. Ze helpen enkel tegen bacteriën.

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Re: Bultjes / blaasjes op rand van mijn tong
BerichtGeplaatst: Do Sep 27, 2012 8:44 pm 
Ik heb ook last van redelijke grote blaasjes achteraan aan de zijkant van de tong niet de eerste keer , heb vorige week een flinke keelonsteking had keel is nog steeds gezwollen erna begonnen de blaasjes
was wel de laatste dagen zeer moe ja vanwaar komt het waarom heb ik dat nu en vroeger niet dat is de vraag ? :| gebruik nu keelspray en mondwater om te ontsmetten hopelijk gaat het zo voorbij gr C

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Dec 19, 2012 11:54 am 
Mensen ,
ik heb erg veel last van mijn tong en keel het is begonnen op mijn lip vanbinnen ik kreeg twee aften dat is weggegaan door extriel mondwater ik ben ondertussen al 3x naar dokter gegaan hij heeft me een zalf voor geschreven dat helpte niet nu heb ik 2dozen medicatie gekregen astellas en antibiotica het hoord een schimmel of virus tezijn maar heb eral een heele lange tijd pijn en last van in het begin kon ik niet meer eten bij het slikken doet het ook pijn :( kan er iemand mij helpen ik ben een meisje van 16jaar oud :)

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Apr 26, 2013 9:43 pm 
is er een mogelijkheid dat dit ook van zelf over gaat? ik heb het zelfde

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Zo Mei 26, 2013 10:12 am 
Hallo iedereen,
Ik ben 13 en heb een beetje keelpijn en grote blaasje op mijn tong.
Eerst dacht ik dat dat van een scherp stukje tand kwam dat schuurde tegen mijn tong.
Maar nu stond ik vanochtend op en had ik ze op de zijkant van mijn tong en op het puntje van mijn tong.
Ik heb dat opgezocht en ik kwam uit op de ziekte van Pfeiffer.
Daarna reacties van roodvonk en restamandelen.
Aangezien het zondag is kan ik niet terecht bij mijn huisdokter.
Iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Het doet echt pijn maar ik heb geen koorts.
Alvast Bedankt!
Mvg. Anke

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Zo Mei 26, 2013 10:12 am 
Hallo iedereen,
Ik ben 13 en heb een beetje keelpijn en grote blaasje op mijn tong.
Eerst dacht ik dat dat van een scherp stukje tand kwam dat schuurde tegen mijn tong.
Maar nu stond ik vanochtend op en had ik ze op de zijkant van mijn tong en op het puntje van mijn tong.
Ik heb dat opgezocht en ik kwam uit op de ziekte van Pfeiffer.
Daarna reacties van roodvonk en restamandelen.
Aangezien het zondag is kan ik niet terecht bij mijn huisdokter.
Iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Het doet echt pijn maar ik heb geen koorts.
Alvast Bedankt!
Mvg. Anke

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2014 8:51 pm 
Ik heb precies deze symptomen.
Bij lage weerstand komt het steeds terug, nu al twee jaar lang.

Ik lijk nu een oplossing te hebben gevonden: elke dag eet ik twee kiwi's.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Jul 31, 2014 7:43 am 
Waar koop je deze Molkosan van A. Vogel?

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Di Jul 26, 2016 3:40 pm 
Ann schreef:
Waar koop je deze Molkosan van A. Vogel?

Gewoon bij de Apotheek

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Di Jul 26, 2016 4:18 pm 
Ik lees veel herkenbare zaken. Ik heb al 5 dagen last van blaasjes op de rand van mijn tong op de rechter kant, en op de linker helft ergens ook een gevoelig klein plekje.
Ziet er donkerder van kleur uit dan de rest van mijn tong, precies verbrand, brand soms, pijn als het tegen de tanden komt en voelt glad aan op plaatsen waar de blaasjes al verdwenen zijn.
Het zijn kleine rode blaasjes, ontstoken papillen. Sommigen worden wit en zijn pijnlijk als je ze aanraakt. Als ze open zijn gegaan prikt het. Alsof het inderdaad verbrand is.
Zoals iemand schreef precies een hapje uit de tong alsof er een stukje van gebeten is maar ik heb niet op mijn tong gebeten.

Weet niet goed hoe het begon maar ontdekte kort geleden precies 2 kleine aften in de binnenkant van mijn lip. Rond dezelfde tijd daarna rauwe tomaat gegeten, mijn man is allergisch daarom eet ik dit niet zo vaak meer, tong verbrand en die nieuwe rode Fanta geprobeerd die momenteel te koop is, prikte wel op de tong, dus wat de oorzaak is..
Ik heb ook een dochter van 11 maand die haar speekselvingertjes soms in mijn mond steekt en las hier over Spruw? Ze gaat niet naar de crèche.
Mijn man en dochter lijken er geen last van te hebben.

Nu ben ik ook wel erg vermoeid, s'morgens al een paar keer overgegeven van uitputting. Ik neem multivitamines dus B12 tekort betwijfel ik, vorige maand was mijn bloedtest goed.
Ik ga nog even zien of het vanzelf overgaat en ga dan naar dokter en apotheek informeren over Nystatine en of het al dan niet toch dat virus is.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Di Jul 26, 2016 4:18 pm 
Ik lees veel herkenbare zaken. Ik heb al 5 dagen last van blaasjes op de rand van mijn tong op de rechter kant, en op de linker helft ergens ook een gevoelig klein plekje.
Ziet er donkerder van kleur uit dan de rest van mijn tong, precies verbrand, brand soms, pijn als het tegen de tanden komt en voelt glad aan op plaatsen waar de blaasjes al verdwenen zijn.
Het zijn kleine rode blaasjes, ontstoken papillen. Sommigen worden wit en zijn pijnlijk als je ze aanraakt. Als ze open zijn gegaan prikt het. Alsof het inderdaad verbrand is.
Zoals iemand schreef precies een hapje uit de tong alsof er een stukje van gebeten is maar ik heb niet op mijn tong gebeten.

Weet niet goed hoe het begon maar ontdekte kort geleden precies 2 kleine aften in de binnenkant van mijn lip. Rond dezelfde tijd daarna rauwe tomaat gegeten, mijn man is allergisch daarom eet ik dit niet zo vaak meer, tong verbrand en die nieuwe rode Fanta geprobeerd die momenteel te koop is, prikte wel op de tong, dus wat de oorzaak is..
Ik heb ook een dochter van 11 maand die haar speekselvingertjes soms in mijn mond steekt en las hier over Spruw? Ze gaat niet naar de crèche.
Mijn man en dochter lijken er geen last van te hebben.

Nu ben ik ook wel erg vermoeid, s'morgens al een paar keer overgegeven van uitputting. Ik neem multivitamines dus B12 tekort betwijfel ik, vorige maand was mijn bloedtest goed.
Ik ga nog even zien of het vanzelf overgaat en ga dan naar dokter en apotheek informeren over Nystatine en of het al dan niet toch dat virus is.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2016 12:40 pm 
ook met magnesium citraat krijg je goede resultaten, zie maar eens op http://www.meeeterverwijderen.nl

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2016 4:11 pm 
Ik heb al ongeveer 2 weken last van pijn aan men tong toen ik voor het eerst last kreeg dacht ik dat ik men tong gewoon lichtje verbrand had met hete thee ofso, het ging maar niet weg uiteindelijk afgelopen weekend naar pukkelpop in belgie geweest en het was erger geworde na de 2de dag op dat festival.. Ik kreeg ook last aan de zijkant van men tong en het was ook niet meer alleen puntje van men tong maar trok verder naar achter.. Uiteindelijk weer thuis was ik erachter gekomen dat Kamille thee goed werkt tegen de pijn en het heelt mijn tong ook al na een dag ook tanden poetsen met sensodyne helpt of een beetje sensodyne (tandpasta) op de pijnlijke plekken smeren dit is heel pijnlijk maar helpt wel.. Ik weet nog steeds niet wat het probleem is maar hopelijk help ik hier wat mensen mee ;)

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Sep 06, 2017 10:34 am 
Hey iedereen.

Ik heb hier ook ladt van gehad. Het begon allemaal (zoals bij iedereen) percies of ik had men tong verbrand. Na enkele uurtjes kwamen er bultjes op men tong en werd het brandige gevoel op mijn tong pijnlijker naarmate het later werd.
Heb eerst geprobeerd met het spoelen van men mond met hextril (vrij te krijgen in de apotheek). Dit hielp wel maar de bultjes gingen hier niet mee weg, ze bleven zelfs bijkomen.
Naar de plaatselijke apotheker gestapt en die stelde voor om Teejel te gebruiken. Is een middeltje dat veel ouders in huis hebben voor hun kindjes die tanden krijgen. Het middeltje helpt tegen pijn (eventjes) maar het hielp ook bij mij voor het wegtrekken van de bultjes na de eerste nacht waren ze goed als weg. Nu zijn ze na de tweede nacht weg maar gebruik het nog eventjes om te voorkomen dat het meteen weer terug komt. Heb ook al terug smaak en gevoel op men tong.
Het enigste nadeel van het gebruiken van teejel is dat het erg pijnlijk is bij het aanbrengen. (Mag ook niet zomaar ingeslikt worden, aanbrengen en enkele seconden en het is ingewerkt)

Hopend dat ik hiermee iemand kan helpen. Bij mij helpt het alleszins.

Mvg Ronald

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Okt 23, 2017 8:43 pm 

Ik Heb Soort Van Blaartjes Bubbeltjes Op Mijn Tong Het Doet Erg Pijn met Eten En Slikken het begon toen ik gister frietjes had gegeten en daarnaar begon het mij leek het erop dat het door zout en suiker komt ik weet nog niet hoe ik dit ga oplossen ik denk dat het vanzelf weg gaat voor de rest beterschap

Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11