Op dit onderwerp reageren  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re:
BerichtGeplaatst: Vr Feb 19, 2010 11:16 am 
Dus kort samen gevat, deze studie klopt van geen kanten.
Bioresonantie helpt gelukkig wel.

doc schreef:
Op de website van de stichting IOCOB, www.iocob.nl staat veel over bioresonantie. Er zijn studies gedaan waaruit bloijkt dat bioresonantie inderdaad juist NIET werkt bij allergie. Ook gaf IOCOB aan dat er nooit studies gepubliceerd zijn die positief zijn voor bioresonantie.

Ik citeer uit de website IOCOB:
Bioresonantie: het doel van de bioresonantie therapie volgens de beoefenaars ervan is is het meten en corrigeren van (elekromagnetische) trillingen in het menselijk lichaam. Binnen de bioresonantie theorie wordt onderscheid gemaakt tussen gezonde trillingen, afwezigheid of verzwakte vorm van trillingen en trillingen die duiden op ziekte of disbalans in het lichaam. Op basis van de metingen wordt dan via een bioresonantie apparaat de bijpassende therapie uitgezocht. Bioresonantie behandeling is echter nooit geevalueerd op klinische werkzaamheid. Ook is het onbekend of bioresonantie bijwerkingen heeft. Door Professor Ernst werd kortgeleden aangegeven dat binnen de bioresonantie eigelijk alleen pseudowetenschappelijke termen gebruikt worden. Die bioresonantie termen zijn volgens hem gebaseerd op obscure, verborgen en onbewezen aannames.

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Re:
BerichtGeplaatst: Zo Feb 06, 2011 2:40 pm 
Gerda schreef:
Ik gebruikte al tijden inhalatoren met ontstekingsremmers voor mijn luchtweg-klachten (benauwd, veel slijm, zodra verkouden: weken lang geirriteerde luchtwegen). Echter mijn klachten verminderden niet. Ben bij een bioresonantie-therapeut terecht gekomen. Ik blijk oa een melk-intolerantie te hebben. Sinds ik geen melkproducten meer gebruik en met bioresonantie behandeld ben, gebruik ik geen inhalatoren meer.

Hallo Gerda

ik heb vorige week voor de 1ste keer bioresonantie gehad en daar bleek dus dat een koemelk-allergie heb, heb een hele lijst mee gehad wat voor ingredienten er dus niet in mogn zitten pff tis wel een heel gezoek maar tja voor de avond maaltijd gaat het wel maar de broodmaaltijden das een ander verhaal.Heb in principe dezelfde klachten als jij heel het ziekenhuis gehad.

maar nu mijn vraag hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat je merkte dat je er baad bij had?

hoop snel iets van je te horen

alvast bedankt
groetjes Marja

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: Wie heeft ervaring met bioresonantie??
BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2014 9:54 pm 
mijn vrouw heeft jaren lang veel longonstekingen gehad en veel last gehad van bijholte ontstekingen.Via de reguliere artsen werd meestal antibiotica voorgeschreven,
in aug 2013 zijn we voor het eerst bij dr v d voort in eindhoven geweest die de bioresonantie therapie toepast.
na 10 min onderzoek kwam hij tot de conclusie dat ze koemelkallergie had. verder allergisch voor stofmijt.
na 4 behandeling (binnen een maand ) en het vermijden van melkproducten. het vervangen van het dekbed in een synthetische, geen varkensvlees en zo min suiker was ze binnen 2 maanden zo ver opgeknapt dat ze prima voelde
het is nu 5 maanden geleden en voelt zich in een hele goede conditie
ik geen 15 jaar heeft ze zich goed gevoeld. ze is 70 plus.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Zo Feb 22, 2015 11:31 am 
Ik ben gezondheidstherapeut en werk met bioresonantie. Omdat ik alle ervaringen van mensen wat probeer te bundelen, heb ik een FB groep aangemaakt : bioresonantie bij autisme en hooggevoeligheid. Het zou heel fijn zijn als je hier ervaring mee heeft, om het met ons te willen delen. Je gaat dan naar de groep en klikt op 'lid worden'. Het is een gesloten groep, dus enkel leden van de groep kunnen de inhoud lezen. Ik post mijn bericht op dit forum omdat mensen met autisme en HSP heel vaak allergisch zijn op bepaalde voeding. Meer info over mijn praktijk : www.lentestroom.be

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2017 7:40 am 
www.bioresonantie-nijmegen.nl : Hier zeer vaak geweest, ze praat je heel wat behandelingen aan, het kost je handen vol geld en levert uiteindelijk niks op. Je wilt er graag in geloven, omdat je ergens vanaf wil komen, dus je maakt het aantal behandelingen af. Aan het eind zegt ze dmv de eindtest dat het uit het lijf is en nog geen week later is er weer een zichtbare uitbarsting en dus met feiten aangetoond dat het niet werkt. Met lichamelijke klachten als hoofdpijn oid kan ik me voorstellen dat het psychologisch gezien voor een tijd kan werken, maar met zoiets aantoonbaars wat je letterlijk kan zien, blijkt wel dat het zeker niet werkt. Ik ben er zelf ook ingestonken (en ben echt geen voorstander van alternatieve geneeswijzen), omdat je zo graag ergens vanaf wil komen en zij zegt dat het echt kan. Maar alsjeblieft doe het niet, want het kost veel geld en werkt niet!

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2017 7:43 am 
www.bioresonantietherapie-nijmegen.nl
ging het om (bovenstaand bericht)

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3