Op dit onderwerp reageren  [ 147 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Titel: Re: Bultjes/puistjes op billen en binnenkant bovenbeen
BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2012 8:34 pm 
Hallo,

Had ook veel last van puisten op mijn billen.
Na een paar keer goed insmeren met aloe vera jelly
was alles verdwenen.
Hoop dat dit voor een ander ook werkt erg vervelend die jeukende puisten.

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2012 12:51 pm 
Hallo Beste mensen,

Heb dit probleem al 20 jaar. Echter het laatste jaar niet meer nadat ik geschrokken was van een nieuwe plek, maar dit keer rechts onder de buik, heel hoog op het rechterbeen dus en deze is nog steeds niet helemaal weg. Littekenweefsel en nog licht rood, herstel duurt nu al maanden. Waarschijnlijk zo lang omdat de wond dicht is.

Echter geen nieuwe plekken gekregen sinds maart. In maart ben ik gestopt met o.a. het eten van Paprika Chips van Lays (daar was ik dol op) en eet ik nog maar zelden patat (met mayonaise.). Ik denk dat de bulten en bultjes bij mij zijn gekomen daarom door mijn slechte eetpatroon en dat het gif er hoe dan ook uit komt via de huid in mijn linkerbovenbeen in de lengte van de binnenspier.

Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Ik ben blij dat ik geen nieuwe plekjes meer krijg.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re:
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2012 12:23 pm 
pukkelkont schreef:
Hai Jazz,

Ik heb precies dezelfde problemen als alle mensen die hier op de site staan: zolang als ik me kan herinneren pukkeltjes op mijn billen, sinds een jaar of tien ook op mijn bovenbenen. De huid op mijn onderbenen is altijd gevlekt en een beetje bobbelig, de haarvaatjes zijn altijd rood en er verschijnen bultjes die, als je ze uitknijpt, een beetje pus afgeven.
Het lijkt alsof het op mijn kont minder puisterig is, maar af en toe een joekel van een dikke puist.
Ik voel me ZER onaantrekkelijk door die dingen. Ik schaam me ook. Mijn partner moet er een beetje om lachen en zegt dat hij het niet erg vindt, maar kom op, een gladde huid is toch echt mooier en sexier!!!???
Ik heb al een tijdej het vermoeden dat het met suiker te maken heeft, vraag me niet waarom, maar ik denk dat het ermee te makne heeft.
Heb je een dieet gevolgd dat je van een dietiste hebt gekregen of gewoon alle suiker verbannen?
Hoop antwoord van je te krijgen!!

groeten,

pkont

gatverdamme dit is gor zeg!!!!

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2012 12:23 pm 
pukkelkont schreef:
Hai Jazz,

Ik heb precies dezelfde problemen als alle mensen die hier op de site staan: zolang als ik me kan herinneren pukkeltjes op mijn billen, sinds een jaar of tien ook op mijn bovenbenen. De huid op mijn onderbenen is altijd gevlekt en een beetje bobbelig, de haarvaatjes zijn altijd rood en er verschijnen bultjes die, als je ze uitknijpt, een beetje pus afgeven.
Het lijkt alsof het op mijn kont minder puisterig is, maar af en toe een joekel van een dikke puist.
Ik voel me ZER onaantrekkelijk door die dingen. Ik schaam me ook. Mijn partner moet er een beetje om lachen en zegt dat hij het niet erg vindt, maar kom op, een gladde huid is toch echt mooier en sexier!!!???
Ik heb al een tijdej het vermoeden dat het met suiker te maken heeft, vraag me niet waarom, maar ik denk dat het ermee te makne heeft.
Heb je een dieet gevolgd dat je van een dietiste hebt gekregen of gewoon alle suiker verbannen?
Hoop antwoord van je te krijgen!!

groeten,

pkont

gatverdamme dit is gor zeg!!!!

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 6:55 pm 
Jacolijne schreef:
Ik heb er nu ook al 2 maanden last van.

Het valt mij op dat de mensen die hier reageren over het algemeen vrouwen zijn...wellicht pilslikkende vrouwen?

Het is namelijk wel erg toevallig dat ik tot 2 maanden terug nooit deze klachten heb gehad.

Als niets meer helpt dan ga ik misschien op een lichtere pil over...denk Mirena..en als dat niet helpt..tja dat zie ik dan wel weer.

Jacolijne

Ik heb het al best lang, al voordat ik de pil slikte...

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 08, 2013 12:13 am 
Ik heb er ook best lang last van gehad. Ben door de huisarts doorverwezen naar de dermatoloog en deze heeft het middel benzoylperoxide hydrogel 5% aanbevolen en geloof me... dit middel doet wonderen. Je kan dit gewoon bij de apotheek kopen voor €3,- geloof ik.

Er zit alleen 1 nadeel aan, als je dit op je billen smeert kan je maar beter een witte onderbroek aantrekken... want het zorgt ervoor dat je ondergoed verbleekt.

Maar goed, ik vind dat de voordelen goed opweegt tegen dit nadeel.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2013 4:07 pm 
Hoi iedereen,

Ik dacht echt dat ik de enige was, ben ik zo blij dat er dus nog meer mensen zijn. Ik heb er echt heel veel, vooral op mn billen en bovenbenen. Ik heb deze al 4 jaar ofzo, ze zijn verschrikkelijk genant, ik wil er echt wel vanaf, ik wil terug gladde benen zoals vroeger. Heb denk ik ergens wel gelezen dat je suiker moet meenemen in de douche en dan goed scrubben. Heb het nog niet geprobeerd, maar ga het vast en zeker doen. Veel succes nog allemaal!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: re
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2013 9:21 pm 
ik ben 24 ik heb een zalfje gekregen voor die plekken en die was binnen 2 weken weggegaan en ik zie ook geen litteken maar ik heb een bruine huidskleur misschien komt het daardoor dat ik geen littekens zie

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 29, 2013 8:16 am 
Hallo mensen,

Ik zit met een probleem. Ik kan zeker zeggen dat sinds een maand terug ik last heb van jeuk aan de binnenkant, aan de bovenkant, van mijn bovenbenen. Ik zag later dat er kleine bultjes zaten met witte puntjes erop. Daarnaast zaten er ook rode bultjes bij. Allebij gaven ze me hele erge jeuk. Door online te kijken zou het misschien puistjes kunnen zijn en ben ik begonnen met scrubben. De rode bultjes gaan weg maar de witte blijven. Heeft iemand misschien een idee wat dit kan zijn? Of wat ik kan doen tegen die bultjes?

Met vriendelijke groet,

Wanhoop

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Apr 25, 2013 7:24 am 
Wat ik heb gedaan hiertegen is een oude nylon (met ladders of gaten) kortgeknipt (wielerrennerbroek korte) en die dan aangetrokken.aangezien het nylon is kun je het dan nog zo hoog of laag trekken als je wilt met de lengte van je rok. het handige is; kost niets, is niet te warm gelijk de katoennen broekjes en gaat redelijk lang mee! :)

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Mei 10, 2013 10:48 pm 
Hee! Daar heb ik ook last van, alleen bij mij zijn het niet alleen rode, maar ook paars-achtige bultjes en (soort puistjes) op mijn billen. Het varieert ook van jeuken naar echt pijn doen.
Heeft iemand anders dit ook?????

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 28, 2013 12:10 am 
Ik heb er ontzettend veel last van. Het is heel genant bij een korte broek of een bikini. Ik denk ook dat zweet een grote boosdoener is. Ik zit vaak binnen achter de computer. Ik heb nog niet echt een oplossing gevonden voor dit probleem.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Jul 17, 2013 10:27 am 
Een aantal tips waar het bij mij aanzienlijk beter is gegaan:

- Absoluut niet te warm douchen. Daarmee beschadig je de huid omdat je de vet- en beschermlaag er af haalt en bacterieen dan vrije toegang hebben.
Zet ook absoluut niet de douchekop erop. Dat kan je eigenlijk zien als zandstralen "erosie" en doet hetzelfde.
- Bij het afdrogen hoe verleidelijk het ook is niet droogvegen, maar dempen. Daarmee beschadig je de huid ook.
-Betadine zeep helpt die bacterieen te verminderen.
- Draag geen strakke kleding. Die trekken ook aan je haartjes. Of schuren langs je huid en beschadigt het. Reden waarom wielrenners hun benen scheren. Maar ja van scheren kan je ook weer onstoken/ingroeide haarzakjes krijgen. Dus is een btje een trade-off. Plus sommige stoffen ademen idd niet goed.
Verwacht niet dat je dag op dag meteen beter wordt. Maar als je dit in acht neemt zou het al beter moeten gaan over tijd. En blijf er in godsnaam van af tenzij het een ingroeide haartjes is.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Jul 17, 2013 10:30 am 
Oh en trouwens, zoek ondergoed die geen naden hebben op de achterkant als je veel last heb op je billen. Als je gaat zitten druk je die naden namelijk in je billen en beginnen ze letterlijk in je te snijden in ....
Voor de mannen. Tommy Hillfiger shorts hebben geen naden bij de billen en er zullen vast meer zijn.
Kijk dus goed bij het kopen, en koop eventueel een maatje te groot dat het wat losser zit en niet in je snijdt.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Di Aug 05, 2014 9:22 pm 
Hier ook dezelfde problemen. Kwam er na lang zoeken achter dat als ik probiota pillen (Solgar) slik ze binnen 1 dag voor 50% weg waren en na een paar dagen alles weg is.. Ongelofelijk maar het werkt bij mij! De eerste 2 dagen heb ik 6 pillen genomen en daarna afgebouwd tot gewoon 1 per dag.
Een pot van 60 pillen kost 38 euro.
Succes!

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Za Aug 16, 2014 10:24 am 

Op de site http://parfumreviews.blogspot.nl zag ik een topreview omtrent de echina force creme. Die gebruik ik nu en ik heb er baat bij gek genoeg. (de auteur schrijft overigens hilarisch en geeft ook gratis proefmonsters vaak weg maar dat terzijde). De site is niet van mij maar misschien wel handig, ik check het elke dag, wellicht kan ik iemand er een plezier mee doen want er staan dagelijks beauty en gezondheidstips op. Succes
hier de link naar de echina force creme:
http://parfumreviews.blogspot.nl/2014/0 ... iddel.html

Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 26, 2014 6:34 pm 
Ik ben 11 bijna 12 en ik heb wat puistjes op mijn dijen en mijn billen ik zag het net pas op mijn dijen en ik ben bang wat als het erg is ik heb de windpokken al gehad en nu die puistjes iemand speelt met mijn uiterlijk en gezondheid

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2014 12:20 am 
Ik heb er ook last van en ben naar de huisarts gegaan. Zij zei dat het keratosis pilaris was.. Er valt niet veel aam te doen. Ik heb een crême meegekregen maar deze is niet heel fijn.. (stinkt nogal) .

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: Re:
BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2015 5:55 pm 
wat jij hebt is hydradenitis superativa word nog steeds te weinig herkend door huisartsen

esther1 schreef:
Joanne schreef:
Ben zo blij al jullie reacties te lezen! Heb sinds mijn 17e puistjes op mijn kont en tussen de dijen, ben nu bijna 23, en ze zijn nooit weg gegaan. Heb er in de loop der jaren alleen verschrikkelijk aan zitten krabben dus veel littekens......ik heb alle middeltjes opgeschreven:

Skin tomorrow
zinkzalf van daro van de Kruidvat
sterillonzalf
Betadine scrub
Fucidin
Inderm
en vooral geen suikers meer eten

Ik hoop echt dat ik ervan af kom!! want ben radeloos zo erg dat ik overspannen van ben geworden.....

Volgens mij is het gekomen ooit, door de komst van een mega steenpuist op mijn linkerbil die ik zelf heb uitgeknepen, daarna kwamen de kleine puistjes pas

En wat ik weten wil, ik hoor iedereen hier over puistjes bultjes, maar zit er bij jullie ook etter in??/

herkenbaar dit probleem. Ik heb ze al van kind af aan, zeker vanaf een jaar of 6-7. Ben er regelmatig mee bij de dokter geweest en hij zei dat het vanzelf over zou gaan. Niet dus. Ben nu 29 en heb het nog steeds. Bij mij zit het voornamelijk in mijn liezen en binnenkant bovenbenen ( vrij hoog, verbrede gebied van mijn liezen, en tussen mijn billen.) en bij mij komt er ook altijd etter en pus uit. Kan er ook moeilijk afblijven als ze zo groot rood en ontstoken zijn. En ja ik heb dus al de nodige littekens en donkere plekken. Schaam me rot in bikini of tijdens de sex... :oops: Heb nu ook Fucidincreme maar gebruik het pas 2 dagen dus hoop dat dit gaat helpen. Anders ga ik zeker de bovenstaande tips uitproberen! Jammer dat er geen foto's te zien zijn. Be benieuwd of het er bij mij net zo uitziet als bij jullie.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2015 5:55 pm 
wat jij hebt is hydradenitis superativa word nog steeds te weinig herkend door huisartsen

esther1 schreef:
Joanne schreef:
Ben zo blij al jullie reacties te lezen! Heb sinds mijn 17e puistjes op mijn kont en tussen de dijen, ben nu bijna 23, en ze zijn nooit weg gegaan. Heb er in de loop der jaren alleen verschrikkelijk aan zitten krabben dus veel littekens......ik heb alle middeltjes opgeschreven:

Skin tomorrow
zinkzalf van daro van de Kruidvat
sterillonzalf
Betadine scrub
Fucidin
Inderm
en vooral geen suikers meer eten

Ik hoop echt dat ik ervan af kom!! want ben radeloos zo erg dat ik overspannen van ben geworden.....

Volgens mij is het gekomen ooit, door de komst van een mega steenpuist op mijn linkerbil die ik zelf heb uitgeknepen, daarna kwamen de kleine puistjes pas

En wat ik weten wil, ik hoor iedereen hier over puistjes bultjes, maar zit er bij jullie ook etter in??/

herkenbaar dit probleem. Ik heb ze al van kind af aan, zeker vanaf een jaar of 6-7. Ben er regelmatig mee bij de dokter geweest en hij zei dat het vanzelf over zou gaan. Niet dus. Ben nu 29 en heb het nog steeds. Bij mij zit het voornamelijk in mijn liezen en binnenkant bovenbenen ( vrij hoog, verbrede gebied van mijn liezen, en tussen mijn billen.) en bij mij komt er ook altijd etter en pus uit. Kan er ook moeilijk afblijven als ze zo groot rood en ontstoken zijn. En ja ik heb dus al de nodige littekens en donkere plekken. Schaam me rot in bikini of tijdens de sex... :oops: Heb nu ook Fucidincreme maar gebruik het pas 2 dagen dus hoop dat dit gaat helpen. Anders ga ik zeker de bovenstaande tips uitproberen! Jammer dat er geen foto's te zien zijn. Be benieuwd of het er bij mij net zo uitziet als bij jullie.

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2015 12:39 pm 
koekjes schreef:
Jacolijne schreef:
Ik heb er nu ook al 2 maanden last van.

Het valt mij op dat de mensen die hier reageren over het algemeen vrouwen zijn...wellicht pilslikkende vrouwen?

Het is namelijk wel erg toevallig dat ik tot 2 maanden terug nooit deze klachten heb gehad.

Als niets meer helpt dan ga ik misschien op een lichtere pil over...denk Mirena..en als dat niet helpt..tja dat zie ik dan wel weer.

Jacolijne

Ik heb het al best lang, al voordat ik de pil slikte...

Hoi!
Het kan best hormonaal zijn in de meeste gevallen.
Echter ben ik een man en heb er jaren last van gehad. Wat bij mij enorm heeft geholpen is om te beginnen een kuur met een bacteriedodende crème van de huisarts. Na de kuur was alles verdwenen. Om te zorgen dat het niet terug komt gebruik ik teatree olie ipv een lotion. Dit werkt namelijk antibacterieel.

Succes!

Naar boven

Met citaat reageren  
BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2017 4:40 am 
Zonnen of zonnebank schijnt ook te helpen tegen bultjes/ puistjes op billen.. proberen waard

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 147 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6