Op dit onderwerp reageren  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 03, 2003 12:00 am 
Waarschijnlijk heb je wat ik noem een koortslip op je bil. Gek he.

Ik kreeg dit ook ineens een aantal jaren geleden. Eerst een soort muggenbult en dan steeds meer bulten. Krabben verergert de boel. je kunt bij de drogist koortslipcreme kopen en dat er op smeren. Helpt gegarandeerd! De dokter heeft er pilletjes voor die nog beter helpen dus misschien moet je toch gewoon even gaan.

Succes

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2003 12:00 am 
Ik heb hier ook last van en durf er niet mee naar een dokter te gaan. Dus d8 ga eens op internet kijken,,,,, bedankt voor de tips ik ga eens die koortslipcreme proberen... Ik laat t jullie wel weten..doeiiii xxx

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2003 12:00 am 
Hoi,
Ik heb hier ook last van. Al jeuken de bulten gelukkig niet. Irriteren alleen. Ik benop reis en kan hierdoor niet echt langs de dokter. Als ik er last van blijf houden ga ik wel, maar ik weet niet zo goed of de dolkters hier (zuid amerika) er wel raad mee weten.

Ik zit wel veel in de bussen. Kan het hierdoor ook komen? Of is het ook mogelijk dat het een sexueel overdraagbare aandoening is?

En kun je er echt zomaar koortslipcreme opsmeren?

groetjes,
Sandra

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 09, 2003 12:00 am 
Wat ik een ideaal middel tegen puistjes/bultjes op je billen vind is zinkzalf, ik heb het pas ontdekt en het droogt de bultjes echt uit. Binnen een week had ik niks meer!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2003 12:00 am 
hoi bedankt voor je tip's..

het zijn soort bulten.. meer puisten? weet niet of we het dan nog over hetzelfde hebben..

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Het probleem komt vanuit de darmen, die vervuild kunnen zijn.
Door een verhoogd histaminegehalte kunnen bulten ontstaan.
Ik begrijp dat je moeite hebt om naar een arts te gaan, is er geen vrouwelijke arts in de buurt?
Ik kan je een advies geven: laat even de eiwitten weg (zoals vlees, vis, zuivel(kaas), eieren, noten, soja, granen(brood, pasta).
Houd je even aan fruit (biologische appels) en groene bladgroenten(biologisch), zoals salades.
Heb je misschien veel aardbeien gegeten?
Er is veel voeding, die histamine vrijmaakt in het lichaam en dergelijke klachten kan geven.
Voor meer vragen: didyvandeveer@lycos.nl
mvrgr
Didy

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hoi,

Ik heb zelf netelroos en als ik lang op een houten stoel of op de grond zit krijg ik ook bulten op m'n billen. Wrijven (krabben) zorgt ervoor dat de bulten zich vermenigvuldigen.

Ik raad je toch aan eens naar de huisarts te gaan. Ik snap dat je het vervelend vind, maar misschien kan je moeder of een goede vriendin met je mee???

groetjes en veel sterkte,
Kathy

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 8 berichten ]