Op dit onderwerp reageren  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Rode plekken
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 2:09 pm 

Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje ( Sinds April) last van rode, Grote , vochtige plekken op mijn benen en onderarmen & Jeukte verschrikkelijk, Ben in behandeling bij dermatoloog , maar die weet zelf niet wat het is .. ben dus al medrol aan het slikken sinds april voor het tegen te gaan . Ben 4 Weken geleden op vakantie geweest naar turkije, En daar had ik geen 1 plekje meer( Wrs door de zon & die zoute zee ) , Ben en week in belgië en ik sta weer vol , Nu is zelfs mijn neus helemaal kapot langs binnen, op mijn voorhoofd heb ik 1 grote plek ( Wond met korst op in het midden en langs de rand rood vlees ) die elke dag precies maar groter en groter wordt.. Aan mijn oor heb ik er ook 1tje, Op mijn buik & Op mijn achterwerk..
Ik weet echt geen raad, Heb donderdag trug afspraak bij dermatoloog voor allergie testen & bloedonderzoek, maar als ik nog tot dan moet wachten sta ik terug helemaal vol :s
Weet er iemand soms raad? of heeft er iemand dit soms ook gehad?
Alle sinds bedankt..
Groetjes Yannick

Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Re: Rode plekken
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 6:25 pm 
Beste Yannickii,

ik wil je niet ongerust maken, maar ik denk hierbij toch sterk aan huidkanker. Veel sterkte ermee!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: Rode plekken
BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2009 2:23 pm 
yvonnevanhertum schreef:
Beste Yannickii,

ik wil je niet ongerust maken, maar ik denk hierbij toch sterk aan huidkanker. Veel sterkte ermee!

denk dat dat een erg voorbarige conclusie is. huidkanker verdwijnt niet door zon en zee. Denk eerder aan bacterie of ontsteking

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 3 berichten ]