|
hallo,
Ben nu 4 weken mijn stem kwijt, ben ook niet aan het werk, ben ook alleen maar moe, ben 45 maar voel me af toe echt iemand van 80, en dan heb ik ook nog 2 dochters van 9 en 11. Was altijd iemand die altijd fit was maar sinds kort dus niet meer, heb in het begin heel erg moeten hoesten en heb daarvoor een antibioticakuur gehad , en hoesten is iets minder geworden. Ook heb ik heel veel hoofdpijn en pijn in mijn schouder en nek wat soms uitstraalt naar mijn armen, dacht dat ik iets aan mijn longen had maar er is een longfoto gemaakt en die was verder goed,heb nu een verwijzing naar kno alleen is het nog afwachten wanneer ik daar terecht kan. Wat ik ook sinds een week heb is dat ik het gevoel heb dat er aldoor wat in mijn luchtpijp zit dat eten aldoor blijft steken, ben ook aldoor heel benauwd, als ik bv ff traploop moet ik eerst bijkomen, en soms het gevoel dat ik mezelf de dag door moet slepen. Ga maandag ook een bloedonderzoek laten doen naar de schildklier, gewoon alles proberen, je gaat op een gegeven moment toch veel op sypmtonen op internet zoeken en dan lijkt het soms allemaal ook op elkaar. En wat heel vreemd is ik ben dus ook mijn stem kwijt moet ook echt persen wil ik er geluid uitkrijgen, maar nu heb ik donderdag 3 wijntjes gehad en toen had ik 1 dag mijn stem weer, vreemd he, en nu is hij weer weg.Wie herkent al deze dingen? groetjes judith
|