Op dit onderwerp reageren  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 25, 2007 12:00 am 
Hoi Wendy,

Wat naar voor je, maar ik denk dat dat wel degelijk door het soort papier kan komen.
heb toevallig vorige week de uitslag van mijn allergietest gehad en daar kwam o.a. een formaldehyde-allergie uit.
In de folder die ik van de dermatoloog kreeg wordt ook gesproken over het feit dat bij de produktie van bep. papiersoorten formaldehyde wordt gebruikt. Dit is een chemische stof waar je dus wel degelijk allergisch voor kunt zijn. Hopelijk kun je door het gebruik van ander papier een hoop narigheid voorkomen. Succes ermee en sterkte !! groetjes, Jasmijn

Meld dit bericht
Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: toiletpapier
BerichtGeplaatst: Di Dec 25, 2007 12:00 am 
het klink mischien raar.. maar sinds dat wij thuis overgestapt zijn op page toiletpapier heb ik een branderig en opgezwollen gevoel..
weet iemand of je een alergie kunt hebben voor toiletpapier?
en wat het dan zou kunnen zijn? ik hoop dat iemand me kan he

Meld dit bericht
Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 12:00 am 
hey
bedankt voor de hulp... ik ga binnenkort maar even bij de dokter een allergietest doen... hopelijk dat er wat uitkomt...
groetjes

Meld dit bericht
Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 12:00 am 
O ja, dat (her)ken ik!!!

Ik gebruik naturel en ongebleekt toiletpapier, en het liefst papier van de natuurwinkel.
Dat van de natuurwinkel bevalt mij het best.

Als ik 'bewerkt' toiletpaier gebruik, begint bij mij ook alles te irriteren, op te zwellen en te jeuken.

Om mij te wassen gebruik ik ook douchecrème (en shampoo) van de natuurwinkel, zonder chemische toevoegingen.
Geen last meer van onderen!!!

Meld dit bericht
Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 12:00 am 
Dit heb ik ook! Ik heb het minste last als ik 'Danke'wc papier gebruik of albert heijn toiletpapier naturel. Misschien is dat het proberen waard? En erg prettige creme is Bioclin actigel, bij etos te koop. Succes ermee.

Meld dit bericht
Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: toiletpapier
BerichtGeplaatst: Zo Feb 14, 2010 5:18 am 
afgelopen week heeft mijn moeder weer ander wc papier gehaal.. en ja hoor ik heb er weer last van... heb nu zelf een speciaal pak met rollen;) allemaal erg bedankt.
groetjes wendy

Meld dit bericht
Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: toiletpapier
BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2010 5:36 am 
wendy schreef:
afgelopen week heeft mijn moeder weer ander wc papier gehaal.. en ja hoor ik heb er weer last van... heb nu zelf een speciaal pak met rollen;) allemaal erg bedankt.
groetjes wendy

Ik ben 50 en heb al sinds kind last van wc-papier, enorme jeuk, tot bloedens toe. Dertig jaar geleden ben ik water gaan gebruiken als de Indo's en nergens last van, hygiënischer ook trouwens.

Laatst omhooggehaald door mrrosgeller op Za Jul 03, 2010 5:36 am.

Meld dit bericht
Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 7 berichten ]