|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
silvana
|
Titel: Geplaatst: Wo Dec 13, 2006 12:00 am |
|
|
|
|
hoi sascha,
Ook ik gebruik voor mijn dochtertje (2 weken) friso allergy care .Deze voeding kan je zeker terug declareren bij jouw verzekering. De dunne ontlasting is bij deze voeding normaal en zelfs ook nog groen. Dit hoort erbij. Mijn vraag aan jou is of jouw zoontje gelijk na de voeding al last van krampjes heeft, maakt hij toevallig ook van die drukbewegingen? En drinkt hij toevallig ook niet supersnel omdat de voeding te dun is? Hierdoor gaan de darmen bij mijn dochtertje sneller werken waardoor ze weer krampjes krijgt.
Alvast bedankt voor je antwoord.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
|
|
sascha
|
Titel: Geplaatst: Do Dec 21, 2006 12:00 am |
|
|
|
|
hoi silvana,
Mijn zoontje heeft tijdens het drinken al krampen, trekt dan erg met zijn beentjes. Misschien een idee voor jou om de voeding wat in te dikken met johanes brood pitmeel. te koop in iedergeval bij de etos. Is een klein orange pakje van de nutricia. Wij voegen dit ook toe aan de fles, daardoor word de melk iets dikker. Wij doen 2 schepjes op een fles van 200, dus eigenlijk van melk zeg maar karnemelk maken. Dit werkt bij mijn zoontje wel goed. aleen hij vind de voeding niet lekker, dus dronk hij daar weer onrustig door. Ik voeg nu wat diksap toe aan de fles, en nu gaat hij wel weer goed.
groetjes sascha
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
patricia
|
Titel: Geplaatst: Do Dec 06, 2007 12:00 am |
|
|
|
|
Hallo,
Ook onze zoon had problemen met de voeding en kreeg allrgy care. dronk dit super snel leeg en kreeg als advies van de dietiste de aanrader om flessen van dokter brown te kopen. Deze zijn via internet te koop. Ze hebben een soort ventiel met pijpje in de fles...werkt perfect. Misschien heb je er wat aan, groet Patries
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
patricia
|
Titel: Geplaatst: Do Dec 06, 2007 12:00 am |
|
|
|
|
Je krijgt het alleen vergoed als je kindje een provocatietest heeft gehad. In tussen tijd moet je het zelf betalen, sommige verzekeringen betalen met terug werkende kracht terug, Agis niet! Je krijgt het per jaar vergoed en dan moet je kindje een nieuwe test ondergaan. De provocatietest gaat met kleine beetjes tegelijk, vb 1e fles 1 schepje gewone voeding erdoor. Andere dag 1e fles 2 schepjes erdoor en zo opvoeren... Het duurt een paar dagen eer je resultaat heb. Heb nog 2 pakken fris allergy care staan tot datum 11-2008. Wie maak ik blij?
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Celien
|
Titel: Re: vergoeding allery care door verzekering Geplaatst: Vr Aug 01, 2008 11:29 am |
|
|
|
|
Hoi Patricia,
Heb je de pakken Allergy Care nog? Ik zou ze graag van je overnemen. Mijn zoontje kan niet tegen Nutramigen en op de Allergy Care doet hij het wel goed. Ik krijg helaas niets vergoed via de verzekering. Ik ben bereikbaar via happybelg at hotmail punt com
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|