Titel: Verminder je hooikoortsklachten met Bijenpollen (natuurlijk)
Geplaatst: Di Jun 08, 2010 1:05 pm
Mijn klachten (vermoeidheid, lusteloosheid etc) zijn aanzienlijk verminderd met bijenpollen. Het is wetenschappelijk aangetoond dat de stof quercetine de histamine aanmaak verminderd.
Neem 's ochtends 1 tablet tijdens het ontbijt en aan het einde van de middag zonder eten of 30 minuten voor het eten. [commerciële link weggehaald - admin]
De bijenpollen is echt de oplossing voor mij. Een groot voordeel ten opzichte van de medicijnen is dat er bijwerkingen (sloom/moeheid/concentratieverlies) zijn. Op een natuurlijke manier verminder je de histamine aanmaak! Uiteraard wel uitkijken als je allergisch bent voor honing, dan moet je het rustig opbouwen.
Titel: Re: Verminder je hooikoortsklachten met Bijenpollen (natuurlijk)
Geplaatst: Do Jun 17, 2010 1:42 pm
Gebruik de bijenpollen nu een 2 weken denk ik, wel gecombineerd met Chlorella en Tarwegras poeder. Energie perfect nu. Haal deze bij www.spiruella.nl grtz
Titel: Re: Verminder je hooikoortsklachten met Bijenpollen (natuurlijk)
Geplaatst: Wo Jun 23, 2010 3:58 pm
Hoi Martin,
Neem je Chlorella en Tarwegras poeder voor de energie, of om de hooikoortsklachten te verminderen? Anders gezegd; verminderd Chlorella en Tarwegras de histamine aanmaak?
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag geen bijlagen plaatsen