|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
pyterane
|
Titel: Geplaatst: Wo Dec 06, 2006 12:00 am |
|
|
|
|
hallo heidi..
ik heb nu 2weken geleden 2shirts gekocht met 85%katoen en 15% viscose, ik heb er de eerste week geen last van gehad, alleen verleden donderdag deed ik het shirt weer aan en ik kreeg allemaal rodevlekken en die jeukten,, als ik er dan op ging krabben werden het allemaal kleine witte bultjes. kan dit dan komen door die viscose..
m.v.g pyteranne
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
heidi
|
Titel: Geplaatst: Vr Dec 08, 2006 12:00 am |
|
|
|
|
beste pyterane,
ik ben bang van wel. de reactie die je omschrijft is net dezelfde als wij hebben. intussen is er een studie aangevraagd omtrent de viscose. wanneer we daar resultaten van zullen hebben blijft de vraag. indien ik iets meer weet, laat ik je het ook weten. bedankt voor de reactie! verdere reacties zijn nog steeds welkom!
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Tirza
|
|
|
|
|
Nog even wat. Viscose is van hout gemaakt. Misschien heeft de allergie daar iets mee te maken?
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Tirza
|
|
|
|
|
Hoi allemaal,
Even een reactie op de viscose-allergie. Ik moet zeggen dat ik met mijn erg overgevoelige huid viscose juist heel goed kan verdragen. Ik krijg juist uitslag van polyester. Is er iemand die daar toevallig ook last van heeft?
Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
heidi
|
Titel: Geplaatst: Za Dec 30, 2006 12:00 am |
|
|
|
|
Hallo, Lianne
Wel al lang geleden, maar toch wou ik even reageren op het onderwerp viscose-allergie. Ik ben er namelijk ook opzoekingen over aan het doen. Mijn collega's en ik worden het laatste jaar dagelijks geconfronteerd met viscose-garens, maar dit wel om tapijten mee te weven. Je kan niet geloven wat een stof dit met zich meebrengt!!! Velen krijgen dan ook gezondheidsproblemen . Er is al een persoon vertrokken die een soort slijmballen in de keel ervan kreeg, anderen krijgen huiduitslag, oogirritatie, neus- en stemproblemen, enz Na herhaaldelijk vragen om ontleding van het garen (en negatieve reactie erop), gaan we nu alleen op onderzoek uit. Dus, personen die iets meer weten of ervaringen hebben met viscose-allergie, gelieve dit mee te delen aub. Dank bij voorbaat voor elke reactie!
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|