Op dit onderwerp reageren  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 06, 2004 12:00 am 
Liep al 6 a 7 maanden met wondjes in mijn neus, met bloed en korsten enz. Kreeg ik van mijn arts , WALA , Mercurialis Salbe . voorgeschreven . `n natuurlijk middel , en ben binnen 3 weken klacht vrij . Met `n wattestaafje kan je zonder iets te beschadigen de binnenkant van je neus behandelen . succes.

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Wondje in neus, wil niet helen (huismijtallergie)
BerichtGeplaatst: Do Dec 16, 2004 12:00 am 
Misschien een beetje een typische vraag, maar ik stel hem toch:
ik ben allergisch voor huismijt en pollen en heb hier medicijnen voor. Onlangs (kleine vijf weken geleden) zijn mijn amandelen verwijderd omdat die chronisch ontstoken waren.

Sinds de operat

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 18, 2004 12:00 am 
Hallo Marijke,

bedankt voor je tip, ik ga het zeker proberen!

Groeten, Wendy

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 18, 2004 12:00 am 
Ha!
de meeste mensen zullen wel de rillingen krijgen als ze jouw verhaal lezen, maar ik ben ook zo'n 'snotneus'. Het beste helpt spoelen met fysiologisch zout op lichaamstemperatuur: 1 theelepeltje in warm oplossen, even afkoelen en dan 'snorkelen' of een pipetje halen bij de apotheek. Ik gebruik bij wondjes of geiirriteerd slijmvlies ook wel eens zoutwaterspray (bv Otrivin baby). Dat is dan koud en vlgs mijn huisarts dan minder effectief, maar ik vind het zelf redelijk werken. Zeker om het een beetje los te krijgen en tegen kriebel in je neus!
Als het echt niet dichtgaat moet je naar je huisarts!

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 21, 2004 12:00 am 
Wat goed dat ik dit lees, eindelijk een oplossing (?)!! Ik heb precies hetzelfde probleem alleen heb ik geen 'operatiewondje' maar gaat iedere keer als ik verkouden ben mijn neusbotje open met bloeden en al. Het duurt nu al een jaar, met kleine tussenpozen, dat mijn neus geirriteerd is. Ik ga zeker even proberen te spoelen! bedankt

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 12:00 am 
Hallo,

ik heb hetzelfde al een tijdje. het begon met een uitwendig puistje op mijn neus dat ook aan de binnenkant zat op een of andere manier. waarschijnlijk heb ik het zelf veroorzaakt door neusharen even snel eruit te trekken. doe dit niet, knip ze gewoon af want waarschijnlijk heb ik ook een onstoken haarzakje gekregen waardoor dit alles is gaan onsteken met alle gevolgen van dien. misschien moet ik die WALA maar eens proberen. Bedankt allemaal!

Thomas

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 12:00 am 
Hallo,
Ik heb ook sinds een paar dagen last van wondjes in mijn neus (geen idee hoe het komt!) Het doet best wel pijn en ik heb ook dat als ik mijn neus snuit, er soms een prop (korst) meekomt. De wondjes zitten zowel in het begin van de neus als verder achterin.
Ik zal de zoutwaterspray gebruiken maar heeft verder iemand dit ook wel eens gehad, zonder te weten waardoor het komt?
Groetjes

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 23, 2007 12:00 am 
Ja ik heb precies hetzelfde en ik zou niet weten waar het door komt.
Als ik mijn mond groot open en mijn neus dus iets aantrekt doet het ook pijn, en voelt het aan alsof er een dikke prop zit, maar die komt er niet uit. Dit komt waarschijnlijk doordat het dus een korst is.
Ik ben bang om iets te gaan gebruiken, maar zal toch ook maar gaan overwegen om de oplossing van hierboven te gaan gebruiken.
Ik vind het maar raar hoe ik hier aan ben gekomen,
heb de hele binnenkant van de neus kapot, en voelt ook heel hard aan als ik met mijn vinger voel ( Harde stukjes die uitsteken die ik er niet af krijg )

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 02, 2013 10:03 am 
Deze klachten wordt veroorzaakt door roken/blowen...sigaretten zijn de boosdooeners!

Martijn schreef:
Ja ik heb precies hetzelfde en ik zou niet weten waar het door komt.
Als ik mijn mond groot open en mijn neus dus iets aantrekt doet het ook pijn, en voelt het aan alsof er een dikke prop zit, maar die komt er niet uit. Dit komt waarschijnlijk doordat het dus een korst is.
Ik ben bang om iets te gaan gebruiken, maar zal toch ook maar gaan overwegen om de oplossing van hierboven te gaan gebruiken.
Ik vind het maar raar hoe ik hier aan ben gekomen,
heb de hele binnenkant van de neus kapot, en voelt ook heel hard aan als ik met mijn vinger voel ( Harde stukjes die uitsteken die ik er niet af krijg )

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: gebruik Nasumel!
BerichtGeplaatst: Ma Jan 27, 2014 7:38 pm 
Steph schreef:
Hallo,
Ik heb ook sinds een paar dagen last van wondjes in mijn neus (geen idee hoe het komt!) Het doet best wel pijn en ik heb ook dat als ik mijn neus snuit, er soms een prop (korst) meekomt. De wondjes zitten zowel in het begin van de neus als verder achterin.
Ik zal de zoutwaterspray gebruiken maar heeft verder iemand dit ook wel eens gehad, zonder te weten waardoor het komt?
Groetjes

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: gebruik Nasumel!
BerichtGeplaatst: Ma Jan 27, 2014 7:38 pm 
Steph schreef:
Hallo,
Groetjes

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 11 berichten ]