|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
martientje
|
Titel: zoontje 8,5 mnd lijkt overal allergisch voor. Geplaatst: Wo Okt 21, 2009 9:46 am |
|
|
|
|
mijn zoontje is 8,5 mnd en krijgt al sinds zijn 3e maand Neocate voeding, hier doet hij het prima op. alle andere voeding die we geprobeerd hebben, rijstebloem, aardappel, boontjes, bloemkool, appeldiksap, en van de week een koemelk vrij broodje reageerd hij zeer hevig op. met eczeem in zijn gezicht, erge darm krampen en hij word van sommige dingen benauwd hij heeft al een paar keer bronchitus gehad. we moeten nu met hem naar een allergoloog, hopelijk kan die meer onderzoek doen. we zijn al bij Bioresunantie in behandeling maar die weet het ook allemaal niet meer (vind het ook een beetje vaag)
Wie heeft dit wel eens mee gemaakt een kindjes dat niets kan verdragen?
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
|
|
mamalu
|
Titel: Re: zoontje 8,5 mnd lijkt overal allergisch voor. Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 9:11 am |
|
|
|
|
Mijn dochter heeft periodes gehad dat we er wanhopig van werden en dat het leek alsof ze overal op reageerde. Reactie op reactie etc Ik heb in het begin te horen gekregen van de artsen dat we er rekening moesten houden met dat ze er waarschijnlijk wel nooit helemaal vanaf zou komen.. zo ernstig zat ze onder en had ze reacties. En door de ervaring die ik nu heb, en dat ik genoodzaakt was dingen uit te proberen, want dat is gewoon echt zo denk ik, elk kind is gewoon weer anders, mijn dochter die bouwde echt in no time allergien op leek het, ze was voor zoveel allergisch.. zelfs calendula van weleda reageerde ze op. Als ik je raad mag geven is dan toch probeer het wiel opnieuw uit te vinden. Je dochter zal misschien reageren op een aantal zaken waar je de vinger nog niet op hebt kunnen leggen waardoor het lijkt alsof ze overal op reageert, maar probeer terug te gaan naar zo min mogenlijk en sluit niks uit. Ik bedoel ook, creme die je gebruikt of bepaalde kleding, pollen in de lucht, en geef alleen de voeding waar je echt zeker van bent. Het kan zoveel schelen. (houd ook wel in gedachten dat ze soms meteen reageren, maar het kan ook zo zijn dat ze er wat later op reageren, misschien wel 1 of 2 dagen later).Bioresonantie hebben wij ook gedaan, en ik denk dat met name het dieet dat we daarbij kregen absoluut de meeste wonderen heeft verricht, en dat kunnen echt de simpelste dingen zijn, onze dochter had er bijvoorbeeld baat bij, geen appels, suiker, melk, geen ander water dan spa blauw voor het maken van melk (en nog een hele rits), en we kregen er ook goede alternatieven voor zodat ze zeker wel een volwaardige voeding kreeg. Heel veel sterkte in deze periode, want het is gewoon slopend, maar houd moed want mijn dochter nu 4 jaar oud heeft de artsen versteld doen staan, ze heeft helemaal geen exceem meer, en haar benauwdheid hebben we ook niet meer gezien. Alleen in april wanneer de pollen komen, dan geef ik haar ongeveer 2/3 weken medicijnen, en dat werkt perfect! in de winter met de verkoudheidjes is het soms ook nog even dat er een kroepje de kop op steekt, maar de echte benauwdheid die ze kon hebben, en het eczeem van tot tot teen is allemaal verdwenen. succes
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
mamalu
|
Titel: Re: zoontje 8,5 mnd lijkt overal allergisch voor. Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 9:21 am |
|
|
|
|
Nog een kleine toevoeging, ik zou zowiezo wachten met de appeldiksap, en de rijstbloem geef je misschien die met vanille? en heb je deze producten door elkaar geprobeert of 1 voor 1, want het zou goed kunnen dat het maar 1 of 2 dingen zijn, bv de vanille (als je die versie hebt) of de diksap..
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
martientje
|
Titel: Re: zoontje 8,5 mnd lijkt overal allergisch voor. Geplaatst: Di Nov 03, 2009 10:59 am |
|
|
|
|
Hoi mamalu
Bedankt voor je antewoord. blij om te horen dat hij nu goed gaat met je dochter. we proberen elk voedings middel afzonderlijk, rijstebleom was zonder smaakje. de appeldiksap was op aanraden van de bioresunantie.
ben vorige week met hem naar een kinderallergoloog geweest en die raad aan om hem de komende 3 maand helemaal niet anders dan de neocate te geven zodat zijn longen en huid kunnen herstellen daarna wil ze een provocatie test doen in het ziekenhuis.
Ze gaf ook al aan dat zijn darmen niets gewend zijn en dat hij daardoor overal op reageerd. we zullen dus nog veel moeten uitproberen en testen.
Als ik mag vragen welke producten kon je dochter wel verdragen? Ook al is dit voor iedereen anders, misschien kunnen wij daar ook mee beginnen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|